Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2006, 13:23
Schuah
Schuah is offline
Hallo allemaal,

normaal zit ik eigenlijk alleen in voertuigen en elektronica, maar zit al een poosje met het volgende:

Van 16 april tot 16 augustus een relatie gehad: t was echt perfect, zegmaar het idee dat we voor elkaar op de wereld waren gezet. Ze was met d'r ouders op vakantie geweest, kwam terug en 4 dagen later was het uit. Ze vond dit zelf ook echt klote, ze stond er zelf ook bij te huilen, maar het voelde voor haar niet meer hetzelfde. Ze heeft me wel verzekerd dat ze niet is vreemdgegaan enzo, en ik geloof haar (ik ken haar ook wel zo goed dat ik dat weet). Maargoed, was echt een week helemaal naar de klote, huilbuien op mn werk en weet ik veel wat. Klote dus.
T probleem was ook een beetje dat we bij elkaar in de kerk en vriendengroep zitten, dus dat we elkaar nog wel regelmatig zien. Dit hebben we gelukkig op kunnen lossen door regelmatig met z'n 2en nog ff wat te gaan drinken en uit te gaan. Gaat allemaal perfect.

Nou was ik een maand geleden jarig, en zij was ook op mijn feest. Op een gegeven moment stonden we allebei iemand uit te zwaaien, toen gingen we ff knuffelen en bjijijijna zoenen, maar ik heb dat op 't laatste moment nog kunnen afweren, onder 't motto: ga eerst maar eens denken wat je nou wil. Hier hebben we t ook nog over gehad, en zij weet t gewoon niet.

Nu had zíj gisteren een feest. Allemaal oude vrienden van toen ze nog in Amersfoort woonde waren er ook, heel gezellig, veel bier enzo.
Kweenie, zat toen al niet zo lekker in mn vel. Op een gegeven moment was ik d'r al ff kwijt, en haar oude ex ook... Nouja, toen kwam ze na een poosje naar beneden en 5 minuten later d'r 'andere' ex ook. Toen ben ik naar huis gegaan en nu voel ik me al de hele tijd klote. Vannacht heel slecht geslapen, en ben echt gaar.

WTF is er aan de hand? T is nu 2 maanden uit, we hebben niet gek lang gehad, maar kennelijk blijf ik gewoon stapelverliefd! Ik wil hier vanaf
Ik heb nooit echt last gehad van zoiets, even slikken en weer doorgaan zoals Marco het al zei. HELP
Oud 27-10-2006, 14:00
smvs
smvs is offline
Andere meisjes helpen. Je denkt nu van niet omdat je alleen haar wilt, maar geloof me, andere meisjes helpen echt. Andere meisjes plegen zich in discotheken en kroegen te begeven -> daar ga je heen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 14:08
Schuah
Schuah is offline
Citaat:
smvs schreef op 27-10-2006 @ 15:00 :
Andere meisjes helpen. Je denkt nu van niet omdat je alleen haar wilt, maar geloof me, andere meisjes helpen echt. Andere meisjes plegen zich in discotheken en kroegen te begeven -> daar ga je heen.
Ik ben barman, ken genoeg andere meisjes (we zijn dus niet allemaal hetzelfde), k heb sinds het uit is 2 keer een ander meisje gezoend, maar geloof me of niet, dat hielp niet, voelde me er alleen maar klote door... Dat bedoel ik dus met vaag..
Oud 27-10-2006, 14:21
Verwijderd
Nee, je moet juist niet je gaan verdrinken in een 'nieuwe' liefde als je nog niet over je oude liefde heen bent. Misschien is het beter haar een tijdje uit de weg te gaan. Zoek afleiding in een nieuwe hobby, je vrienden en weet ik veel wat. Als dit niet lukt (en dan moet je het wel langer proberen dan 1 week, want de eerste week is altijd moeilijk), dan is het misschien goed om met haar te gaan praten. Zeg haar wat je voelt (niet op de manier van 'neem me terug', maar lucht je hart). En vraag of zij misschien weet hoe je dit kan oplossen. Misschien is zij wel heel onzeker over jou, nadat jij haar de laatste keer hebt afgewezen toen jullie bijna zoenden en wil ze jou eigenlijk ook wel terug... who knows?

