Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2006, 16:20
LexCi
LexCi is offline
HEy, ik heb een probleem. Ik heb een gekopieerde CD maar als ik het in mijn DVD-ROM speler zet, dan speelt hij hem niet af en opent hij die ook niet. Ik zie hem ook niet staan bij "Deze Computer" (wel mijn DVD-ROM Icoontje) Maar Originele CD's wel. Ik kan ook niet "rechtermuisknop" doen en "verkennen" ook dat lukt niet want hij vind het CD niet. Aan wat kan het liggen?

Ik gebruik deze soort DVD CD's "Platinum DVD DVD+R

http://www.schoenherr.de/shop/productimage/2893.jpg

Ik heb eeb HP Pavilion f50s
2200+ AMD Athlon
256 MB RAM
60GB
Geforce 4MX 420
DVD-ROM 16x MAX (SAMSUNG DVD-ROM SD-616F)

Aan wat kan het liggen? Op een andere PC werkt het wel en autorun etc werkt gwn goed op dat andere PC. Ik he bhe tweleens vaker meegemaakt.

Laatst gewijzigd op 08-09-2006 om 16:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2006, 17:52
ILUsion
ILUsion is offline
Eerst eventjes een schoonheidsfoutje verbeteren, een dvd is geen cd, zoiets als een dvd-cd is er dus niet, noem ze maar gewoon dvd, of in dit geval dvd+r.

Aan je systeemspecificaties te zien is het geen al te nieuwe computer (een gokje: 5 jaar oud?). Toendertijd waren beschrijfbare dvd's en dvd+r al helemaal niet zo ingeburgerd, dus waarschijnlijk kan je dvd-lezer gewoon geen dvd+r lezen, je zou dit kunnen uitsluiten door eens dvd+r's van een ander merk te proberen lezen (eentje met gegevens op lenen van een vriend). Wat ook kan, is dat de schijf niet gefinaliseerd is, maar volgens mij zou de computer hem dan wel moeten kunnen zien, zo oud is hij nu ook weer niet.

Laatst gewijzigd op 08-09-2006 om 17:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten