Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2006, 22:09
heavinly
heavinly is offline
Over het algemeen wordt Claudia de Breij niet heel hoog gewaardeerd heb ik altijd het idee, maar ze is sinds 12 augustus weer begonnen met een nieuw programma: Claudia's Showboat. Elke zaterdagavond op Nederland 3.

Ik vergeet het steeds te kijken, maar kijk nu net de herhaling, met Wendy van Dijk, Lange Frans en nog wat anderen. Ik vind het dus echt wel heel leuk. Ik vind Claudia sowieso wel cool, maar ik vind dit ook wel weer grappig.

Iemand die het al een keer gezien heeft en een mening heeft?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2006, 22:14
Verwijderd
Ik heb eens het laatste kwartier gezien, en dat vond ik wel okee.

Maar volgens mij is het alweer bijna afgelopen. Dacht dat de laatste aflevering afgelopen zaterdag was, of misschien nu zaterdag.. er waren iig maar 4 of 6 afleveringen.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 22:17
heavinly
heavinly is offline
Oh dat zou kunnen, dan is het nu een compilatie ofzo.
Ik kom weer lekker op tijd met mn topic.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 23:33
Lente
Lente is offline
zaterdag is paul de leeuw er geloof ik weer

ik vind claudia leuk, maar die showboot van haar niet.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 10:26
Verwijderd
Ik vind Claudia niet leuk, ik kan gewoon echt niet lang naar haar kijken. Dus vind ik het programma ook niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 15:29
Verwijderd
Als die Jamai er niet in zou zitten, was het een stuk leuker geweest iig.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 16:04
Dinalfos
Dinalfos is offline
Nee, want dat verandert niets aan het feit dat Claudia gewoon irritant is.
Oud 09-09-2006, 16:06
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-09-2006 @ 11:26 :
Ik vind Claudia niet leuk, ik kan gewoon echt niet lang naar haar kijken. Dus vind ik het programma ook niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 16:51
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-09-2006 @ 11:26 :
Dat. Verder denk ik dat ik het programma ook niet leuk had gevonden met een andere presentator.
Oud 09-09-2006, 22:18
heavinly
heavinly is offline
Maar wat is er dan zo vervelend aan Claudia? (Behalve haar uiterlijk, wat iedereen zal zeggen)
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 00:12
Verwijderd
Ik vind Claudia ook irritant, maar ik weet niet goed waarom. 'De wereld draait door' was ook nooit leuk als zij het presenteerde, maar met Matthijs van Nieuwkerk dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 09:23
dark princess
dark princess is offline
Ik vind Claudia leuk, het programma is wel wat druk altijd en ik vind jamai maar een beetje irritant, maar wel heel leuk programma om naar te kijken. Jammer dat het afgelopen is, maar Mooi! weer de leeuw is ook wel leuk
Oud 11-09-2006, 16:03
Lente
Lente is offline
Citaat:
hppa schreef op 10-09-2006 @ 01:12 :
Ik vind Claudia ook irritant, maar ik weet niet goed waarom. 'De wereld draait door' was ook nooit leuk als zij het presenteerde, maar met Matthijs van Nieuwkerk dan weer wel.
ben ik niet met je eens!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2006, 22:18
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
heavinly schreef op 09-09-2006 @ 23:18 :
Maar wat is er dan zo vervelend aan Claudia? (Behalve haar uiterlijk, wat iedereen zal zeggen)
Ik mag haar niet omdat ik vind dat ze mensen afzeikt in haar radio programma.

Eerst vertelt ze dat ze zich liep te ergeren aan de clip van Tears for fears - Shout "Want hij kan helemaal niet op een berg gitaar spelen zonder stroom" Duh, Claudia! Als je niet eens snapt dat iedereen voor de clips playbackt!

Toen had ze een beller aan de telefoon die ergens brak in de goot lag.. ze vroeg aan de beller waar het meisje zich bevond toen op 9/11, het meisje was toen beschonken en lag in haar bed. Even later zegt ze, nu ben je brak, toen was je brak! Alles wat die beller zei, gebruikte Claudia tegen haar.

Die mensen die je bellen luisteren naar je. Die betalen in feite je salaris. Daar moet je dus aardig tegen zijn. Want als niemand meer naar je luistert is het Exit: Claudia!
Oud 13-09-2006, 09:10
Dinalfos
Dinalfos is offline
In alle eerlijkheid, die mensen weten natuurlijk wat ze van haar kunnen verwachten. Dus ze moeten verder niet zeuren.

Dat doet natuurlijk niets af aan claudia's immense triestheid.
Reageren

Regels voor berichten