Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Enfin, mijn mening over mensen die het uitmaken is: het is hun taak de ander tegen zichzelf te beschermen. Wees niet onvriendelijk, maar wees in godsnaam duidelijk dat het OVER is, doe NOOIT iets dat de ander hoop geeft, dat is het minste wat je kunt doen... Direct overschakelen naar vriendschap als de ander nog hoopt is volgens mij onmogelijk...er is tijd zat om vrienden te worden, dus vind ik dat net na de relatie er een tijd moet zijn waar er geen contact is...
||
Citaat:
Je moet het niet zo simpel zien van dat ik het zelf uitmaakte. Ik had er minder problemen mee gehad als hij dit na een paar weken had gedaan.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is uit en vanaf dan is iedereen vrij, ik vind je reactie en je grove uitlatingen tegenover hem nogal laf.
||
Citaat:
@ Deltaone Waarom maakte je het niet meteen uit toen ze dat zei? Tuurlijk hoeft ze niet te zeggen dat ze je ware is. Maar het tegenovergestelde zeggen is natuurlijk helemaal niks daar maak je alleen maar dingen mee kapot. Hoelang hebben julie nog iets gehad nadat ze dat zei?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vat het niet persoonlijk op, maar als je moet lachen om 'zwangere moddervette aidsdushi' is je gevoel voor humor wel heel slecht. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Onbestemd Verwijderd | 30 | 07-11-2012 14:55 | |
Liefde & Relatie |
Moeilijke keuze Kris95 | 14 | 13-03-2012 19:21 | |
Liefde & Relatie |
Geen idee wat ik hiermee aan moet crawloftime | 18 | 14-02-2010 17:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |