Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben net met ontslag uit een andere kliniek, en heb hetzelfde als jij. Mijn opname heeft 13 maanden geduurd. ik ga nu weer sporten en weer studeren, over een paar maanden ga ik helemaal zelfstandig wonen.. dus ik begrijp hoe je je voelt! Ik zou t best leuk vinden om met jou erover te praten. liefs, mir |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb hetzelfde als jij... Ik heb nu ook last van veel onzekerheden, en leg mezelf nog een extra druk op, " nu moet het wel goed gaan" Ook heb ik weer veel klachten, deze als jij noemt, stemmingswisselingen etc.. ik ben dagelijks bezig met mijn preventieplan. Gelukkig heb ik wel een fijne groep en klas.. dat scheelt wel, maar dat is echt een kwestie van wennen. Ik vind het een zware periode nu, zeker omdat ik nog in een intake zit en daar pas de 22ste meer over hoor! ![]() Ik weet niet of ik je al op msn heb, maar dat lijkt me heel fijn! want we zitten echt in hetzelfde schuitje... Ook ik verlang af en toe terug naar de kliniek, maar t scheelt dat ik weet dat het daar nu een ontzettende puinhoop is! ik wens je heel veel sterkte!! xxx Mir |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vrijwillige opname of 'liever' ibs? Anno 1986 | 49 | 25-06-2019 07:13 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic nummer honderdenvijftig! Roosje | 500 | 28-10-2009 17:20 | |
Psychologie |
In gezelschap maar toch alleen...... Al_Pacino | 36 | 14-08-2004 14:46 | |
Psychologie |
Mijn zomervakantie tot nu Eend | 22 | 25-02-2002 16:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe de hulpverlening met me om is gegaan... Eend | 1 | 04-09-2001 08:51 | |
ARTistiek |
Lieke jeempie | 1 | 10-08-2001 21:17 |