Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2006, 21:21
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 24-11-2009 om 23:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2006, 21:24
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Ik ben chronisch schooltjeziek en heb daarnaast nog enkele ernstige spijbelaandoeningen.
Oud 22-08-2006, 22:32
Verwijderd
Hobby's zoeken.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 08:27
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
jemig, wat een serieuze antwoorden...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 09:30
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Hehe sorry, maar dat van sookie is nieteens so onserieus.

Zoek een leuke hobby om de tijd te vullen, ik weet het, het is niet ideaal maar die ziekte is dan ook niet ideaal.
Oud 23-08-2006, 11:33
Magican
Magican is offline
Vul je tijd in door te werken bij uw lokale bollenboer.
Oud 23-08-2006, 12:18
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Magican schreef op 23-08-2006 @ 12:33 :
Vul je tijd in door te werken bij uw lokale bollenboer.
Jij weer..

Als je ziek oid bent, lijkt werken mij een beetje lastige optie.
Oud 23-08-2006, 12:51
Magican
Magican is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 23-08-2006 @ 13:18 :
Jij weer..
Heb je me gemist?
Oud 23-08-2006, 12:53
Verwijderd
Kunnen we dit gezeur achterwege laten en gewoon on-topic gaan?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 13:49
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Shadyboy-Ray schreef op 22-08-2006 @ 22:24 :
Ik ben chronisch schooltjeziek en heb daarnaast nog enkele ernstige spijbelaandoeningen.
hehe eindelijk iemand gevonden waar ik ervaringen mee kan delen. Dacht namlijk dat ik de enige was op aarde met deze aandoeningen
Oud 23-08-2006, 14:10
Verwijderd
Waarschuwing: Vanaf nu alleen nog maar ontopic reacties anders gaat dit topic dicht.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 14:56
Lotte
Lotte is offline
Misschien kan je iets creatiefs gaan doen, of zo'n thuis-curcus.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 15:10
marrel
marrel is offline
Geen ervaring, misschien wel wat tips

Als je te ziek bent om elke dag naar school te gaan zou het misschien nog wel kunnen dag je een weekendbaantje of een baantje voor 1 a 2 dagen kunt gaan doen, scheelt misschien al iets. Of mocht je halverwege het jaar toch helemaal beter worden dan tijdelijk gaan werken zodat je weer een beetje aan het ritme gaat wennen.

En anders iets zoeken waar je je thuis mee bezig kunt houden of idd een hobby zoals hier boven staat. Als je een heel jaar het huis niet meer uit komt of niks meer doet zal het volgend jaar nog best eens tegen kunnen vallen om weer te moeten beginnen
Oud 27-08-2006, 12:02
Timothy
Timothy is offline
Kun je niet gewoon zelfstandig wat uit je schoolboeken gaan werken? Je zal dan niet zo snel meekomen als op school, maar je loopt dan ook niet zo achter. Dat is dus wat ik zou doen, niet al te fanatiek (want anders had je wel naar school kunnen gaan), maar gewoon in een lekker tempo wat vakken gaan doen.

Gr.
Lynda
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 14:22
Vitamintje
Vitamintje is offline
Ik ga dit jaar wel gewoon studeren, maar ik ben ook een hele tijd niet naar school geweest vanwege ziekte dus ik weet wel een beetje hoe je je voelt. Ik vond het ook heel moeilijk dat ik niet naar school kon en dat ik bleef zitten, maar ik moest mijn gezondheid op dat moment gewoon even voorrang geven. Ik heb heel veel 3d kaarten gemaakt en schilderen op nummer schilderijen. Ook raad ik je aan om te proberen zo veel mogelijk contact te houden met vriendinnen. Mensen die heel lang niks laten horen zijn minder goede vrienden dan je misschien dacht, en dat is verdrietig maar je weet nu wel wat je aan die mensen hebt. Maar mensen die nog steeds bij je langs komen zijn echte vrienden en je moet zorgen dat je hen houdt.

Heel veel beterschap
xxx
Tess
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 15:23
Nonaj
Nonaj is offline
Ik hoef alleen mijn bachelorscriptie nog maar af te ronden, dus ik sta nog wel ingeschreven op school, maar ik heb verder geen colleges meer. In principe ben ik dus de hele week vrij, al heb ik wel wat zelfstudie.

Hierdoor kan ik ook niet aan mijn master beginnen in september, dat wordt waarschijnlijk februari, en dan moet ik in de tussentijd (vanaf dat die scriptie af is tot en met dat ik weer naar school kan) mijn tijd ook maar wat opvullen met werken, cursusjes, sporten, schilderen of weet ik veel wat

Aan de ene kant baal ik er ontzettend van, omdat ik er alles aan gedaan heb om alles nog op tijd te halen, aan de andere kant heb ik de afgelopen paar jaar ook wel zo veel problemen gehad dat een half jaartje rust ook wel eens goed is...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 18:09
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Creatief bezig zijn. Lezen. Of docu's kijken. Google video staat er vol mee. Iig je hersenen blijven trainen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 02:53
Alizée!
Alizée! is offline
*Meld zich*

maar er staan al veel goede tips.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 10:53
Konijn
Konijn is offline
Ik heb ook een schooljaar niet naar school gekund en de twee schooljaren daarna maar een paar uurtjes per week.
Alleen ik kon dan ook echt niks doen (te ziek), verveling ten top.
Toen ik wuiteindelijk wel weer iets meer kon: msn was ik toen behoorlijk verslaafd aan (ook omdat dat door mijn ziekte de enige manier voor sociale contacten was), veel lezen (bieb-abonnement!), zelf verder werken in schoolboeken, curus spaans/esperanto/vul maar in (eventueel via internet), kaarten maken werd toen ook een hobby van me.
Oud 08-09-2006, 20:17
memare
memare is offline
ik ben door ziekte ook een hele tijd niet naar school geweest en vanaf deze week zal ik ook wel weer een tijdje thuisblijven ben ik bang...ook ivm ziek zijn omdat ik toen niks anders kon dan liggen, lag ik letterlijk de hele dag op de bank voor de tv, keek de ene serie na de andere, maargoed is mssn niet echt een tip
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 21:17
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben vorig jaar halfverwege gestopt met school en verveelde me rot.. veel achter msn gezeten en spelletjes gedaan..
en dit jaar ook niet begonnen.. heb dan wel het 'geluk' dat ik 3 dagen naar behandeling moet..
en verder heb ik weinig tips voor je misschien kan je thuis wat werk doen? of een thuiscursus volgen zoals ik al ergens stond..
Oud 17-09-2006, 16:15
Perikles
Perikles is offline
Ik ben niet echt ziek, maar steeds bijna zo ver dat de maat vol is. Steeds bijna. Ik loop steeds op mijn tenen, maar thuisblijven wil ik ook niet. Daar ben ik waarschijnlijk te perfectionistisch voor. Mijn ouders hebben me wel een keer een week gewoon thuisgehouden. Omdat ze het niet verantwoord vonden.

Ik weet niet hoe het zit als je echt gedurende een langere periode niet naar school kunt. Lastig lijkt het me wel. Sterkte en beterschap, in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 18:46
Balance
Balance is offline
Mijn school begint pas in december, omdat ik vorig jaar al extra vakken heb gevolgd die dit jaar pas hoefden. Ik kan helaas nog niet met de volgende vakken beginnen, dus ik heb nu een paar maanden vrij. Dat vul ik in met werken.
Oud 17-09-2006, 19:10
Verwijderd
hmm ik heb alleen 's ochtends soms niet naar school gekund vanwege me pfeiffer, maar voor de rest heb ik het aardig gered
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten