Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Waar is dit 'not-guilty' ijs te koop? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb solero geproefd. Met yoghurt, heerluk!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En al is de doelgroep kanaries met één gele veer, doet dat er wat toe? Anderen hebben er dan toch wat aan? |
![]() |
||
Citaat:
En wees dan consequent. Jullie halen die ijsjes alleen maar omdat het weinig cal bevat, want deze ijsjes zijn absoluut niet gezond. Haal ze dan niet, wees consequent met gezond en niets eten wat 'slecht'/niet gezond is. Want dit is nep en ik snap niet hoe je dit dan wel kunt verkopen aan jezelf en een boterham met normale kaas niet... [ontopic] Nee niet lekker. Ze ruiken chemisch. Ze smaken chemisch. De binnenkant zou roomachtige ijs moeten zijn, maar dat kan natuurlijk niet want daar zit vet suiker en cal in. Het is raar en de smaak komt niet eens in de buurt van roomijs. Ik vind het nep, niet echt lekker en zonde van die 40 cal. Dan eet ik liever een lekker ijsje, geniet ik er 10x meer van dan van deze 40 cal. Echt zonde en zonde van het geld. Ze zijn niet vies, maar gewoon niet lekker. En als ik ijs eet, wil ik genieten, wil ik alle smaken proeven en wil ik dat het echt lekker is...
Laatst gewijzigd op 10-09-2006 om 10:48. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Smaken verschillen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #21 dennis018 | 500 | 27-07-2007 19:44 | |
Eten & Drinken |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #20 AlopiA | 500 | 12-06-2007 15:52 | |
Eten & Drinken |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #19 IcedEarth | 500 | 14-05-2007 19:14 | |
Eten & Drinken |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #18 Verwijderd | 500 | 14-04-2007 16:59 |