Mijn moeder heeft deze kwark/yoghurt zo'n 2 maanden terug meegenomen in de smaak vanille. Ik vond hem heel erg lekker, maar als ik nu in de supermarkt zoek, vind ik alleen maar de smaken aardbei en perzik! Iemand anders dit ook gemerkt, of ligt dit nu echt aan mij en was het een ander merk ofzo?
Die is inderdaad van Frische Vlag.
Ik denk dat het aan de supermarkt ligt waar je gekeken hebt. In de plaats waar ik voon, hebben ze em ook niet bij alle supermarkten, alleen bij Konmar.
wat mij de laatste tijd opvalt dat veel producten van friesche vlag met vanille erin niet meer verkrijgbar zijn, denk aan de framboos milk and fruit met een vleugje vanille, de vanille luchtig toetje, en idd de kwark yoghurt vanille zag ik ook niet meer bij de supermarkt staan...
mss heeft de friesche vlag ineens iets tegen vanille gekregen ofzow hihi
Ik heb vorige week nog zo'n pak gekocht, dus hij is er echt nog!! Misschien tijdelijk niet aanwezig, uitverkocht, of eens bij een andere supermarkt proberen?