Winkel je graag? Nee. Ik hou van dingen kopen, geld uitgeven, maar ik haat het dat ik me daarvoor in een drukke stad moet begeven. Heb een hekel aan langzaam lopende mensen, kinderwagens en kinderen.
En waarom, waarom ga je winkelen? Enkel omdat je iets nodig hebt of als ontspanning?
Zeker níet als ontspanning. De ontspanning is wat ik gekocht heb. Ik begeef me wel vaak in de stad, maar dat is vooral omdat ik daarná blij kan zijn met wat ik gekocht heb. Over het algemeen ga ik ook geen kledingzaken binnen, tenzij ik echt iets nodig heb.
Ik race van de ene zaak naar de andere en begin te schelden op mensen die langzaam voor me uit schuifelen. Ik verblijf meestal hóógstens 2 uur in een stad. Maar ik zit dan ook doordeweeks met werk en kan vrijwel alleen op zaterdag naar de stad en dan is het me veel te druk met al die vervelende mensen.
Winkel je gewoon op goed geluk of weet je heel precies wat je gaat kopen en ga je enkel naar de winkels waar ze dat kunnen hebben?
Ik ga meestal voor computergames, schoenen of larpspullen de stad in en dan weet ik ook precies waar ik moet zijn. Kleding is meestal de H&M of de V&D, maar ik vind toch nooit wat ik moet/wil hebben en ik heb er teveel een hekel aan om op goed geluk allerlei kledingzaken binnen te gaan. Heel soms doe ik het, maar dan wandel ik heel snel die zaak rond zonder echt te kijken

.
En ten slotte hoe oud ben je?
24