Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2006, 08:06
Last Resort
Last Resort is offline
Hoi,

Ik heb een vraag aan wie deze speler heeft (gehad). Ik sta op het punt deze te kopen (het wachten is op mn salaris), maar wil toch nog graag wat feedback.

Ik heb hem even geprobeerd in de Media Markt, en vroeg me een paar dingen af:

Hoe functioneert het touchpad in de praktijk? Ik had in de media markt een beetje moeite met het doelmatig gebruiken van deze touchpad. Of de cursor vloog over het scherm, of ik drukte hem in, of hij bewoog niet. Is dit een kwestie van gewenning of een ergernis?

Verder vroeg ik me af hoe het gaat met playlists maken. Er is geen extra software nodig, maar hoe worden playlists dan gemaakt? Kun je die vanaf de pc (met misschien extra software) maken, of op de Micro zelf? Ik vind het namelijk wel belangrijk om makkelijk playlists te kunnen maken.

Heeft iemand verder nog opmerkingen rondom dit apparaatje? Iemand goede dan wel minder goede ervaringen met deze gadget?
Oud 23-08-2006, 09:23
Rachel
Rachel is offline
Ik heb die ook en dat touchpad kan je instellen (of je wilt dat hij gevoelig is of niet) en dat van die playlist heb ik nog nooit gedaan, maar bij dat programma van Creative is wel een optie om die dingen te maken
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 17:11
100%hallal
100%hallal is offline
Misschien is het leuker om een de Creative Zen Sleek Photo te kopen. Kost net zoveel, alleen 12 GIG meer. Kan voor de rest net zo veel.

Ik heb m net een paar dagen en ik ben blij!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten