Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
doe eens niet zo achterlijk, mijn vriend is zes jaar ouder en ik zou absoluut niet met iemand om willen gaan van mijn eigen leeftijd en toen ik zestien was viel ik ook niet op jongens van mijn eigen leeftijd. en ik geloof dat er nog een hele hoop anderen hier zijn die ook een oudere vriend/vriendin hebben.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik snap wel dat er een verschil is tussen gewone vrienden en een vriend, maar het zijn je ouders en je bent toch nog jong... Het ligt misschien ook aan alle toestanden hier in belgië de voorbije jaren dat ze je willen beschermen, iemand van 22 wilt nu eenmaal niet de hele tijd handjes vasthouden, hetgeen ze bij mensen van 16 misschienw el nog verwachten ...
||
Citaat:
||
Citaat:
Ot: Ik denk niet dat je je vader kan ompraten. Zijn jullie echt gelukkig met elkaar? En weet je zéker dat hij er ook zo over denkt? @juno: Niet alle vaders zijn zo ![]()
||
Citaat:
Hierdoor kan je vader zien wat voor vlees hij in de kuip heeft, want dit leeftijdsverschil hoeft echt geen groot probleem te vormen. Ik zit zelf in precies dezelfde situatie qua leeftijdsverschil en de ouders van mijn vriendin wilden mij juist heel snel zien, zodat ze wisten wat voor soort persoon ik ben. Daardoor wisten ze dat ik niet iemand ben die verkeerde dingen met hun dochter zal doen. Verder heb ik waarschijnlijk het geluk dat haar ouders echt hele lieve mensen zijn en ik erg goed op kan schieten met ze, dus het is wel mogelijk.
||
Citaat:
Als ik jou was zou ik gewoon even wachten (weet niet hoe lang jullie al iets hebben) en wachten tot je vader bijtrekt, want zo te horen is het geen gemene man ofzo (hij geeft je auto's ![]() Mijn vriend is nu 27 en daar keek mn moeder in het begin ook even scheef bij, maar nu vind ze het helemaal te gek. Maar kijk wel uit met veel liegen, meestal komt dat uiteindelijk toch wel boven water... suc6 ![]()
||
Citaat:
Waarschijnlijk beledigd hij je constant en doet ie gewoon de deuren dicht omdat hij er geen zin meer in heeft. Hij heeft ervaring op dat gebied en veel meer levenservaring als jou, maar jij accepteert zijn kennis niet en gaat vrolijk door met wat jij wil. Dus ergens zal hij het ook wel hebben van zoek het dan maar uit. 2 Maanden samen is niet erg veel, en wat je vader daar zegt heeft hij nog gelijk in ook. Straks als het uitgaat dan zul je de kennis en wijsheid van wat je vader je vertelde wel inzien, maar nu nog niet. Persoonlijk vind ik dat je vader groot gelijk heeft.
||
Citaat:
Mijn vader is nou niet bepaald het goeie voorbeeld, en niet iedereen is zoals hij (hoop ik maar). Bovendien heeft hij zitten scharrelen met een paar meisjes van die leeftijd, ík heb een vaste relatie. Bovendien is hij bevooroordeeld puur vanwege mijn vriend z'n leeftijd, want over mn vorige vriend zei hij niks (die trouwens 16 was, en veel meer verwachtte qua seks dan mn huidige vriend). Hij heeft iets tegen de leeftijd, en ik snap niet waarom, want dat heeft er niets mee te maken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder maakt leeftijd een hoop uit, jij bent nog 15, dus als jij seksuele handelingen verricht met jou vriend is dat, hard maar waar, pedofilie. Daar valt niet over te discussiëren. Je vorige vriend was 16, van jou eigen leeftijd dus. Lees dit topic maar eens, daar was precies dezelfde discussie. (Vooral de laatste paar pagina's) Dan hoeven we die hier niet nog een te herhalen ![]()
||
Citaat:
Of 16 en 22 verstandig is laat ik maar even in het midden, maar het heeft niets, ik herhaal helemaal niets te maken met pedofilie. Het is pedofilie als mensen zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken, dus zonder borsten en schaamhaar en dergelijke. Ik kan me niet voorstellen dat dat bij de ts het geval is, daarbij zul je toch eerder naar kinderen van onder de 12 moeten kijken.
||
Citaat:
Voor de wet is het pedofilie als een meerderjarige seksuele handelingen uitvoert of op zich laat uitvoeren door een persoon jonger dan 16. Plain and simple.
||
Citaat:
je haalt me de woorden uit de mond.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zij is 15. hij 18+. het mag niet van de wet. KLAAR. moreel gezien is het ook verkeerd! of het pedofilie is of niet.
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo Laatst gewijzigd op 18-08-2006 om 14:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, als vader tegen is, dan moet je daar inderdaad niet keihard tegenin gaan, zoals Juno ook al zegt. Hou je rustig. Uit elkaar gaan zou ik niet doen, maar hou het een tijdje stil en gedraag je echt keurig, dan kan je het af en toe weer eens ophalen, en na een tijdje zal vader ook wel inzien dat z'n dochter oud genoeg is zelf te beslissen; helemaal als je je vriend eens thuis voorstelt en hij heel charmant is. Laatst gewijzigd op 18-08-2006 om 13:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
In de VS zijn ze er wel heel streng mee; pas nog gelezen dat een jongen van net 18 werd opgepakt omdat hij seks had gehad mijn zijn vriendin van 17. Ze waren al meer dan een jaar samen, hadden al regelmatig seks gehad, maar toen hij net jarig was geweest, zag de vader van het meisjes kans om de politie op hem af te sturen. In Nederland zijn we gelukkig niet meer zo bekrompen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
32-19=13 wow! jij kan rekenen! ![]()
||
Citaat:
Als dit dan nog verder gaat naar mate ze ouder worden ontstaat er nogal een groot verschil op emotioneel niveau. Verder maakt de 2 jaar verschil heel veel uit, vooral justitiëel.
||
Citaat:
||
Citaat:
En dan mag die vader haar ook niet meer verbieden hem te zien? Wat is het probleem hier nou dan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
"Europees verbod op energiedrank in de maak" Henk Bartels | 31 | 15-02-2015 19:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verbod op vuurwerk Araignee | 47 | 22-01-2013 16:58 | |
Balkenende wil verbod huwelijken neven en nichten Verwijderd | 158 | 06-10-2009 19:03 | |
Verbod op het slaan van kinderen DEADLOCKED | 74 | 28-11-2004 20:20 | |
Dreigend zoen-verbod in Moskou Nijpjes | 24 | 13-11-2003 10:28 | |
Verbod op Chador bij ROC amsterdam Martian | 108 | 20-01-2003 21:28 |