Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wilheeelmus vahahan Nassouwe ben ik van Duihuitse blooeed den vaderlahahand getrouwe blijf ik tot ihin de dooood Eehun Priiinse van Oranje ben ik vrij onverveerd de Koning vahahan Hispanje heb ik altijhijd geëerd Ik ken het 1e couplet en het 6e couplet kon ik ooit een heel klein beetje. We moesten het altijd zingen op de basisschool op koninginnedag. Maar dat 6e couplet ben ik wel weer vergeten, ik weet alleen nog dat het met schild en vertrouwen ofzoiets begon ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
En ik voel mij niet Nederlands maar Westers.
|
![]() |
|
ik hou van nederland en ik hou van het nationalistische gevoel bij wedstrijden van het nationaal elftal. ik reis uuuren in mn eentje met de trein naar duitsland (huhu vorige zomer
![]() nouja ik hou gewoon van nederland. en niet eens alleen van het voetbal. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik wil niet definitief emigreren, maar een tijdje in het buitenland wonen(werken en reizen) lijkt me wel heel tof.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hoe nationalistisch ben jij?
Enkel bij Wk's/sportevenementen. Hou je van Nederland, of zou je het liefst zo snel mogelijk verkassen? Nederland is mijn basis, maar ik zou makkelijk naar een ander land verhuizen. En waarom dan? Omdat Nederland niet zo heel bijzonder is. Denk je Nederland te kunnen veranderen? Nee. Ken je het Wilhelmus? Nee.. ik kan alleen mee fluiten of neuriën. Zelf zingen, dus? Nee. En hoeveel coupletten? Geen flauw idee. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat dit forum bekend staat als links wil niet zeggen dat iedereen die erop komt links is...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik neigde meer naar Pastors, dat is waar, maar die had het voor zichzelf verpest met zijn domme opmerking over Nazi-Duitsland. Daarna zag ik al lang aankomen dat ie niet veel stemmen meer zou halen... Verdonk vind ik ook een hele goeie maar ik heb echt zo'n ongelooflijke schurfthekel aan Mark Rutte dat ik nooit ofte nimmer zal stemmen op de VVD zolang hij daar lijsttrekker is. En nu Zalm weg gaat daar is er maar 1 persoon in die partij die écht goed is: Verdonk dus. Dat hebben we echt nodig hier: een politicus die niet aan pappen en nathouden doet maar gewoon doet wat moet gebeuren. Net zoals, precies: Pim Fortuyn. Vandaar Wilders, inhoudelijk eigenlijk maar weinig verschil met Pastors. Uiteraard ben ik het eens met wat betreft integratie, maar er zijn zeker meer punten. Onder andere veiligheid (ook een belangrijk punt voor me) en belasting. Hij wil bijvoorbeeld de vlaktaks invoeren.
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, Verdonk heeft wat mij betreft alle geloofwaardigheid verloren met al die kamerdebatten en haar koppige houding wat betreft de pardonregeling. Een beetje gezinnen wegsturen waarvan de kinderen HIER zijn opgegroeid, puur omdat dat 'de regels zijn', dat getuigt imho van weinig menselijkheid. @ Mark: Pastor's is wel extremer dan Wilders, lijkt me. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Een beetje, vooral bij sport. Hou je van Nederland, of zou je het liefst zo snel mogelijk verkassen? Nederland blijft altijd mijn thuis, maar als iemand me een huis in Australië zou aanbieden zou ik niet weigeren. ![]() En waarom dan? Omdat het daar warmer is. Denk je Nederland te kunnen veranderen? Nee Ken je het Wilhelmus? Niet echt nee, nou ja ik kan de eerste 4 zinnen er nog wel met moeite uit krijgen. Zelf zingen, dus? Klein stukje dus. En hoeveel coupletten? Geen idee.
|
- nee Hou je van Nederland, of zou je het liefst zo snel mogelijk verkassen? - Houden van een land vind ik erg fout klinken. Laat ik zo zeggen dat ik blij ben dat ik hier ergens in het westen van Europa woon. En waarom dan? - Vergeleken met andere delen van de wereld hebben de mensen het hier prima. Denk je Nederland te kunnen veranderen? -nee Ken je het Wilhelmus? - ja Zelf zingen, dus? - klein beetje En hoeveel coupletten? - 1
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|