Advertentie | |
|
![]() |
|
Zoiets heb je nodig.
|
Een goede voeding. Voodoolabs pedalpower bijv. Geen daisychain. Zal wel een grondlus zijn ook. www.gitaarnet.nl/forum
||
Citaat:
Ik heb er in totaal zo'n 4 (verschillende uiteraard) die ik wil gaan gebruiken. Dus ik heb niets nodig van een noise reduction o.i.d.? Alleen een goede powersuppply dus?
||
Citaat:
Het zit nu zo: Versterker -> dist.1 (kabel) -> dist.2 (kabel) -> Chorus (kabel) -> Poly Chorus (kabel) -> gitaar. Allen pedalen op de Poly chorus na zijn aangesloten op batterijen. Ik wil wel graag een all-in-one-power supply. Ik heb ook een mooie gezien in duitsland waar ik ook goede verhalen over hoor. Maar het gaat er om dat de ruis er uit gaat en dat de distortionpedalen hun orginele geluid terug krijgen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Probeer idd eens voedingen die ge-aard zijn voor je pedaaltjes (ipv batterijen of ongeaarde voeding) en mocht je toch alles muisstil willen hebben is een noise-gate toch wel nodig (alleen oppassen dat je niet alles dooddrukt door teveel te limitten ![]()
||
Citaat:
Alles hoeft niet persé muisstil maar wel graag ietsjes stiller dan nu. ![]()
|
![]() |
|
|