Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb een ex die ook is opgegroeid in een rotverwend gezin. Ik was er eerst van overtuigd dat hij niet was zoals zijn ouders. Maar vergeet het maar ![]() De appel valt NOOIT ver van de boom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou gewoon, totdat je vriend dit heeft opgelost, niet meer daar langs gaan, niet meer in contact komen met die hele familie en je gewoon niets aantrekken van hun familie. En als jullie later willen gaan samenwonen pushen dat je aan het andere kant van het land wil wonen en dat als zijn familie langs wil komen het een weekenduitstap wordt waarbij ze natuurlijk niet bij jullie mogen logeren ![]()
||
Citaat:
Als jij al twijfels voelt en niet lekker in je vel zit, zou ik er nog maar eens HEEL goed overnadenken of je dit wil!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Tipsss zijn welkom Ladyyy_xoxoxo | 3 | 11-02-2014 11:31 | |
Liefde & Relatie |
zijn familie ontmoeten theladyroos | 21 | 27-08-2009 21:46 | |
Liefde & Relatie |
Vriend heeft relatie met zijn zus No Quiero | 129 | 21-07-2004 13:31 | |
Liefde & Relatie |
zijn ouders 20marianne12 | 6 | 01-03-2003 20:00 | |
Psychologie |
familie(liefde) voelt zéér ongemakkelijk Rerisen Phoenix | 13 | 16-08-2002 13:48 |