Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2006, 17:59
Risce
Risce is offline
Ben je het echt beu om de hele tijd flashbangs van je squad voor je ogen te krijgen? Krijg je die irritante voicechannels maar niet geblockt? Of word je juist de hele tijd uit alpha gezet, terwijl de rest alleen maar nerds zijn?

Staan die paar servers die voor jou werken vol met mensen die rondom de heli spawn springen? Zit iedereen in een jet maar heb jij thuis geen joystick? Of kwam je erachter dat je muis EN toetsenbord hiervoor nodig hebt:

Ik wil graag Battlefield 2 + Special Forces van je overnemen voor een schappelijke handdruk (of evt. natuurlijk ook een financiele vergoeding).
Oud 24-08-2006, 18:54
Verwijderd
Het is niet zo heel slim om een spel over te nemen dat online gespeeld wordt. Nu weet ik dat het goed mogelijk is, je kunt alleen niet op dezelfde server spelen, maar toch...

Ik heb hem in België gekocht voor 47 euro, hij is nog niet zo lang uit, dus ik denk niet dat je hem veel goedkoper gaat vinden. Naast het feit dat velen (zoals mijn ex ) beide versies los hebben gekocht en dus zo'n 80 euro zijn kwijt geweest.
Oud 24-08-2006, 19:11
stay asleep
stay asleep is offline
ik heb battlefield 2 voor 10 euro van een vriend van me over gekocht en special forces voor 20 in frankrijk.. ik wil best een account voor je aanmaken, daar redelijk ver in rang komen en dan dat account aan je verkopen.. maar sorry, ik ben te verslaafd om ze te verkopen.. iemand wel enig idee waar je euroforce en armored fury goedkoop kan krijgen..?
Oud 24-08-2006, 20:39
Verwijderd
Die kun je dacht ik alleen online krijgen.
Oud 25-08-2006, 14:18
Risce
Risce is offline
Citaat:
Mutant schreef op 24-08-2006 @ 19:54 :
Het is niet zo heel slim om een spel over te nemen dat online gespeeld wordt. Nu weet ik dat het goed mogelijk is, je kunt alleen niet op dezelfde server spelen, maar toch...

Hoe zit dat dan precies? Dat heeft dus te maken met serial vs ip ofzo?
Oud 28-08-2006, 09:17
Verwijderd
Hoe het zit weet ik niet. Toen ik op mijn ex zijn serial speelde, konden we niet in dezelfde server inloggen. Uiteindelijk hadden we dus weinig problemen, maar je zou er wel gezeik mee kunnen krijgen, ik weet ook niet hoe ze bannen op sommige servers, per account, ip, serial....
Oud 28-08-2006, 15:43
Risce
Risce is offline
Citaat:
Mutant schreef op 28-08-2006 @ 10:17 :
Toen ik op mijn ex zijn serial speelde, konden we niet in dezelfde server inloggen.
Je bedoelt toch niet 'tegelijkertijd' he....

Regels voor berichten