Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2006, 08:37
Verwijderd
Hoi,

Ik zit al een tijd door omstandigheden met de vraag wat wie en hoe ik was in een vorig leven (Reïncarnatie dus) ik moet het gewoon weten Weet iemand waar ik dan moet zijn? ik heb gelezen dat je dan bij een regressie-therapeut moet zijn?

Graag serieuze andwoorden. Vast bedankt.

PS sorry als de vraag hier niet hoort of mag.... maar wil het graag weten

Laatst gewijzigd op 25-09-2006 om 08:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2006, 08:49
Yana
Yana is offline
Inderdaad, dan moet je bij een regressietherapeut zijn.

Overigens heb je (naar ik geloof) meer dan één vorig leven, maar bij een regressietherapeut wordt niet zozeer "zomaar" teruggegaan naar een vorig leven, maar teruggegaan naar het moment dat een bepaalde klacht van je tot uiting is gekomen.. dat kan eventueel in een vorig leven liggen, maar hoeft niet persé.

Maar ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, dus dit heb ik van "horen zeggen" .

Overigens kan google ook handig zijn hierin:
http://www.reincarnatietherapie.com/regressie.htm
Oud 25-09-2006, 08:54
Verwijderd
Dank voor de snelle reactie en idd we zijn al veeeeeel vaker teruggekomen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 11:12
coopergirl
coopergirl is offline
idd paranormaal therapeut ^

Ik zou het niet zomaar bij elk willekeurig paranormaal persoon 'laten doen'. Kijk of die persoon aangesloten is bij de (nu kan ik er niet opkomen, ik zoek het straks op.. Volgens mij NVGN)
Oud 25-09-2006, 14:17
Nona
Nona is offline
Verplaatst.
Oud 25-09-2006, 16:00
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Eh, vorig leven?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 16:02
TopDrop
TopDrop is offline
Ik weet vrij weinig hierover, maar ik heb eigenlijk een vraag over reincarnatie. Als iedereen steeds reincarneert, en dus steeds weer terugkomt, waarom hebben we dan het probleem van de overbevolking?

Het is dus een visueuze (spelling?) cirkel, maar ergens is er een toevoer van nieuwe mensen. Ofzo. Of zeg ik nou iets heel raars?
Oud 25-09-2006, 16:24
Femic
Femic is offline
Reïncarnatie bestaat dan ook niet. Maar goed, ieder z'n overtuiging.
Oud 25-09-2006, 16:40
Verwijderd
Ik wil weten of de gehaktballen van het spaghettimonster Bolognese- of Carbonarasaus hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 25-09-2006 @ 17:00 :
Eh, vorig leven?

Ja, toen jij Achmed was en ik forumbaas +.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 17:05
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-09-2006 @ 17:40 :
Ik wil weten of de gehaktballen van het spaghettimonster Bolognese- of Carbonarasaus hebben.
Verpest het nou niet!
Oud 25-09-2006, 17:09
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 25-09-2006 @ 18:05 :
Ja, toen jij Achmed was en ik forumbaas +.
Oeh, wat heb je allemaal misdaan om tot Firdaus gedegradeerd te worden?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 17:13
Verwijderd
Citaat:
kwibus schreef op 25-09-2006 @ 18:09 :
Oeh, wat heb je allemaal misdaan om tot Firdaus gedegradeerd te worden?
Firdaus is juist een hele stap hoger.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 19:59
Verwijderd
Er bestaat niet zoiets als reïncarnatie, dus hier kan ik je niet mee helpen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 20:34
Verwijderd
dat kan je niet zeker weten zelfs God waar jij wss in geloofd is niet 100% zeker en idd zo ook reincarnatie niet ik geloof daar wel in.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 01:31
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-09-2006 @ 17:40 :
Zit er saus op dan? Daar gaat het ideaalbeeld van mijn God :\
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 14:41
Verwijderd
Michel, ik geloof ook in reïncarnatie, maar ik vind je vraag toch uiterst dubieus.
Als je gelooft in reïncarnatie, geloof je dan niet dat je elk leven weer een stukje verder komt tot de verlichting? Als je dat gelooft, zou ik niet gaan proberen in vorige levens te gaan graven, want dan is dat juist niet de bedoeling.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 16:48
Verwijderd
Reincarnatie = bs.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 20:30
Verwijderd
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 25-09-2006 @ 21:34 :
dat kan je niet zeker weten zelfs God waar jij wss in geloofd is niet 100% zeker en idd zo ook reincarnatie niet ik geloof daar wel in.
Je kan niks zeker weten; ik weet niet zeker of jij wel bestaat, of de wereld wel zo is als ik hem waarneem, of ik zélf wel echt besta, wat 'bestaan' nou precies is, et cetera, et cetera, et cetera. God is zelfs 0% zeker, net zoals reïncarnatie. En al het andere in het leven.

