Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder kijk ik het dus nog even aan, omdat het waarschijnlijk twee keer zo duur gaat worden als dit jaar ![]() Maar waar ik in elk geval heen wil, is Don Carlos (Toneelgroep Amsterdam/Theatercompagnie), Tirannie van de Tijd (Zuidelijk Toneel), De nimfen (Oostpool), Brel XL (Oostpool), De verschrikkelijke moeder (Orkater/De Mexicaanse Hond) en misschien - maar die is wel echt prijzig voor een arme student als ik ![]() En qua cabaret misschien wel Nilgün Yerli, en Theo Maassen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga overigens over een weekje naar Het temmen van de feeks ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ga op donderdag in Tilburg ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Zit nu in het cabaret en krijg daar nog af en toe hulp bij van docenten van JTH.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil naar musicals
![]() Maar k ben fan van musicals..... Maar ze moete nie in t nederlands zijn.... K heb dr al bes veel gezien vin k zelf.... Zal k ze s op noeme? Niet dat iemand dat wat interesseert, maar dan heb k iets te doen ![]() Cats, 5 of 6 keer gezien, in t Duits Joseph and his amazing Dreamcoat, 2 x gezien, in t Duits Belle en t Beest, 1 x gezien, in t Duits The sound of music, 1x gezien, in t Nederlands The Lion King, 1x gezien, in t Duits We Will Rock You, 1x gezien, in t Engels Bij alle musicals in t duits ben k ook backstage gwees ![]() ![]() We Will Rock You is ook vet ![]() Maar t allermooiste blijft de Lion King, die moe ech iedereen zien!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoe is Belle en het Beest? Ik zie bij Maurice trouwens Acda en de Munnik staan: daar wil ik ook graag heen, dus wie weet. ![]()
||
![]() |
Citaat:
en musicals kaartjes zijn zo duur |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik ga proberen voor de volgende voorstellingen kaartjes te krijgen. Het is loting geloof ik, dus hopen dat de leuek voorstellingen erdoor komen
![]() Abonnement: Yamo Yamo - Percussie en dans uit Ivoorkust Jan Jaap van der Wal - BSUR Claudia de Breij - Hallo lieve mensen Niet SChieten! - Zieke geesten Cuby & the Blizzards - Jubileumtour m.m.v. Kaz Lux Staatsopera van Tatarstan - Die Zauberflöte Ilse Warringa, Paul Smit en Dorine - Cabarestafette Introdans - Surpire programma Nachtje in de rij staan: Youp van 't Hek - Oudejaarsconférence 2005
||
Verwijderd
|
Citaat:
Belle en het Beest is heel mooi, maar vooral om te kijke. Veel herkenbaar uit de film, maar toch niet een van de beste..... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is het lijstje dat ik nu voor mezelf heb opgesteld. Of ik ook daadwerkelijk naar alle voorstellingen ga, moet ik nog even zien. Maar ik ben het in elk geval wel van plan.
![]() Toneel: Het Nationale Toneel – Wachten op Godot. Jeroen Krabbé en Marc-Marie Huijbreghts e.a. – Amadeus. Noord Nederlands Toneel – Macbeth. Productiehuis Brabant – Hokwerda’s kind. Koning Carlos – Anderhalf uur ongenuanceerde zelfverheerlijking. Wetten van Kepler – Biest. Drie ons – Fiets. Oostpool – Brel XL. De Mexicaanse Hond/Orkater – De verschrikkelijke moeder. Toneelgroep Amsterdam – Don Carlos. Oostpool – De nimfen. Het Nationale Toneel – Phèdre. Orkater – Slangenvel. De Ploeg – Vendetta, Godvader deel IV. De Theatercompagnie – Driekoningenavond. Toneelgroep Amsterdam – Madame de Sade. Paardenkathedraal – Paris Texas. Cabaret: Nilgün Yerli – Bangbang. De Vliegende Panters - The Main Event. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Na even de voorstellingen beter bekeken te hebben kom ik voorlopig op het volgende lijstje uit:
Yamo Yamo - Percussie en dans uit Ivoorkust Youp van 't Hek - Oudejaarsconférence Jan Jaap van der Wal - BSUR Niet Schieten! - Zieke geesten Arie en Silvester - 200% Wim Helsen - Bij mij zijt ge veilig Cuby & the Blizzards - Jubileumtour m.m.v. Kaz Lux Staatsopera van Tatarstan - Die Zauberflöte Ilse Warringa, Paul Smit en Dorine - Cabarestafette En eventueel (als ik mensen mee kan krijgen en genoeg geld heb): Claudia de Breij - Hallo lieve mensen Trio neveneffecten - help de belgen komen Ernesto en Marcillino met Wilfried Finkers - ga dr zelf maares staan Introdans - Surpire programma
|
Ik heb net de bevestiging gekregen voor de voorstellingen van komend seizoen
Kaarten: Yamo Yamo - Percussie en dans uit Ivoorkust Jan Jaap van der Wal - BSUR Niet Schieten! - Zieke geesten Wim Helsen - Bij mij zijt ge veilig Ilse Warringa, Paul Smit en Dorine - Cabarestafette Wachtlijst: Arie en Silvester - 200% Geen voorverkoop: Youp van 't Hek - Oudejaarsconférence
||
Citaat:
![]()
|
Ik hou van nieuwe theaterseizoenen
![]() Ik heb kaartjes voor: Ilse DeLange - Meervaart Amsterdam Ilse DeLange - Haarlem Ilse DeLange - Theater Markant Uden Ruud Hermans Lonely 2 Country Road Theater Show Nilgün Yerli En ik wil ook nog graag naar Claudia de Breij en Veldhuis en Kemper, maar daarvoor moet ik nog iemand vinden die mee wilt ![]() |
![]() |
|
youp van 't hek moeten wij hier(papendrecht) ook voor in de rij gaan staan, over 4 weekies begint de verkoop. Dan staat ik vooraan iig
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb in Eindhoven inmiddels besteld:
Het Zuidelijk Toneel - Walhalla. Het Zuidelijk Toneel - Tirannie van de Tijd. Het Zuidelijk Toneel - Fragmenten. Oostpool - Brel 2. En in Veldhoven: Nilgün Yerli - Bangbang. Nu nog voorstellingen in Tilburg (in de schouwburg en vooral in De Vorst ![]() |
Advertentie |
|
|
|