hallo mede-forumers

,
zit nu 2 jaar zo'n beetje in de "problemen" en met bahandelijk loopt het maar niet goed ben nu sinds 2 week bij diegene weg. Heb door de slechte behandeling en begelijding een second opinie gedaan bij UMC Utrecht en dan de jeugdpsychiatrie afdeling. echt ik stond verbijsterd hoe ze daar te werk gingen zo anders en dan in positieve zin

was echt een soort van openbaring van hoe het ook kan!
Daar dus aantal gesprekken gehad en testen en onderzoeken etc en nu inmiddels denk ik 4 week terug advies gehad om voor observatie opgenomen te worden in de open unit aldaar. heb daar na wat tobben mee ingestemd want het ging gewoon echt niet.
Hiervoor kreeg ik advies van mij vorige behandelaar om naar de viersprong te gaan voor opname, ik vond dat nogal plots en onverwacht en ben daar ook niet mmee in gegaan en ook omdat ik dat gewoon doodeng vond ik dacht niet dat ik dat zou volhouden denk dat nog steeds.
waarschijnlijk binnen nu en 2 week moet ik naar umc toe voor 8 week.
Vind het doodeng en vraag me echt af hoe dat te overleven zegmaar, want probleem is angst enzo en depri, en dan ben je uberhaupt al angstig en dan nog eens daarheen

dat maakt het denk ik alleen maar erger en angstiger.
Ik vroeg me eigenlijk af of er hier ook mensen beetje weten van het hoe en wat enzo van opname zegmaar, en dan het liefst natuurlijk over umc utrecht.
thnx voor lezen and take care all!