Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2006, 11:27
Verwijderd
Beste fb's,

Ik hoorde vandaag dat Livjatan een permhad heeft gehad naar aanleiding van wat hij in dit topic gezegd heeft : click

Hij ontving de volgende mail:
"Bij deze wil ik je melden dat je gebanned bent van het forum.

De reden hiervoor is: We hebben het een beetje met jou gehad. Constant lopen
zeiken op forumbazen, vervelend doen op DoP, niet lief zijn tegen andere leden.
Je hebt niet het alleenrecht op DoP en de sfeer mag ook wel gezellig blijven.
Het gaat al lang niet goed rond jou. Je hebt ondertussen al meerdere bans gehad
en we vinden het nu wel mooi geweest."

Hoogstwaarschijnlijk zullen komen met de verklaring dat "dit iets is dat zich heeft opgestapeld en dat de emmer nu is overgelopen", maar daarop zou ik willen zeggen dat jullie niet jezelf, maar de andere forummers als maat moeten nemen. Er begeven zich hier genoeg mensen op het forum die vele malen ernstigere dingen verkondigen dan Livjatan, dat er ook mensen zijn die Hitler ophemelen of racistische opmerkingen maken. Er wordt continue geflamed. En van dat soort zaken kun je Livjatan niet beschuldigen.

Ik denk dat er meer nodig is dan het in twijfel trekken van forumbazen (zoals in bovengenoemd topic) om gepermbanned te worden. Zo niet, dan geloof ik dat ik bij deze mijn eigen lot bezegeld heb.

Met vriendelijke groet,
NuncaMas
Advertentie
Oud 15-09-2006, 11:31
Balance
Balance is offline
Een permban krijg je nooit op basis van één post en er gaan altijd meerdere bans aan vooraf die ook allemaal ergens op gebaseerd zijn.

Snapt Livjatan zijn ban niet, dan staat er in de banmail met wie hij contact op kan nemen. In ieder geval weet jij vast ook wel dat bans niet met andere leden besproken worden: het is iets tussen Livjatan en de fb.
Oud 15-09-2006, 11:37
Verwijderd
Prima, ik wilde je vooral even laten weten dat ik het uiterst dubieus vind.

Hij heeft mij overigens verteld dat Ieke en Mutant niet altijd reageren op zijn mails en dat een aantal van zijn voorgaande bans later onterecht zijn verklaard.

Laatst gewijzigd op 15-09-2006 om 11:39.
Oud 15-09-2006, 11:37
Verwijderd
En nu er toch een topic over is op Beleidszaken.

Vraagje aan fb's van N&A: Waarom is Pruttelpot alweer geband? Omdat hij zijn mening geeft? Kennelijk wordt er een beetje met twee maten gemeten aangezien hij niet de enige is met een uitgesproken politieke mening. En NEEN, ik neem het niet voor hem op, ik vraag het me alleen maar hardop af. (Jullie weten dat ik het bijna nooit eens ben met Pruttelpot, maar twee bans achterelkaar...come onnn, N&A sterft uit man )

EDIT: Ik weet dat ik geen inhoudelijke antwoord ga krijgen, maar toch. ;x

Laatst gewijzigd op 15-09-2006 om 11:40.
Oud 15-09-2006, 11:45
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 15-09-2006 @ 12:37 :
En nu er toch een topic over is op Beleidszaken.

Vraagje aan fb's van N&A: Waarom is Pruttelpot alweer geband? Omdat hij zijn mening geeft?
Voor zover ik weet had hij een nogal ongenuanceerde, vervelende mening en hij had het erover dat iemand van dit forum "de kogel verdiende". Ik snap wel dat daar een ban voor wordt uitgedeeld, ook al gezien zijn geschiedenis hier, dat heeft m.i. echt niet zoveel met "met twee maten meten" te maken.
Oud 15-09-2006, 11:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
NuncaMas schreef op 15-09-2006 @ 12:37 :
Prima, ik wilde je vooral even laten weten dat ik het uiterst dubieus vind.

