Advertentie | |
|
![]() |
|
Inderdaad, dan moet je bij een regressietherapeut zijn.
Overigens heb je (naar ik geloof) meer dan één vorig leven, maar bij een regressietherapeut wordt niet zozeer "zomaar" teruggegaan naar een vorig leven, maar teruggegaan naar het moment dat een bepaalde klacht van je tot uiting is gekomen.. dat kan eventueel in een vorig leven liggen, maar hoeft niet persé. Maar ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, dus dit heb ik van "horen zeggen" ![]() Overigens kan google ook handig zijn hierin: http://www.reincarnatietherapie.com/regressie.htm
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, toen jij Achmed was en ik forumbaas +. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Binnen de causaliteit die wij over het algemeen echter als waar aannemen, is het niet waarschijnlijk dat óf God, óf reïncarnatie bestaat. En omdat ik er een hekel aan heb om altijd overal 'ik vind dat...' voor te zetten, stel ik dat gewoon. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jammer dat er altijd mensen zijn die het bedreven voor de rest door intressant proberen te doen Ik heb het nu niet over de reactie hier maar over het meisje uit Faerie haar post! Wat je gelooft/ waar je van overtuigt bent, moet je zelf weten.. maar leven en laten leven aub!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jeetje waar moet ik beginnen.. coecie | 18 | 24-06-2009 16:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het bewijs (over het bestaan van god) Lord Dolphin | 144 | 09-12-2007 18:22 | |
De Kantine |
Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren? Hongaar | 456 | 07-11-2005 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ... duivelaartje | 36 | 16-04-2004 19:49 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 |