Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2002, 17:27
aquafemme
aquafemme is offline
he jij daar....

ben jij lid van een Bigband en speel je saxofoon of trompet, trombone (etc.) en heb je van je dirigent (mannetje die de bigband steunt) gehoord dat er een plekje op de plek van alt/tenor saxofoon in September 2002 vrij komt?

kan die plek dan voor mij worden? Want ik zoek namelijk een leuke frisse gezellige bigband......

help mij!

Oud 18-03-2002, 21:41
McMotion
McMotion is offline
als je later van gedachte verandert, en beseft dat een skaband veel leuker is als een bigband dan hoor ik het graag, want ik zit in een skaband in Utrecht en we kunnen een saxofonist(e) heel goed gebruiken
Oud 18-03-2002, 23:53
Verwijderd
auqfemme wanneer gaan we is date
Oud 21-03-2002, 08:27
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
siNix schreef:
auqfemme wanneer gaan we is date
het is aquafemme

Zeg het maar meneertje!?

McMotion, ik ben misschien dom, maar kan je me vertellen wat een ska bandje inhoud? Wat voor muziek spelen jullie dan?

Oud 21-03-2002, 16:38
McMotion
McMotion is offline
SKA is de koelste muziek die er is ongeveer voorbeelden:

The Skatalites
Dr. Ringding & The Senior Allstars
Hepcat
Rude Rich & The High Notes
Madness

leuk met koperblazers enzo.. alleen we zijn hoogstwaarschijnlijk al van een saxofonist(e) voorzien... maar dat weet ik dus niet zeker.. en verder zijn/waren we ook eigenlijk alleen op zoek naar een tenorsax, dus ik weet niet wat je zelf speelt?
Oud 22-03-2002, 01:08
McMotion
McMotion is offline
ohw september 2002 lees ik nu dat zou zowieso beetje te lang duren nog
Oud 28-03-2002, 11:10
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
McMotion schreef:
ohw september 2002 lees ik nu dat zou zowieso beetje te lang duren nog
hoe heet die band van jullie, want ik heb net een mailtje gahd van een ska band in utrecht die nog mensen zoeken....

ben jij dat?

Oud 28-03-2002, 22:33
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
hoe heet die band van jullie, want ik heb net een mailtje gahd van een ska band in utrecht die nog mensen zoeken....

ben jij dat?
uhm... ik weet eigenlijk niet hoe we heten we hebben nog niet echt een naam.. moeten we nog bedenken want we bestaan nog niet zo lang

en het zou wel kunnen dat iemand anders uit de band je gemaild heeft ofzo weet ik niet.. wij hebben in ieder geval nu een saxofonist

Regels voor berichten