Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2006, 18:30
watermuis
watermuis is offline
laatst vertelde een jongen mij dat hij leniger was als hij speed had gebruikt.
Ik heb het geprobeerd en het is echt zo, bij mij in ieder geval. (als ik in normale toestand met mijn handen de grond probeer aan te raken zonder mijn benen te buigen lukt dit NOOIT, nu kwam ik ruim met mijn handen op de grond, enz)
met andere drugs (alcohol, wiet) heb ik het niet geprobeerd.
dus: heb jij het ook? en hoe komt het?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2006, 18:39
nps
nps is offline
je voelt de pijn niet? (of de dag erna?)
Oud 31-08-2006, 19:30
zeehond23
zeehond23 is offline
goh, raar idee hoor, maar denk je niet dat je pijn minder snel voelt als je onder invloed bent, dus dat het wel degelijk slecht voor je lichaam is om dergelijke grenzen te verleggen als je onder invloed bent omdat je dan je grenzen te ver opschuift?
Oud 31-08-2006, 19:34
My Info
My Info is offline
Het is een wonder, werkelijk een wonder
Oud 31-08-2006, 20:15
Verwijderd
Ik denk ook dat het gewoon een geval is van je grenzen minder kennen. Ik zit met rugproblemen en een combinatie van pijstillers en alcohol draaide zo uit dat ik allemaal dingen ging doen die ik eigenlijk niet kan en mag. De volgende dag heb ik het dan ook wel gemerkt. Het was de dag voor oudjaar en Oud op Nieuw zelf heb ik met een wandelstok kunnen doorbrengen omdat ik geen stap meer kon zetten.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 10:13
Verwijderd
Adrenaline.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 16:11
MikeyMo
MikeyMo is offline
Idd, Adrenaline.
Oud 02-09-2006, 14:52
Augustus
Augustus is offline
Citaat:
watermuis schreef op 31-08-2006 @ 19:30 :
laatst vertelde een jongen mij dat hij leniger was als hij speed had gebruikt.
Ik heb het geprobeerd en het is echt zo, bij mij in ieder geval. (als ik in normale toestand met mijn handen de grond probeer aan te raken zonder mijn benen te buigen lukt dit NOOIT, nu kwam ik ruim met mijn handen op de grond, enz)
met andere drugs (alcohol, wiet) heb ik het niet geprobeerd.
dus: heb jij het ook? en hoe komt het?
SCHAT! Ik ga nu meteen 3gr. pep halen en turnen als een motherfucker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 02-09-2006, 16:24
Hulk
Hulk is offline
adrenaline inderdaad..

zorgt ervoor dat er meer bloed naar je spieren stroomt, je spieren worden warmer en zijn daardoor iets leniger. maar ga je grenzen niet te ver opzoeken want het werkt ook pijnverdovend
Oud 06-09-2006, 21:07
gewoonmax
gewoonmax is offline
slechtere reflex van je spieren denk ik. Normaal als je rekt spannen je spieren aan, daarom kom je niet verder. Dat is de reflex, lenige mensen stellen het moment van die reflex steeds verder. Ik denk dat je met bepaalde drugs die reflex moe maakt of uitschakelt. Als je lang genoeg rekt word je reflex ook moe en daarom word je leniger. Zo zit het naar mijn idee.
Oud 07-09-2006, 16:47
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
maxman schreef op 06-09-2006 @ 22:07 :
slechtere reflex van je spieren denk ik. Normaal als je rekt spannen je spieren aan, daarom kom je niet verder. Dat is de reflex, lenige mensen stellen het moment van die reflex steeds verder. Ik denk dat je met bepaalde drugs die reflex moe maakt of uitschakelt. Als je lang genoeg rekt word je reflex ook moe en daarom word je leniger. Zo zit het naar mijn idee.
ik heb toevallig laatst wat gelezen over rekken en het schijnt inderdaad dat niet zozeer de spieren zelf je lenigheid bepalen, maar het moment waarop je lichaam zegt 'nog verder is gevaarlijk' en in een reflex je spieren aanspant zodat ze niet verder kunnen.
Dit blijkt uit een voorbeeld van iemand die een schouderblessure had gehad en zn schouder aan 1 kant een lange tijd neit heeft gebruikt. Hij kon nadien zn arm nauwelijks meer draaien omdat de rekbaarheid van de spieren heel sterk was afgenomen. Maar toen een dokter hem voor een nabehandeling onder narcose bracht (en het centrale zenuwstelstel dus uitgeschakeld was) kon hij de arm 360 graden ronddraaien.

Adrenaline komt bij nader inzien pas op de tweede plaats denk ik! Drugs zorgt ervoor dat het centrale zenuwstelsel minder goed zn werk kan doen.
Oud 07-09-2006, 20:36
watermuis
watermuis is offline
Citaat:
Augustus schreef op 02-09-2006 @ 15:52 :
SCHAT! Ik ga nu meteen 3gr. pep halen en turnen als een motherfucker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaa doe dat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 20:45
DvoorA
DvoorA is offline
ja ik heb dat met ephedra, of beter gezegd had want ik hoef die troep niet meer. Maar toen kon ik ook ineens 50 x achter elkaar opdrukken terwijl ik normaal na 2 x al erbij ga liggen. En de volgende dag ga je halfdood aan spierpijn. Dus uiteindelijk betaal je wel de prijs voor een avondje super-human powers.
Reageren

Regels voor berichten