![]() |
|
Verwijderd
|
Beste fb's,
Ik hoorde vandaag dat Livjatan een permhad heeft gehad naar aanleiding van wat hij in dit topic gezegd heeft : click Hij ontving de volgende mail: "Bij deze wil ik je melden dat je gebanned bent van het forum. De reden hiervoor is: We hebben het een beetje met jou gehad. Constant lopen zeiken op forumbazen, vervelend doen op DoP, niet lief zijn tegen andere leden. Je hebt niet het alleenrecht op DoP en de sfeer mag ook wel gezellig blijven. Het gaat al lang niet goed rond jou. Je hebt ondertussen al meerdere bans gehad en we vinden het nu wel mooi geweest." Hoogstwaarschijnlijk zullen komen met de verklaring dat "dit iets is dat zich heeft opgestapeld en dat de emmer nu is overgelopen", maar daarop zou ik willen zeggen dat jullie niet jezelf, maar de andere forummers als maat moeten nemen. Er begeven zich hier genoeg mensen op het forum die vele malen ernstigere dingen verkondigen dan Livjatan, dat er ook mensen zijn die Hitler ophemelen of racistische opmerkingen maken. Er wordt continue geflamed. En van dat soort zaken kun je Livjatan niet beschuldigen. Ik denk dat er meer nodig is dan het in twijfel trekken van forumbazen (zoals in bovengenoemd topic) om gepermbanned te worden. Zo niet, dan geloof ik dat ik bij deze mijn eigen lot bezegeld heb. Met vriendelijke groet, NuncaMas |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Voor de duidelijkheid: ik heb het nu niet over Livjatan, ik heb het over algemene gevallen over wanneer ze terugmailen. Dat men die onterechte bans weet ik niet, ik heb me niet verdiept in hoe het er bij hem aan toe gegaan is. Maar dan nog, dan moet hij Ieke toch even mailen en het uitleggen. En werkt dit niet, dan hebben we Manuzhai als bemiddelaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder is zo'n opmerking misschien een waarschuwing waard, maar meteen bannen lijkt me persoonlijk wat te ver. Zijn geschiedenis zou geen reden moeten zijn voor een nieuwe ban. Immers, hetgeen hij in het verleden heeft gezegd, daar is hij al eens voor geboet (met een ban). Unband = nieuwe kans, right? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is wat Ieke hem trouwens gezegd heeft als reactie op zijn mail: "[...] En verder heb ik echt andere dingen te doen dan ellenlange mailtjes van jou te lezen of te beantwoorden. " Hij geeft te kennen graag eens met Manuzhai te praten. Kun je mij zijn e-mailadres PM-en? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|