![]() |
|
![]() |
Ik ben op zoek naar iemand die ervaringen wil uitwisselen over zijn of haar reis naar Thailand. Met voornamelijk de must en de don'ts.
Het gaat voornamelijk om de volgende steden: Chiang Mai Bangkok Phuket Pattaya Je kunt mij tevens ook toevoegen op MSN: RobNieuwendijk@hotmail.com in iedergeval bedankt!! Gr Robert |
Advertentie | |
|
![]() |
|
je hebt mij al toegevoegd zie ik...
Chiang Mai: - avondmarkt, is super leuk, laat je met een tuktuk naar de Mc brengen en je staat er midden op - trekking van 3 dagen - olifantentocht - bambooraft - laat je door een tuktuk rondrijden in de omgeving, er zijn hoop mooie tempels ed Bangkok - grote paleis - wat pho (liggende boeddha) - wat arun (aan de rivier) - golden mount (grote kunstmatige berg met mooi uitzicht) shopping - weekendmarkt - suan luan night bazaar - patpong (hoeren buurt) voor de liefhebbers - MBK - Siam Centra - Siam paragon Verder: - boottocht over de klongs - fietstocht met andre breuer / of Co van kessel http://kareninthailand.waarbenjij.nu...messageArchive hier heb ik ook wat informatie op gezet... http://www.xsbb.nl/phpbb//index.php?id=thailand www.thailandvoorbeginners.nl
|
![]() |
Voor degene die meer willen weten over Thailand en Phuket kan ik je aanraden om even de site fun at Phuket te bekijken. Je kunt er allerlei informatie vinden over Phuket en Thailand in het algemeen. Het is een nieuwe site die nog in ontwikkeling is en er is onlangs een forum gestart.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben nog bij wat vrienden op bezoek geweest vlakbij Konkean (Isan, in het noord-oosten). Lekker een weekje op het platteland gezeten. Geen stromend water, geen electriciteit, in een houten hutje waar 's avonds de koeien onder sliepen. ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 05-04-2009 14:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Duizenden doden bij aardbeving en vloedgolven in Zuid-Azië Love_Fulfilled | 370 | 12-01-2005 20:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Ah ! Mijn ma verbiedt me op vakantie te gaan :( Hou 'm hard | 13 | 05-12-2003 17:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlander levenslang in Thailand MissCzechMeOut | 54 | 06-11-2003 22:16 |