Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2001, 16:16
fruitmand
fruitmand is offline
Hoi Iedereen!
Ik wou weten of er mensen zijn die zingen als een hobbie hebben. En dan bedoel ik niet echt in de douche, of gewoon meebleren met een liedje op de radio, maar echt in een koor, of een band, of proffesioneel! Daar ben ik wel nieuwsgierig naar! Ik zing zelf in een koor! En als jullie in een koor zitten, wat voor liedjes zingen jullie dan?! Ik zing meestal gospel liedjes of liedjes in hele andere talen, klassiek russisch bevoorbeeld! Echt heel erg leuk!!!
Kus-x-
Fab!
Oud 14-11-2001, 09:50
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik heb zangles (nog niet zo heel lang) en zing zoveel als ik kan. Ik vind t echt helemaal geweldig, daar kan ik echt mn ei in kwijt zeg maar. Mn stem is (nog) niet echt super ontwikkeld maar t gaat telkens beter. Kheb sinds kort ook pianoles en hoop strakjes weer wat eigen nummers te gaan schrijven. Deed ik eerst altijd ook op de gitaar terwijl ik maar 3 akkoorden kende.
Oud 16-11-2001, 09:21
Stevill
Stevill is offline
Ik speel in een band genaamd Clone, enne we maken Metal 8ige muziek is wel heel erg cool ok wel optreden met ze. Gewoon vet gezellig.
Oud 16-11-2001, 14:04
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Ik heb al sinds mijn negende zangles, eerst in een kinderkoor maar toen ik naarde middelbare ging kwam ik inj een speciale muziekklas terecht waarin we drie uur per week zingen en een uur theorie hebben. Verder op school nog twee uur per week koor. En zodra er plek is krijg ik drie kwartier per week duoles op de popschool.
Oud 16-11-2001, 14:38
klein gek geitje
klein gek geitje is offline
ik zit nu al 9 jaar in een koor
en ik heb nu mijn 4e jaar zangles..
duzz ik zing best wel lang al
.. sest un part de ma vie ofzo??
Oud 17-11-2001, 13:56
Stevill
Stevill is offline
Hmm ik zing al zo lang als ik kan herinneren, 't is dan misschien op een andere marnier maar het is toch ook zang.
Maar in elk geval ja het is zo'n beetje het iets waar ik het meeste plezier aan beleef.
Oud 17-11-2001, 17:53
Souris
Souris is offline
ik heb eerst vanaf me 7e tot me 12e in een kinderkoor gezeten en daarna 5 jaar in een jeugdkoor
Oud 20-11-2001, 16:18
Shackles
Shackles is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
Ik speel in een band genaamd Clone, enne we maken Metal 8ige muziek is wel heel erg cool ok wel optreden met ze. Gewoon vet gezellig.
Ja, ik heb jullie gezien in Hengelo

Oud 21-11-2001, 15:44
Stevill
Stevill is offline
ja? echt..............???
Oud 25-11-2001, 16:22
Hakkie
Hakkie is offline
Ik zit een jaar op een koor waar ik sinds kort ook een solo heb, nl. God van Rebecca St. James. En ik heb een tijd op een kinderkoor gezeten (van me 9e tot me 12e ofzo)
En ik wil op zangles.

Doei!
Oud 07-01-2002, 18:30
Ibanez
Ibanez is offline
Aardig wat zangers hier. Nee, dat ben ik niet. Zit in een band met eigen werk, (gitarist) vooral reggae, en covers van top 40, meeste rock.
Oud 08-01-2002, 19:18
fie
fie is offline
Ik zing eigenlijk al altijd
en nu zit ik in 2 bands en twee koren,
en hoera hoera ik heb net auditie gedaan voor de hoofdrol in een 'oratorium' en ik heb hem!!! maar nog nooit zangles gehad, ik denk wel dat ik daar nu aan ga beginnen, bij popschool
Oud 08-01-2002, 21:02
2efasehatertje
2efasehatertje is offline
ik zit in een koor (cantarella). en op solozang. in het koor zit ik al zeven jaar. en op solozang een jaar of twee.
We zingen vooral veel buitenlandse talen zoals hongaars,italiaans en rusisch. op solozang zing ik meestal modernere stukken.
Het is wel veel oefenen (zo'n 4 x per week 2 uur) maarejah dan heb je ook wat.\
groetjes mij
Oud 15-01-2002, 18:02
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Ik zit bij een musicalgroep waar we dus heel veel zingen en ik studeer klassiek zangles.
Oud 16-01-2002, 19:00
SpankyFrenzy
SpankyFrenzy is offline
IK heb 7 jaar klarinet gespeelt! Ben nu al weer 3 jaar bezig met basgitaar en speel en zing in de rockformatie Scarlet Eve!

Tis echt heel vet om optredens te doen enzo...

Hebben ook al een CD gemaakt! Als je nog meer wilt weten, vraag maar raak!

Grzz...

Regels voor berichten