Hij heeft mij overigens verteld dat Ieke en Mutant niet altijd reageren op zijn mails en dat een aantal van zijn voorgaande bans later onterecht zijn verklaard.
Voor zover ik weet reageert Ieke altijd op haar mails en Mutant ook mits ze op een normale manier geschreven zijn. Een mail waarin iemand bij voorbaat al verrot gescholden wordt valt hier dus niet onder.

Voor de duidelijkheid: ik heb het nu niet over Livjatan, ik heb het over algemene gevallen over wanneer ze terugmailen.

Dat men die onterechte bans weet ik niet, ik heb me niet verdiept in hoe het er bij hem aan toe gegaan is. Maar dan nog, dan moet hij Ieke toch even mailen en het uitleggen. En werkt dit niet, dan hebben we Manuzhai als bemiddelaar.
Oud 15-09-2006, 11:55
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 15-09-2006 @ 12:45 :
Voor zover ik weet had hij een nogal ongenuanceerde, vervelende mening en hij had het erover dat iemand van dit forum "de kogel verdiende". Ik snap wel dat daar een ban voor wordt uitgedeeld, ook al gezien zijn geschiedenis hier, dat heeft m.i. echt niet zoveel met "met twee maten meten" te maken.
Neem eens voor de grap een kijkje op N&A, de fb's daar zijn zelf vaak ook erg ongenuanceerd. En een 'vervelende mening hebben' is erg subjectief.
Verder is zo'n opmerking misschien een waarschuwing waard, maar meteen bannen lijkt me persoonlijk wat te ver. Zijn geschiedenis zou geen reden moeten zijn voor een nieuwe ban. Immers, hetgeen hij in het verleden heeft gezegd, daar is hij al eens voor geboet (met een ban). Unband = nieuwe kans, right?
Oud 15-09-2006, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 15-09-2006 @ 12:51 :
Voor zover ik weet reageert Ieke altijd op haar mails en Mutant ook mits ze op een normale manier geschreven zijn. Een mail waarin iemand bij voorbaat al verrot gescholden wordt valt hier dus niet onder.

Voor de duidelijkheid: ik heb het nu niet over Livjatan, ik heb het over algemene gevallen over wanneer ze terugmailen.

Dat men die onterechte bans weet ik niet, ik heb me niet verdiept in hoe het er bij hem aan toe gegaan is. Maar dan nog, dan moet hij Ieke toch even mailen en het uitleggen. En werkt dit niet, dan hebben we Manuzhai als bemiddelaar.
Livjatan is niet de persoon om iemand bij voorbaat uit te schelden. Het incident met Mutant was volgens mij de enige keer dat ik hem zo zag schelden. Ik moet zeggen dat ik het ook erg stijlloos vond van Mutant om zijn topic te sluiten (maar desondanks had hij niet mogen schelden, dat weet ik... maar permban?).

Dit is wat Ieke hem trouwens gezegd heeft als reactie op zijn mail:
"[...] En verder heb ik echt andere dingen te doen dan ellenlange mailtjes van jou te lezen of te beantwoorden. "

Hij geeft te kennen graag eens met Manuzhai te praten. Kun je mij zijn e-mailadres PM-en?
Oud 15-09-2006, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 15-09-2006 @ 12:55 :
Unband = nieuwe kans, right?
Kennelijk niet
Oud 15-09-2006, 12:25
Bloem
Bloem is offline
Naar mijn weten worden bans van leden niet met anderen besproken en zeker niet op beleidszaken, dus voorlopig gaat dit topic even dicht. Als ik er helemaal naast zit mag een ander plusje het weer openen
Oud 15-09-2006, 20:08
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
NuncaMas schreef op 15-09-2006 @ 13:05 :
Dit is wat Ieke hem trouwens gezegd heeft als reactie op zijn mail:
"[...] En verder heb ik echt andere dingen te doen dan ellenlange mailtjes van jou te lezen of te beantwoorden. "
Erg knap aangezien ik sinds ik hem gisteren gebanned heb niet meer online geweest ben.

Regels voor berichten