Binnen de causaliteit die wij over het algemeen echter als waar aannemen, is het niet waarschijnlijk dat óf God, óf reïncarnatie bestaat. En omdat ik er een hekel aan heb om altijd overal 'ik vind dat...' voor te zetten, stel ik dat gewoon.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 21:08
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 25-09-2006 @ 17:02 :
Ik weet vrij weinig hierover, maar ik heb eigenlijk een vraag over reincarnatie. Als iedereen steeds reincarneert, en dus steeds weer terugkomt, waarom hebben we dan het probleem van de overbevolking?

Het is dus een visueuze (spelling?) cirkel, maar ergens is er een toevoer van nieuwe mensen. Ofzo. Of zeg ik nou iets heel raars?
ze zeggen dat er idd ook geheel nieuwe mensen bij komen ja.. ja tis ingewikkeld I know...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 21:15
mepsteen
mepsteen is offline
ik was in mn vorige leven george bush.
reincarnatie kent geen tijd
Oud 26-09-2006, 21:19
Faerie
Faerie is offline
een meisje uit mijn klas op de middelbare school zei altijd dat ze een Duitse soldaat was geweest in de Tweede Wereldoorlog. Ze heette toen Kurt Mayer (ofzo) en zijn geest verscheen zelfs in haar huis. Toch vind ik dit erg vreemd, hoe kan iemands geest nou verschijnen terwijl hij (zogenaamd) is gereincarneerd? Zijn geest zit dan toch in een ander lichaam? Of gaat het hierbij alleen om zijn ziel? Ik heb haar nooit geloofd omdat dat meisje wel meer loog over dingen om gewoon aandacht te krijgen
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 21:49
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Bij een paraview beurs kan je inderdaad mensen tegenkomen die dit kunnen. Test de mensen eerst en als ze echt denkt dat het geen charlatons zijn, doe dan een privé consult ipv op de beurs zelf. Het is namelijk de bedoeling dat je gehypnotiseert wordt. Hypnose werkt alleen als jij het zelf wilt, daar moet jij je ook voor kunnen concentreren en dat lukt meestal niet in een bomvolle zaal... tenzij je ervaring hebt met meditatie

Succes!

Gehupnotiseert, echt weer een woord voor mij!

Laatst gewijzigd op 26-09-2006 om 21:52.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 21:51
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Faerie schreef op 26-09-2006 @ 22:19 :
een meisje uit mijn klas op de middelbare school zei altijd dat ze een Duitse soldaat was geweest in de Tweede Wereldoorlog. Ze heette toen Kurt Mayer (ofzo) en zijn geest verscheen zelfs in haar huis. Toch vind ik dit erg vreemd, hoe kan iemands geest nou verschijnen terwijl hij (zogenaamd) is gereincarneerd? Zijn geest zit dan toch in een ander lichaam? Of gaat het hierbij alleen om zijn ziel? Ik heb haar nooit geloofd omdat dat meisje wel meer loog over dingen om gewoon aandacht te krijgen
Als jij iemand bent geweest in je vorig leven kan je inderdaad nooit die geest tegenkomen in je huis...

Jammer dat er altijd mensen zijn die het bedreven voor de rest door intressant proberen te doen

Ik heb het nu niet over de reactie hier maar over het meisje uit Faerie haar post!

Wat je gelooft/ waar je van overtuigt bent, moet je zelf weten.. maar leven en laten leven aub!
Reageren

Regels voor berichten