Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2002, 20:41
lake bodom
lake bodom is offline
hoe krijg ik dat rotding weg.
je hebt er toch een spulletje voor zodat t snel weggaat? hoe heet dat dan? enne zijn er nog meer manieren, want ik wil hem morgen eigelijk wel weg hebben, hmmz hij flikt t telkens weer, dus nu wilk er echt eve iets tegen hebben
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 21:13
georgie
georgie is offline
tandpasta schijnt te helpen, maar volgens mij is de enige oplossing zorgen dat je er niet één krijgt
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 21:15
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
georgie schreef:
tandpasta schijnt te helpen, maar volgens mij is de enige oplossing zorgen dat je er niet één krijgt
ja daar heb je gelijk in.. maar t punt is dat ik niet zo sterk ben om hem tegen te houden
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 07:12
Verwijderd
Om een volgende keer tegen te gaan: heb het er met hem over, dat je het niet fijn vindt. Zou die toch rekening mee moeten houden dan, lijkt me. Een middeltje er tegen zou ik ook niet weten. Tandpasta schijnt overal tegen te werken, maar ik denk dat dat een fabeltje is (soms maakt het dingen alleen maar erger, hoewel dat bij een zuigzoen misschien nog wel mee zal vallen). Tis geen super mooi weer, trek een coltrui aan (als dat ding in je hals zit).
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 12:20
sead-nbm
sead-nbm is offline
anders laat je hem gewoon (als hij per se een zzuigzoen wil geven) eentje op een plaats geven waar het niet zichtbaar is. dat laat ik mijn vriendin ook doen. en tandpasta schijnt inderdaad te helpen al heb ik het zelf nog nooit geprobeerd.
Oud 07-07-2002, 11:44
little lady
little lady is offline
tandpasta.. moet je eigenlijk erop doen voordat je gaat slapen.. zorgt ervoor dat de zuigzoen wat sneller wegtrekt..

tenminste dat zei een vriendin van mij vanmorgen, heb he tnmog niet geprobeerd..
Oud 07-07-2002, 19:51
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
little lady schreef:
tandpasta.. moet je eigenlijk erop doen voordat je gaat slapen.. zorgt ervoor dat de zuigzoen wat sneller wegtrekt..

tenminste dat zei een vriendin van mij vanmorgen, heb he tnmog niet geprobeerd..
En je huid is dan super schraal de dag erop en je hele kussen zit onder de tandpasta.
Oud 07-07-2002, 21:24
georgie
georgie is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

En je huid is dan super schraal de dag erop en je hele kussen zit onder de tandpasta.
maar dan is je zuigzoen in ieder geval wel weg
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 09:54
little lady
little lady is offline
Citaat:
georgie schreef:

maar dan is je zuigzoen in ieder geval wel weg
precies

maar goed, of je dat met die tandpasta ervoor over hebt..?
ik laat m gewoon lekker zitten, gaat toch wel weg na paar daagjes...
Oud 08-07-2002, 17:28
lake bodom
lake bodom is offline
hm kheb er een zooi tandpasta opgesmeerd voordak naar bed ging, maar t is niet weggegaan en ook niet minder geworden, maar huid is ook niet uitgedroogd.. hmmz.. naja zo onderhand issie al wel bijna weg,,... alleen eve wat tips weten voor de volgende keer..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten