Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daarbij vind ik het fijn om af en toe eens een spelletje te spelen, maar dit zijn geen zeer zwaareisende spellen. Ik neem aan door je reactie dat je niet zo tevreden bent over die videokaart. Zou je een alternatief kunnen geven? Nogmaals, hierover heb ik niet zo heel erg veel verstand. bedankt alvast
||
Citaat:
Wat zou je nog willen uitgeven aan een nieuwe videokaart en welke spellen ga je spelen denk je?
||
Citaat:
||
Citaat:
Noem eens de games die je wilt gaan spelen en do eens niet zo zuinig met info geven.. edit: nu wordt het wel erg vaag, ga je die 6200 nou kopen of die Geforce 4 nou houden? Mocht je nou echt geen zware games spelen dan kun je beter gewoon een PCI- Express moederbord kopen en die 6200 er op prikken.
Laatst gewijzigd op 15-08-2006 om 13:17. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn moederbord heeft een 20 pins connector en de voeding 24 pins. Dit komt dus nit met elkaar overeen.. Er zijn wel adapters voor dus omzetten is niet zo'n probleem... Ik heb overigens altijd al een onbekend merk gebruikt, nooit problemen mee gehad. Wat zouden daar de prolemen van kunnen zijn?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Nieuw systeem] Algemene vragen Verwijderd | 33 | 30-07-2006 18:28 | |
Games |
Halo probleem Stofzuigerslang | 6 | 19-10-2005 19:07 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Toekomst deel 2 Verwijderd | 27 | 09-09-2005 07:24 | |
Software & Hardware |
[videokaart] Asus AX800Pro/TD, goede keus? Verwijderd | 75 | 03-08-2005 15:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Software & Hardware |
Nieuw systeem voor Oracle. jeroen1107 | 5 | 16-12-2001 12:30 |