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 14:36
Schuah
Schuah is offline
Thnx voor je advies. Heb dr nu een smsje gestuurd dat het me spijt dat ik gisteren zo ineens weg was, maar ff uitgelegd dat ik ook niet wist wat het was. Of we snel weer s af konden spreken omdat t toch ééns klaar moet zijn hiermee en heel veel liefs blabla.

Soms baal ik ervan dat we niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan ofzo
Oud 27-10-2006, 14:43
groovy
groovy is offline
Het is ook niet echt leuk wat ze doet, ze geeft jou signalen dat ze jou nog steeds leuk vindt, jullie zoenen bijna, en zij zou nadenken over wat ze wil, omdat ze het niet weet.

Ik weet niet wat ze onder nadenken verstaat, maar wat rotzooien met haar ex én jou nog een beetje aan het lijntje houden, vind ik niet echt netjes.

Ik denk dat je inderdaad beter afstand kunt bewaren en nu beter eerst even aan jezelf moet denken, want zo te merken doet zij dat ook.

Ik vind het ook een beetje raar, dat het na 4 perfécte maanden ineens uit is. Dan ga ik toch denken dat ze of met haar ex of met iemand anders bezig is geweest.

Misschien is het wel goed om een gesprek met haar hierover te hebben om, zoals je zelf al aangaf, hier een eind aan te maken.

Eigenlijk moet je haar dat ook gewoon zeggen; dat het of alles is of niets. Maar niet ergens tussen in zweven, want dan kom je er ook niet overheen, omdat je bezig blijft met haar en het niet goed kunt afsluiten.

Het is moeilijk, maar nu beseft ze misschien ook niet echt dat ze je kwijt is, omdat je toch rond om haar heen blijft hangen. Dat maakt het wel lekker makkelijk voor haar.

Hebben jullie tijdens die afspraken nadat het uit was, nog wel eens gezoend of elkaar even aangeraakt?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 15:13
Schuah
Schuah is offline
Tja... Ja we hebben 3 keer ff wat gedronken in de kroeg, de laatste keer had ze geen zin om naar huis te gaan en toen zijn we bij mij thuis nog ff voor de tv blijven hangen. We lagen wel lekker tegen elkaar aan, maar verder dus niets gebeurd.
Ohja, vorige week was mijn zwager jarig (jaja, altijd feest hier), en die woont hier 2 straten verderop, dus toen iedereen een beetje wegging vroeg ze of ze bij ons thuis kon blijven slapen (bij ons = een vriend en mijn huis). Nouja, k had geen bedden over maar ik heb haar in mijn bed laten slapen en ik ben op de bank gaan liggen.

Die signalen, weet je, ik merk ze van haar kant idd ook, en dat maakt het extra klote. Ik blijf het gevoel houden dat ze het toch nog wel wil proberen ofzo, ze weet iig ook dat ik dat wel wil.
Oud 02-11-2006, 10:41
Dott
Dott is offline
het is altijd lastig de eerste keer dat je ex met een ander is.. dat ken ik maar al te goed.
Ik kan je helaas niet verder helpen. Ik heb dat gevoel 4 maanden gehad en toen kwam het weer goed tussen ons, maar in die 4 maanden is er ook heel erg veel gebeurd.
Ik kan alleen maar zeggen zoek zo veel mogelijk afleiding, dat hielp mij heel erg namelijk.
Oud 02-11-2006, 10:58
Verwijderd
Contact verbreken
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 12:11
groovy
groovy is offline
Citaat:
Schuah schreef op 27-10-2006 @ 16:13 :
Tja... Ja we hebben 3 keer ff wat gedronken in de kroeg, de laatste keer had ze geen zin om naar huis te gaan en toen zijn we bij mij thuis nog ff voor de tv blijven hangen. We lagen wel lekker tegen elkaar aan, maar verder dus niets gebeurd.
Ohja, vorige week was mijn zwager jarig (jaja, altijd feest hier), en die woont hier 2 straten verderop, dus toen iedereen een beetje wegging vroeg ze of ze bij ons thuis kon blijven slapen (bij ons = een vriend en mijn huis). Nouja, k had geen bedden over maar ik heb haar in mijn bed laten slapen en ik ben op de bank gaan liggen.

