Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2006, 16:14
Lex-o
Lex-o is offline
Hallo,

Ik heb altijd al hangende ogen gehad. Het zijn geen luie ogen maar ze hangen gewoon, ik heb dus wat kleinere. Waardoor het lijkt alsof ik altijd stoned,dronken of heel moe ben
Vroeger had ik er niet echt problemen mee(ik maakte grapjes als: ben vroeger als kind in een baal met Hasj gevallen) maar nu kom ik het steeds vaker tegen.

Ik ben nu 17, en het begint een enorme ergenis van mij te worden. Mensen die ik ken weten het wel, en daar heb ik geen last van. Maar mensen die mij voor het eerst zien, of vaker vragen allemaal of ik stoned of dronken ben. Dit is echt ongelofelijk irritant, vooral op vakantie denkt iedereen dat.
Ook heb ik op werk en school problemen mee.
Bij een sollicitatiegesprek vroeg de baas of ik wat gerookt had en op school nam een leraar mij apart omdat ik dronken leek.

Nu vraag ik me af of er nog wat aan te doen is. Plastische chirurgie kan, maar het is ongeloofelijk duur en ik ben nog maar 17. Dus dat lijkt me niks. Zijn er nog andere mogelijkheden? Je ogen trainen of een andere ingreep? Of nog tips?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 16:19
muisjeisthuis
muisjeisthuis is offline
als je er echt zo mee zit is plastische chirurgie misschien toch wel een optie. je zal het anders immers je hele leven blijven hebben. misschien word het wel verzekerd
misschien kan je gewoon een keer informeren bij je huisarts. make-up lijkt me in ieder geval geen optie/
Oud 31-08-2006, 17:15
Verwijderd
Doe 'es een foto?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 17:30
Shredder
Shredder is offline
Als het echt zo erg is dat iedereen die je tegenkomt denkt dat je of stoned of dronken bent, dan heb je een grote kans dat de verzekering het grotendeels vergoedt. Je loopt er immers psychisch letsel van op en het mollesteert je zelfvertrouwen, dus dan is het medisch gezien nodig.

Heb je al bij je huisarts geïnformeerd? Misschien zijn er wel simpele oefeningen om je ogen recht vooruit te laten staan.
Oud 31-08-2006, 17:35
Dexter_M
Dexter_M is offline
Ik ken het zelfde probleem, iedereen vraagt altijd of ik stoned ben enzo. Heb er zelf weinig moeite mee zijn ergere dingen.
En anders laat ik het over een paar jaar even verhelpen bij de plastisch chirurg
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 17:40
remy476
remy476 is offline
Ik ken iemand die dat probleem ook heeft. Er worden over hem ook altijd het soort grapjes gemaakt dat hij stoned is. Die jongen is 21 en heeft er totaal geen problemen mee.

Mja aan dat verhaal heb jij dus niks. Als je er ECHT mee zit zou je evt. een operatie kunnen ondergaan zoals al verteld werd. Maar mijn oma heeft ook iets aan haar ogen laten doen en nu vind ik het niet meer uitzien Omdat je nu steeds de hele iris ziet. Ik weet niet of dat bij jou ook zo is, anders zou ik het niet doen.

Regels voor berichten