Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zing eigenlijk al altijd
en nu zit ik in 2 bands en twee koren, en hoera hoera ik heb net auditie gedaan voor de hoofdrol in een 'oratorium' en ik heb hem!!! maar nog nooit zangles gehad, ik denk wel dat ik daar nu aan ga beginnen, bij popschool ![]()
|
![]() |
ik zit in een koor (cantarella). en op solozang. in het koor zit ik al zeven jaar. en op solozang een jaar of twee.
We zingen vooral veel buitenlandse talen zoals hongaars,italiaans en rusisch. op solozang zing ik meestal modernere stukken. Het is wel veel oefenen (zo'n 4 x per week 2 uur) maarejah dan heb je ook wat.\ groetjes mij |
![]() |
|
![]() |
IK heb 7 jaar klarinet gespeelt! Ben nu al weer 3 jaar bezig met basgitaar en speel en zing in de rockformatie Scarlet Eve!
Tis echt heel vet om optredens te doen enzo... Hebben ook al een CD gemaakt! ![]() Grzz...
|
|
|