Die signalen, weet je, ik merk ze van haar kant idd ook, en dat maakt het extra klote. Ik blijf het gevoel houden dat ze het toch nog wel wil proberen ofzo, ze weet iig ook dat ik dat wel wil.
Ik denk dat je of om een verhelderend gesprek moet vragen, of het moet proberen te laten rusten en haar moet proberen te vergeten. Dat lijkt nu iets onmogelijks, maar als je je best doet dan zul je zien dat er ook andere leuke meisjes rondlopen die jou wel serieus nemen en niet met iedereen aankloten. En dan ben je blij dat je haar toch achter je hebt gelaten..

En wie weet als zij ziet dat jij met je leven doorgaat, komt ze er misschien vanzelf wel achter wat ze mist..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 22:12
Luna
Luna is offline
luister naar Marco!!
Oud 02-11-2006, 22:36
Verwijderd
Volgens mij maakt ze misbruik van je gevoelens zonder dat ze het door heeft.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-11-2006 @ 11:58 :
Contact verbreken
Hoe hard dit ook mag klinken, soms is dit inderdaad de beste oplossing. Zolang je contact blijft houden met je ex, wordt je steeds herinnerd aan 'hoe het was'. Op dat moment blijft je ex enkel in de weg staan.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 02:56
Talon
Talon is offline
als je er niet tegen kan om haar te zien met een ander, zorg er dan voor dat je niet op dezelfde plek uitgaat
Oud 03-11-2006, 07:32
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 03-11-2006 @ 03:56 :
als je er niet tegen kan om haar te zien met een ander, zorg er dan voor dat je niet op dezelfde plek uitgaat
Liefde is theoretisch gezien zo simpel!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 07:54
Verwijderd
Het maakt niet uit hoe lang het al uit is, voor je ex blijf je een zwak houden. Of je raakt op zijn minst in de war als je hem of haar met een ander ziet. Het is gewoon confronterend, maar heeft in mijn ogen weinig met 'stapelverliefd zijn' te maken.

Het enige wat je kunt doen is proberen je er niet druk om te maken.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 03-11-2006 @ 08:54 :
Het maakt niet uit hoe lang het al uit is, voor je ex blijf je een zwak houden. Of je raakt op zijn minst in de war als je hem of haar met een ander ziet. Het is gewoon confronterend, maar heeft in mijn ogen weinig met 'stapelverliefd zijn' te maken.

Het enige wat je kunt doen is proberen je er niet druk om te maken.
Ben ik niet met je eens, als ik de meeste exen van mij met een ander zie dan doet me dat eigenlijk niks. Het is meer ex-afhankelijk.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 09:54
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Dukko schreef op 03-11-2006 @ 10:49 :
Ben ik niet met je eens, als ik de meeste exen van mij met een ander zie dan doet me dat eigenlijk niks.
Inderdaad, in het begin vond ik dit wel moeilijk, maar nu absoluut niet meer, het laat mij koud.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 15:06
Schuah
Schuah is offline
Nouja ik heb het haar vorige week dus concreet gevraagd, en ik heb niet door gehad dat er in de tussentijd nog zoveel gereageerd is in dit topic
Bedankt iig

Dat contact verbreken is wel echt moeilijk. Ze heeft nu dus vorige week gezegd dat het echt nix meer gaat worden (voorlopig haha, ja handig hea...) dus daar moet ik me nu proberen bij neer te leggen.

Nu is t wel weer zo dat ik om de zoveel dagen een smsje krijg wanneer ze me weer eens ziet en wanneer we afspreken blabla. Misschien is het beter als ik daar niet op reageer ofzo, maarja: we zien elkaar tóch wel, daar kan ik niet omheen.
Waarschijnlijk is het inderdaad onverstandig om de komende tijd gezellig met zn 2en wat te gaan doen, maarja: ik blíjf hopen
Oud 06-11-2006, 15:13
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Schuah schreef op 06-11-2006 @ 16:06 :
Nouja ik heb het haar vorige week dus concreet gevraagd, en ik heb niet door gehad dat er in de tussentijd nog zoveel gereageerd is in dit topic
Bedankt iig

Dat contact verbreken is wel echt moeilijk. Ze heeft nu dus vorige week gezegd dat het echt nix meer gaat worden (voorlopig haha, ja handig hea...) dus daar moet ik me nu proberen bij neer te leggen.

