Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hm dankje, klinkt helder en waar. 1) nee smoren zal ik nooit, om de sfeer en omdat ik al een piepadem heb van passief roken. Maar spacecake ben ik heel nieuwsgierig naar 2) Hij is daar slecht in maar het zal wel moeten. En niet nu, want ik heb nog examens en via msn is alles wel killer, misschien is hij liever tegen me als hij me ziet. 3) Ik heb een grondige hekel aan smorende mensen en hoe hun sfeer daarbij veranderd, ben daar best gevoelig aan (hoe gek het ook mag klinken) Hij zei altijd tegen me dat hij matigt, dus zou ermee overweg kunnen als hij het af en toe doet, zonder mij erbij. Maar nu lijkt hij bijna dagelijks te gaan smoren? ik durf het nu niet te vragen. 4) Zo'n oppervlakkige seksist is hij niet, tov z'n leeftijdsgenoten, maar het kan best eens de kop op steken inderdaad. Ik neem het ook niet serieus, ik bedoel, hij was strontzat. 5) Hm. Ik vertrouw geen enkele jongen. Ben ook soort van misbruikt geweest door m'n biologische vader. Laatst gewijzigd op 03-09-2006 om 11:37. |
![]() |
||
Citaat:
Zo is het helemaal. Alleen dat ik niets heb verboden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Hij kweekt tenslotte een verslaving. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alles zat ook helemaal goed ervoor, dit is maar sinds een week of 2. |
![]() |
||
Citaat:
ja, hopelijk zie ik hem volgend weekend om alles uit te klaren en ik moet er inderdaad mee oppassen dat ik niet teveel laat doen.. |
![]() |
||
Citaat:
dankje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-09-2006 om 20:00. |
![]() |
||
Citaat:
A. Niet met een verslaafde geassocieerd worden; B. Een addict in mijn bed; C. Mijn centen kwijtraken voor haar drugs behoefte. Alles overziende kunnen we dus concluderen dat verslaafden over het algemeen niet geliefd zijn in de samenleving en het verstandig is om hier geen relatie mee aan te gaan.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja maar dit is echt het énige waarin ik nu leeftijdsverschil opmerk. De meeste jongens van mijn leeftijd vinden me te toch te onervaren. Ik ben ook erg kinds en de meesten vinden me ook te raar zeggen ze. En dat denk ik wel erg vaak ook, dat hij mag stikken. Maar dan andere momenten geloof ik weer heel erg in ons. Ik bedoel, hoe belachelijk is het dat hij na één braspartij alles weggooit? Hij heeft trouwens net op msn toegegeven dat hij alleen over wiet kan praten omdat hij het nu inderdaad constant rookt en hij doet het omdat hij het leuk vind. Ik heb twee gedachtes. Ik leer er mee omgaan en aanvaard het van hem. Maar ik kan dat slechte gekwetste gevoel niet negeren. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik probeer ook zoweinig mogelijk erover te praten met hem op msn. Maar als hij alleen praat over het smoren kan ik ook geen kant op. Ik probeer ook te bedenken wat ik hem vooral moet vragen, hoe ik me moet gedragen als ik hem weer zie. De gekwetste uithangen gaat niet veel helpen denk ik, ik kan beter alles rustig open zeggen. Ik ben best bang om zware vragen te stellen en daar een onverschillig antwoord op te krijgen.. Dat sfeertje kan ik niet erg goed onder woorden brengen maar ik vind de uitstraling van iemand die heeft geblowd plakkerig en mottig, ik blijf er het liefst ver van weg. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|