Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk verbaast het me dat je pas zo weinig pendants hebt, ik heb al het maximale aantal als ik bij de tower of the gods ben...en dan bedoel ik nadat ik er 40 aan dat vrouwtje gegeven heb. 20 voor title deed, nog eens 20 voor hero's charm. Tip: gebruik de grappling hook op ze, dan jat je hun pendants. (als je ze meteen killt heb je kans dat ze niks geven of dat ze in het water vallen)
Spoiler
||
Citaat:
Die ander ergens in het noorden. Je moet wel bommen hebben voor die ene op outset. Er is trouwens ook een kaart waar de lokaties van alle grote feeën op staan, inclusief de koningin. Als je geld tekort hebt is het een goed idee om de schatten waar je een schatkaart van hebt op te gaan duiken. De meeste kisten zit 200 rupees in...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Zelda four swords adventures Eye of Sauron | 23 | 06-02-2007 10:05 | |
Games |
Wat vind jij de beste spellen voor de GameCube? Verwijderd | 59 | 21-07-2004 10:42 | |
Games |
Zelda bonusdisk Eye of Sauron | 69 | 24-01-2004 11:17 | |
Games |
legend of zelda: the wind waker reuffneck32 | 212 | 26-07-2003 18:15 | |
Games |
Zelda Wind Waker: Waar zijn jullie inmiddels Some | 6 | 12-05-2003 19:41 | |
Games |
Zelda: The Wind Waker.. Aaaaaart.. | 13 | 25-01-2003 16:49 |