Nu is t wel weer zo dat ik om de zoveel dagen een smsje krijg wanneer ze me weer eens ziet en wanneer we afspreken blabla. Misschien is het beter als ik daar niet op reageer ofzo, maarja: we zien elkaar tóch wel, daar kan ik niet omheen.
Waarschijnlijk is het inderdaad onverstandig om de komende tijd gezellig met zn 2en wat te gaan doen, maarja: ik blíjf hopen
ja precies. ik herken dat. stuurt ze je/me een smsje, of mailtje, of iets op msn wanneeer ze me weer ziet. dude, je wilt niks met me, waarom wil je me dan zo graag zien? ik heb al aangegeven dat ik geen trek in je heb, omdat je zo wazig doet, flikker ff op.....

bij mij werkt t dus als een rode lap op een stier, die smsjes en mailtjes; ik word heel erg boos op haar, en wil haar dan liever niet zien. of t bij jou zo is weet ik niet
Oud 06-11-2006, 15:20
Schuah
Schuah is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 06-11-2006 @ 16:13 :
ja precies. ik herken dat. stuurt ze je/me een smsje, of mailtje, of iets op msn wanneeer ze me weer ziet. dude, je wilt niks met me, waarom wil je me dan zo graag zien? ik heb al aangegeven dat ik geen trek in je heb, omdat je zo wazig doet, flikker ff op.....

bij mij werkt t dus als een rode lap op een stier, die smsjes en mailtjes; ik word heel erg boos op haar, en wil haar dan liever niet zien. of t bij jou zo is weet ik niet
Waar bij jou boos staan, kan je bij mij 'verliefd' of zoiets invullen Was ik maar boos, dat zou n stuk makkelijker zijn.
Oud 06-11-2006, 15:28
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Schuah schreef op 06-11-2006 @ 16:20 :
Waar bij jou boos staan, kan je bij mij 'verliefd' of zoiets invullen Was ik maar boos, dat zou n stuk makkelijker zijn.
ooit was ik wel verliefd op haar. maar toen ze zei dat zij t niet op mij was, vond ik het moment daar, om iets minder contact te hebben. wilde zij blijkbaar niet. ze snapt(e) niet dat ik rust wilde hebben. dan niet. de groeten.
Oud 06-11-2006, 16:04
Hartje
Hartje is offline
ik zou denk ik hetzelfde reageren als Orpheo; boos worden. als ik het zo lees gebruikt ze je. ze weet dat jij haar leuk vindt en dus op haar berichtjes zal reageren. probeer er een tijdje niks op te antwoorden. als ze je uiteindelijk toch weer leuk gaat vinden zal ze je dit wel duidelijk maken op een andere manier.
Oud 07-11-2006, 13:28
Verwijderd
Mensen zitten lastig in elkaar..
En je kan jezelf alles wijsmaken. Dat is het stomste.

Wat de mensen boven me al zeiden misschien is het handig als je inderdaad probeerd om een tijdje geen contact met haar te hebben, maar dat is moeilijk als je in dezelfde kerkgemeenschap zit.
En anders kan je misschien op een andere manier met meisjes om gaan dan je nu doet, want je zegt zelf dat je barman bent, en dus genoeg met meisjes in contact komt. mooi.
Maar je zegt ook dat je al met 2 andere meisjes gezoend hebt in 2 maanden tijd. En als je echt zo verliefd ben..
Misschien moet je eerst een ander soort relatie met ze opbouwen, iets van een vriendschap ofzo, misschien dat, dat je hebt.

Over hoe de verliefdheid vergaat kan ik je niet veel vertellen, dat heb ik nog nooit echt gehad. ondanks mijn relatie van 3 jaar
Voor mij is het best wel lastig, valse hoop geven dan daarna de boze mensen..
ergens is het ook wel grappig

in iedergeval succes
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 03-11-2006 @ 10:49 :
Ben ik niet met je eens, als ik de meeste exen van mij met een ander zie dan doet me dat eigenlijk niks. Het is meer ex-afhankelijk.
mja. Dat verschilt ook vast per ex, maar ik heb er niet genoeg om dat te beoordelen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten