Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2006, 11:14
Fainne
Fainne is offline
Ik ben 3 maanden samen met een jongen die 3 jaar jonger is, we merkten niets van het leeftijdsverschil, alles was koek en ei, knuffelden en zoenden constant en amuseerden ons samen. We zijn allebei nogal rare en onzekere mensen en bij elkaar hoeven we ons er geen zorgen over te maken.
(Ik ben pas 19 en dit is mijn eerste relatie doordat ik zo onzeker ben)
We zijn/waren ook niet blind verliefd.

Hij is heel openminded, zowat een punk hippie, en is altijd zat op feestjes, maar dat ben ik ook altijd (alhoewel ik hem steeds aanraadde eerder leuk aangeschoten te zijn ipv strontzat). Toen we eens samen naar een festival waren smoorde hij voor m'n neus terwijl hij weet dat ik niet tegen die sfeer kan, toen was ik gekwetst enhij zei dat hij het niet meer zou doen. Ik zei dat ik hem niks kan verbieden omdat hij een individu is dat zijn eigen keuzes moet maken maar hij zei dat hij helemaal ging stoppen.

We zien elkaar weing door afstand en herexamens nu, dus dit het volgende is allemaal op msn.

Ik was net een weekend bij hem geweest, de mooiste dagen van mijn leven. Hij was erna ook ongelooflijk enthousiast en stuurde me massas lieve dingen. Toen ging hij drie dagen naar een festival. Erna zei hij dat er iets mis was en ik voelde hoe zijn reacties koud waren. Toen sprak hij een dag niet tegen me, wat ik ook stuurde. Uiteindelijk met hulp van mijn vrienden gaf hij toe dat hij die dagen de hele tijd strontzat was, heel veel had gesmoord en gevochten. En dat hij dacht dat hij iets voelde voor een ander meisje, maar hij was strontzat dus wist het niet. (ik heb een foto ervan gezien en ze ziet er lelijker...maar vooral ouder uit dan mij! hij weet haar leeftijd niet zei hij) Zijn twijfel over zijn liefde voor mij is pas begonne op dat festival.
ik vroeg hem wat hij wilt, en dat was ik. Maar hij was bang voor mij vanwege zichzelf zei hij. Hij voelde lust, begon die te volgen dus en voelde zich er schuldig over dus heb ik hem met wat humor gerustgesteld.

Nu ben ik bang dat hij alleen maar bezig is met smoren. Op een feestje smoort hij meerdere jointen vertelt hij me en hij koopt ze zelfs al.
Heb ook gehoord dat zijn moeder spacecake gaat maken voor z'n verjaardag, dat ik best wel eens wou proberen, maar, dat mens heeft nog 2 kleine kindjes, gaat ze die opvoeden als stoners?!

Nuja, hij moet nog nadenken over ons, maar ik moest me geen zorgen maken zei hij. Hij is ook heel sparig met lieve dingen, hij gunt me amper iets, lijkt zijn fijngevoeligheid overboord te hebben gegooid.Gisteren was ik gekwetst omdat hij niet wist of hij zin had om te komen volgend weekend, en hij begon iets te zeggen van 'wat voor shit vraag je me alsof je geen fucking deftig antwoord verwacht?' Nuja, hopelijk zie ik hem dan en alles uitpraten maar ik ben niet van plan hem affectie te geven, dat moet hij doen, hij heeft me te hard gekwetst ( kon 4 dagen niet eten) Ik moet hem vrij laten en jong laten zijn zei iemand, als hij me erbij betrekt. Maar ik wil nooit smoren, wil hoogstens spacecake of paddestoelen es proberen.

Maar ik wil hem niet kwijt omdat voor mij VOOR dat festival, alles geweldig zat, was nog nooit zo gelukkig geweest en ik geloof niet dat iemand anders beter me past, te vertrouwen is, of geduld zal hebben met m'n onzekerheden. En ik wou dat hij m'n eerste werd...

Dusja, hij is eigenlijk een klootzak en ik verdien beter he? Maar ik hou me erg vast aan hem, hij is normaal zo lief en begrijpend. Wat vinden jullie ervan?

Laatst gewijzigd op 03-09-2006 om 11:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2006, 11:20
Jones
Hij is een klein beetje in de war, maar jij volgens mij ook.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 11:21
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Jones schreef op 03-09-2006 @ 12:20 :
Hij is een klein beetje in de war, maar jij volgens mij ook.
Ja, door hem
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 11:26
Lorelei
Lorelei is offline
1) als jij geen drugs oid wil gebruiken, niet doen.
2) volgende keer dat je hem spreekt, zorg dan dat-ie helder is zodat je ook werkelijk een gesprek kan hebben.
3) hoe erg stoort het jou dat hij rookt etc?
4) ik denk niet dat dat andere meisje echt een groot probleem zal vormen. 't is een puber jongen.. "ze zien tieten en zijn opgewonden". (beetje kort door de bocht en oh oh oh er zullen vast wel uitzonderingen zijn, je hoeft niet de moeite te nemen me dat uit te leggen)
5) krijg wat zelfvertrouwen
Oud 03-09-2006, 11:28
Verwijderd
Als je geen relatie wilt met iemand die telkens drugs gebruikt, dan lijkt me dit een mooi moment om er nog eens goed over na te denken.
Als jij 19 bent is hij 16? Dan zit hij waarschijnlijk nu helemaal in de 'puber'-fase, terwijl jij daar al (bijna) uit bent. Opzich is drie jaar niet veel, maar in deze periode kan dat een wereld van verschil zijn.
Wil jij iets met iemand die twijfelt over jullie relatie? Iemand die tegen je praat in termen als 'fucking'? (hallo zeg, ben je homeboy niet )

Een heleboel dingen waar je over na moet denken en waarbij je goed stil moet staan wat belangrijk is vor jou. Niet makkelijk, maar ik had het allang geweten...

Veel succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 11:34
Hagel
Hagel is offline
bedoel je met smoren nou gewoon blowen want ik snap hem niet helemaal?

Ik denk dat hij gewoon te jong is en het laatste wat je op een puberleeftijd nodig hebt is iemand die je dingen verbiedt terwijl ze je vriendin is.
Oud 03-09-2006, 11:34
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
grl schreef op 03-09-2006 @ 12:26 :
1) als jij geen drugs oid wil gebruiken, niet doen.
2) volgende keer dat je hem spreekt, zorg dan dat-ie helder is zodat je ook werkelijk een gesprek kan hebben.
3) hoe erg stoort het jou dat hij rookt etc?
4) ik denk niet dat dat andere meisje echt een groot probleem zal vormen. 't is een puber jongen.. "ze zien tieten en zijn opgewonden". (beetje kort door de bocht en oh oh oh er zullen vast wel uitzonderingen zijn, je hoeft niet de moeite te nemen me dat uit te leggen)
5) krijg wat zelfvertrouwen

hm dankje, klinkt helder en waar.
1) nee smoren zal ik nooit, om de sfeer en omdat ik al een piepadem heb van passief roken. Maar spacecake ben ik heel nieuwsgierig naar
2) Hij is daar slecht in maar het zal wel moeten. En niet nu, want ik heb nog examens en via msn is alles wel killer, misschien is hij liever tegen me als hij me ziet.
3) Ik heb een grondige hekel aan smorende mensen en hoe hun sfeer daarbij veranderd, ben daar best gevoelig aan (hoe gek het ook mag klinken) Hij zei altijd tegen me dat hij matigt, dus zou ermee overweg kunnen als hij het af en toe doet, zonder mij erbij. Maar nu lijkt hij bijna dagelijks te gaan smoren? ik durf het nu niet te vragen.
4) Zo'n oppervlakkige seksist is hij niet, tov z'n leeftijdsgenoten, maar het kan best eens de kop op steken inderdaad. Ik neem het ook niet serieus, ik bedoel, hij was strontzat.
5) Hm. Ik vertrouw geen enkele jongen. Ben ook soort van misbruikt geweest door m'n biologische vader.

Laatst gewijzigd op 03-09-2006 om 11:37.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 11:36
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Hagel schreef op 03-09-2006 @ 12:34 :
bedoel je met smoren nou gewoon blowen want ik snap hem niet helemaal?

Ik denk dat hij gewoon te jong is en het laatste wat je op een puberleeftijd nodig hebt is iemand die je dingen verbiedt terwijl ze je vriendin is.
Blowen ja.

Zo is het helemaal. Alleen dat ik niets heb verboden.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 11:39
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Fainne schreef op 03-09-2006 @ 12:36 :
Blowen ja.

Zo is het helemaal. Alleen dat ik niets heb verboden.
nou je geeft aan dat je liever niet hebt dat je het wil, en nu maak je je helemaal druk of hij het dagelijks doet of niet. Dat bedoelde ik meer. Je moet hem gewoon zijn gang laten gaan. Zeker omdat je paddo's en spacecake liever hebt dan blowen? dat vind ik een vreemde redenering. Kijk dat jij dat liever doet ok, maar hij hoeft zich daar toch niet aan aan te passen?
Oud 03-09-2006, 11:48
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Hagel schreef op 03-09-2006 @ 12:39 :
nou je geeft aan dat je liever niet hebt dat je het wil, en nu maak je je helemaal druk of hij het dagelijks doet of niet. Dat bedoelde ik meer. Je moet hem gewoon zijn gang laten gaan. Zeker omdat je paddo's en spacecake liever hebt dan blowen? dat vind ik een vreemde redenering. Kijk dat jij dat liever doet ok, maar hij hoeft zich daar toch niet aan aan te passen?
Ja je hebt wel gelijk, maar ik heb die dingen nooit geprobeerd. Ik bedoelde eerder dat in het hem vrij laten hij me erbij kan betrekken, als hij die dingen als spacecake wilt proberen dat ik dan wel mee wil doen. Maar ik vind dat een keertje proberen en misschien jaarlijks herhalen anders dan dat hij nu elke dag smoort..
Hij kweekt tenslotte een verslaving.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 13:01
Methuselah
Methuselah is offline
Hij is aan't puberen. Valt niet zo veel aan te doen eigenlijk.
Oud 03-09-2006, 14:03
MB
MB is offline

Oja, als je niet onzeker ben dan wordt je van alle kanten besprongen . Ik wordt af en toe een beetje moe van die opmerking...
Oud 03-09-2006, 14:03
Tsu
Tsu is offline
Het lijkt me niet slim als je zelf nogal in de shit zit met vertrouwenskwesties enzo, dat je een relatie begint...Maar ja, dat is nou eenmaal zo.

Ik denk dat je hem maar een beetje moet laten, hij is wat zijn gedrag betreft (op festivals dan enzo) naar mijn idee nog erg puberaal bezig. Zijn hormonen spelen op enzo.
Je moet echt zorgen dat je jezelf niet wegcijfert! Dat je alles maar een beetje toelaat en denkt van "het komt wel goed", dat is dus niet zo. Ik weet niet precies of jullie communicatie goed is? Maar je moet echt goed praten over dit soort dingen. Heel duidelijk zeggen wat jij vindt en hoe jij alles ziet, en uiteraard luisteren naar hem en hoe hij de dingen bekijkt.
Als jullie allebei echt echt echt willen, komt het goed. Zodra één iemand zich minder kan of wil inzetten, is het een bekeken zaak, denk ik.

Succes
Oud 03-09-2006, 14:18
Verwijderd
Als je onzeker bent moet je je vooral inlaten met mensen die zelf ook niet helemaal sporen

Klinkt als een waardeloos stuk drugsgebruikend tuig. Gewoon dumpen die hap.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 15:06
Faerie
Faerie is offline
Die jongen is echt niet goed voor je. Vooral omdat jij zo onzeker bent en je daardoor ook snel gekwetst voelt, dan moet je vooral niets verwachten van een jongen die midden in zijn puberteit zit..
Als ik jou was zou ik eens echt serieus nadenken over wat je nu echt wil en wat nu echt het beste voor je is.. Ik hoop dat je tot de juiste beslissingen komt! Succes!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 16:31
mrsjones
mrsjones is offline
Wat een woord he smoren haha
Oud 03-09-2006, 17:46
ilse
ilse is offline
ik had precies hetzelfde, ook 3 jaar leeftijdsverschil, ik bijna 19 hij net 16. hij blowt vet veel en ik heb er niets mee.. en het werd alleen maar vaker. plus dat ie omging met mensen die allemaal andere dingen gebruiken, enge combi. hij was ook met sommige dingen nog heel jong, en uiteindelik werkt het niet meer.. eerst was alles perfect, het is ook vandaag uitgegaan..

wel moeilijk maar tis beter..
Oud 03-09-2006, 17:46
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
MB schreef op 03-09-2006 @ 15:03 :

Oja, als je niet onzeker ben dan wordt je van alle kanten besprongen . Ik wordt af en toe een beetje moe van die opmerking...
hmja pech voor jou, dat is dus wel de reden
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 17:48
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-09-2006 @ 15:18 :
Als je onzeker bent moet je je vooral inlaten met mensen die zelf ook niet helemaal sporen

Klinkt als een waardeloos stuk drugsgebruikend tuig. Gewoon dumpen die hap.

Alles zat ook helemaal goed ervoor, dit is maar sinds een week of 2.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 17:50
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Tsu schreef op 03-09-2006 @ 15:03 :
Het lijkt me niet slim als je zelf nogal in de shit zit met vertrouwenskwesties enzo, dat je een relatie begint...Maar ja, dat is nou eenmaal zo.

Ik denk dat je hem maar een beetje moet laten, hij is wat zijn gedrag betreft (op festivals dan enzo) naar mijn idee nog erg puberaal bezig. Zijn hormonen spelen op enzo.
Je moet echt zorgen dat je jezelf niet wegcijfert! Dat je alles maar een beetje toelaat en denkt van "het komt wel goed", dat is dus niet zo. Ik weet niet precies of jullie communicatie goed is? Maar je moet echt goed praten over dit soort dingen. Heel duidelijk zeggen wat jij vindt en hoe jij alles ziet, en uiteraard luisteren naar hem en hoe hij de dingen bekijkt.
Als jullie allebei echt echt echt willen, komt het goed. Zodra één iemand zich minder kan of wil inzetten, is het een bekeken zaak, denk ik.

Succes
Het is/was een eerlijke relatie en vertrouwde hem helemaal.
ja, hopelijk zie ik hem volgend weekend om alles uit te klaren en ik moet er inderdaad mee oppassen dat ik niet teveel laat doen..
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 17:52
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Faerie schreef op 03-09-2006 @ 16:06 :
Die jongen is echt niet goed voor je. Vooral omdat jij zo onzeker bent en je daardoor ook snel gekwetst voelt, dan moet je vooral niets verwachten van een jongen die midden in zijn puberteit zit..
Als ik jou was zou ik eens echt serieus nadenken over wat je nu echt wil en wat nu echt het beste voor je is.. Ik hoop dat je tot de juiste beslissingen komt! Succes!

dankje
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 17:53
Orpheo
Orpheo is offline
meid, die gozer is jou niet waard. zover ik lees hoor. ik zou 'm lekker laten gaarkoken in zijn eigen sop. ben t met nala eens wat dat stukje betreft van 'homeboy' (kan t niet precies meer citeren, en ben te lui om te kopieeren/plakken).

die jongen is 16, en zit zwaar te puberen. jij bent al volwassen, en past eigenlijk niet bij hem. vind ik. probeer een oudere jongen 'te strikken'. de kans dat die volwassener zijn, en uit het pubergedrag zijn, is groter.

verder kan ik even geen concreet, goed, advies geven, omdat mijn hoofd eventjes niet meewerkt. t effect van blowen, maar dan zonder geblowd te hebben.
Oud 03-09-2006, 18:04
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Fainne schreef op 03-09-2006 @ 18:50 :
Het is/was een eerlijke relatie en vertrouwde hem helemaal.
ja, hopelijk zie ik hem volgend weekend om alles uit te klaren en ik moet er inderdaad mee oppassen dat ik niet teveel laat doen..
Nou zolang je maar onthoudt dat jij ook meetelt
Oud 03-09-2006, 18:48
Shredder
Shredder is offline
Je ziet hier nogal vaak het woord, laat hem puberen, maar een drug addict worden is niet echt puberen hoor!

Gewoon dumpen die handel, er zijn veel meer verstandigere jongens op de markt dan die je nou hebt. Het laatste wat je wil is een relatie met een drugs verslaafde
Oud 03-09-2006, 19:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Weg ermee! In de prullenbak!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2006, 19:30
Myuki
Myuki is offline
Nou... ik vind al die "weg ermee" reacties wel heel erg resoluut. Volgens mij snappen jullie niet echt wat verliefdheid en houden van met een mens doet. Kijk, dat het niet echt lekker loopt is duidelijk. Maar dat betekent niet dat je meteen weg moet hollen... Als dit nou iemand is waar ze helemaal stapel gek op is. Voor ons is het ook wel heel erg makkelijk om te zeggen dat ze met m moet kappen, maar wij kennen maar een klein deel van wat die relatie inhoudt.

@Fainne: lastig... ik zou het eventjes laten totdat je hem in het echt ziet. En dan eens met hem er over praten. Dus van te voren voor jezelf duidelijk hebben wat hij met je doet en wat er moet veranderen wil je hem leuk blijven vinden.

En als het echt niet werkt, blijft uitmaken waarschijnlijk toch de oplossing.

Hem snap ik trouwens ook wel. Ik heb ook wel vrienden die regelmatig blowen en daar hebben ze dus blijkbaar behoefte aan. Komt wel goed. Wat is trouwens dat sfeertje waar je niet zo goed tegen kunt?
Oud 03-09-2006, 19:53
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Myuki schreef op 03-09-2006 @ 20:30 :
Nou... ik vind al die "weg ermee" reacties wel heel erg resoluut. Volgens mij snappen jullie niet echt wat verliefdheid en houden van met een mens doet. Kijk, dat het niet echt lekker loopt is duidelijk. Maar dat betekent niet dat je meteen weg moet hollen... Als dit nou iemand is waar ze helemaal stapel gek op is. Voor ons is het ook wel heel erg makkelijk om te zeggen dat ze met m moet kappen, maar wij kennen maar een klein deel van wat die relatie inhoudt.

@Fainne: lastig... ik zou het eventjes laten totdat je hem in het echt ziet. En dan eens met hem er over praten. Dus van te voren voor jezelf duidelijk hebben wat hij met je doet en wat er moet veranderen wil je hem leuk blijven vinden.

Hem snap ik trouwens ook wel. Ik heb ook wel vrienden die regelmatig blowen en daar hebben ze dus blijkbaar behoefte aan. Komt wel goed. Wat is trouwens dat sfeertje waar je niet zo goed tegen kunt?
Ja, hoe groot acht jij de kans dat er wat gaat veranderen en dat het uiteindelijk wel gaat werken? Hier gaat ze alleen maar verdriet om krijgen. Ze is geen 40.

Laatst gewijzigd op 03-09-2006 om 20:00.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 20:12
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Volgende week maandag ben ik precies een jaar samen met mijn vriendin, en ik kan zeggen dat ik echt van haar ben gaan houden. Maar mocht ze aan de drugs gaan, één keertje perongeluk of als try-out zou ik natuurlijk wel vergeven na flink boos te zijn geweest, dat leert het meteen wel af, maar mocht ik erachter komen dat ze regelmatig drugs gebruikt dan kan ze resoluut moven. Het maakt niet uit of het hard- of softdrugs is, drugs is drugs en ik wil:

A. Niet met een verslaafde geassocieerd worden;
B. Een addict in mijn bed;
C. Mijn centen kwijtraken voor haar drugs behoefte.

Alles overziende kunnen we dus concluderen dat verslaafden over het algemeen niet geliefd zijn in de samenleving en het verstandig is om hier geen relatie mee aan te gaan.
Oud 03-09-2006, 21:45
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Shredder schreef op 03-09-2006 @ 21:12 :
Alles overziende kunnen we dus concluderen dat verslaafden over het algemeen niet geliefd zijn in de samenleving en het verstandig is om hier geen relatie mee aan te gaan.
Misschien wist de TS vantevoren niet dat haar vriend drugs gebruikte, en nu is ze verliefd.. zo makkelijk ligt het inderdaad allemaal niet. Maar het is niet alleen het drugsgebruik waardoor ze misschien beter met hem zou kunnen 'kappen', ook gewoon hoe hij zich opeens gedraagt tegen haar.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 21:51
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Faerie schreef op 03-09-2006 @ 22:45 :
Misschien wist de TS vantevoren niet dat haar vriend drugs gebruikte, en nu is ze verliefd.. zo makkelijk ligt het inderdaad allemaal niet. Maar het is niet alleen het drugsgebruik waardoor ze misschien beter met hem zou kunnen 'kappen', ook gewoon hoe hij zich opeens gedraagt tegen haar.
Ze kan dan wel verliefd zijn, maar dat wil niet zeggen dat je verstand helemaal 0 is. Zelfs als je verliefd bent kun je nog wel fatsoenlijk nadenken hoor. Van een relatie met een drugsverslaafde ben jij zelf de enige verliezer.
Oud 03-09-2006, 21:52
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Shredder schreef op 03-09-2006 @ 22:51 :
Ze kan dan wel verliefd zijn, maar dat wil niet zeggen dat je verstand helemaal 0 is. Zelfs als je verliefd bent kun je nog wel fatsoenlijk nadenken hoor. Van een relatie met een drugsverslaafde ben jij zelf de enige verliezer.
Dat die jongen regelmatig blowt, maakt hem echt nog niet gelijk een drugsverslaafde hoor..
Oud 03-09-2006, 22:11
Verwijderd
ik verwachtte een heel spannend en meeslepend verhaal,eindigend in diepgaand medelijden voor de TS na het lezen van de titel.
ik moet zeggen dat het lezen van het verhaal een beetje een deceptie voor me was.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 22:42
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 03-09-2006 @ 23:11 :
ik verwachtte een heel spannend en meeslepend verhaal,eindigend in diepgaand medelijden voor de TS na het lezen van de titel.
ik moet zeggen dat het lezen van het verhaal een beetje een deceptie voor me was.
Wat bedoel je hier nou in vredesnaam mee?!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:12
Otis
Otis is offline
ehh het is maar blowen hoor er zijn ook mensen die elke zaterdagavond een gram of 5 door hun neus boren.
+ tja eigen schuld dikke bult ; dat krijg je van babysitten
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:15
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Pfff, crisis, schmisis. Dit is pas crisis:

Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:17
Fainne
Fainne is offline
Jullie moeten eens verdomd wat empathie kweken hoor.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:18
Metal
Metal is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 03-09-2006 @ 22:52 :
Dat die jongen regelmatig blowt, maakt hem echt nog niet gelijk een drugsverslaafde hoor..
Zijn gedrag klinkt anders niet echt gezond.
Oud 03-09-2006, 23:18
Otis
Otis is offline
Citaat:
Otis schreef op 04-09-2006 @ 00:12 :
eigen schuld dikke bult ; dat krijg je van babysitten
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 03-09-2006 @ 23:42 :
Wat bedoel je hier nou in vredesnaam mee?!

Citaat:
ehh het is maar blowen hoor
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:24
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 03-09-2006 @ 18:53 :
meid, die gozer is jou niet waard. zover ik lees hoor. ik zou 'm lekker laten gaarkoken in zijn eigen sop. ben t met nala eens wat dat stukje betreft van 'homeboy' (kan t niet precies meer citeren, en ben te lui om te kopieeren/plakken).

die jongen is 16, en zit zwaar te puberen. jij bent al volwassen, en past eigenlijk niet bij hem. vind ik. probeer een oudere jongen 'te strikken'. de kans dat die volwassener zijn, en uit het pubergedrag zijn, is groter.

verder kan ik even geen concreet, goed, advies geven, omdat mijn hoofd eventjes niet meewerkt. t effect van blowen, maar dan zonder geblowd te hebben.
haha maar je geeft me een zeer zinnig antwoord hoor, no worries

Ja maar dit is echt het énige waarin ik nu leeftijdsverschil opmerk. De meeste jongens van mijn leeftijd vinden me te toch te onervaren. Ik ben ook erg kinds en de meesten vinden me ook te raar zeggen ze. En dat denk ik wel erg vaak ook, dat hij mag stikken. Maar dan andere momenten geloof ik weer heel erg in ons. Ik bedoel, hoe belachelijk is het dat hij na één braspartij alles weggooit?

Hij heeft trouwens net op msn toegegeven dat hij alleen over wiet kan praten omdat hij het nu inderdaad constant rookt en hij doet het omdat hij het leuk vind.
Ik heb twee gedachtes. Ik leer er mee omgaan en aanvaard het van hem. Maar ik kan dat slechte gekwetste gevoel niet negeren.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:24
Otis
Otis is offline
Om toch serieus advies te geven: probeer hem niet te dwingen te stoppen. Waarschijnlijk valt het blowen bij hem onder zijn persoonlijkheid en anders is het geheid peer pressure. Vooral omdat je ookal honderdjaar ouder bent kan je al snel bemoederend overkomen.
Zeg dus gewoon wat je ervan vindt zonder dingen te smeken of oplossingen voor te dragen. Kijk hoe hij erop reageert en wat hij er tegenin brengt. Bevalt het? >make up sex
Bevalt het niet , dan dump je hem en dan zoek je een hitsige knul van 24
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:28
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Jongens van 16 experimenteren nu eenmaal met blowen. Zo raar is dat niet.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:29
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Otis schreef op 04-09-2006 @ 00:24 :
Om toch serieus advies te geven: probeer hem niet te dwingen te stoppen. Waarschijnlijk valt het blowen bij hem onder zijn persoonlijkheid en anders is het geheid peer pressure. Vooral omdat je ookal honderdjaar ouder bent kan je al snel bemoederend overkomen.
Zeg dus gewoon wat je ervan vindt zonder dingen te smeken of oplossingen voor te dragen. Kijk hoe hij erop reageert en wat hij er tegenin brengt. Bevalt het? >make up sex
Bevalt het niet , dan dump je hem en dan zoek je een hitsige knul van 24
Ik probeer ook te vermijden om hem een preek te geven ofzoiets. Ik ga hem er gewoon aan herinneren dat hij diegene is geworden die hij vroeger uitlachtte.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:30
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 04-09-2006 @ 00:28 :
Jongens van 16 experimenteren nu eenmaal met blowen. Zo raar is dat niet.
Hij was 14 ofzo toen hij begon met af en toe blowen. Nu doet hij het zeer regelmatig, en het is bijna het enige waar hij over kan praten. Hij is opeens heel leeg en dat was hij eerst echt niet.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:31
Verwijderd
Tja. 'Openminded', 'punkhippie'... Hij lijkt me eerder een onverschillig persoon zonder fatsoen, dat maakt hem nog niet iemand die hippie-idealen koestert of erg ruimdenkend is.

Dit staat overigens los van zijn blowgedrag, dat nou ook weer niet zo héél schokkend is.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:35
Fainne
Fainne is offline
Citaat:

Inderdaad, ik ben nooit zo gek van iemand geweest, de enige voor wie ik echt wou gaan, wat de anderen er ook van zeiden.

Ik probeer ook zoweinig mogelijk erover te praten met hem op msn. Maar als hij alleen praat over het smoren kan ik ook geen kant op. Ik probeer ook te bedenken wat ik hem vooral moet vragen, hoe ik me moet gedragen als ik hem weer zie. De gekwetste uithangen gaat niet veel helpen denk ik, ik kan beter alles rustig open zeggen. Ik ben best bang om zware vragen te stellen en daar een onverschillig antwoord op te krijgen..

Dat sfeertje kan ik niet erg goed onder woorden brengen maar ik vind de uitstraling van iemand die heeft geblowd plakkerig en mottig, ik blijf er het liefst ver van weg.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:36
Otis
Otis is offline
Maar dat is toch ook een duidelijke afknapper ; als hij alleen over blowen wilt praten ( of kan). Wil je m dan nog wel?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:36
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
perseus schreef op 04-09-2006 @ 00:31 :
Tja. 'Openminded', 'punkhippie'... Hij lijkt me eerder een onverschillig persoon zonder fatsoen, dat maakt hem nog niet iemand die hippie-idealen koestert of erg ruimdenkend is.

Dit staat overigens los van zijn blowgedrag, dat nou ook weer niet zo héél schokkend is.
Hij heeft erg veel idealen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:38
Verwijderd
Sommige blowers roken uit principe alleen maar White Widow, andere haten het.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:38
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Otis schreef op 04-09-2006 @ 00:36 :
Maar dat is toch ook een duidelijke afknapper ; als hij alleen over blowen wilt praten ( of kan). Wil je m dan nog wel?
Nee, want daar heb ik niets aan. Maar zo was hij ervoor niet, ik kon met hem over alles praten.. daar draait het juist om..ervoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten