|
|
Bekijk resultaten poll: Waar ga jij dit jaar heen? | |||
Nederland |
![]() ![]() ![]() ![]() |
22 | 21.36% |
België |
10 | 9.71% |
Luxemburg |
4 | 3.88% |
Frankrijk |
20 | 19.42% |
Spanje |
9 | 8.74% |
Portugal |
2 | 1.94% |
Engeland |
5 | 4.85% |
Schotland en/of Wales |
1 | 0.97% |
ierland |
4 | 3.88% |
Duitsland |
12 | 11.65% |
Denemarken |
4 | 3.88% |
Zweden |
7 | 6.80% |
Noorwegen |
3 | 2.91% |
Finland en/of Ijsland |
4 | 3.88% |
Tsjechië en/of Slowakije |
8 | 7.77% |
Polen |
5 | 4.85% |
Zwitserland |
2 | 1.94% |
Oostenrijk |
7 | 6.80% |
Italië en/of Malta |
10 | 9.71% |
Voormalig Joegoslavië ( wat er allemaal onder valt ). |
6 | 5.83% |
Kroatië |
7 | 6.80% |
Baltische staat ( welke? ) |
1 | 0.97% |
Griekenland |
13 | 12.62% |
Bulgarije, Roemenië en/of Hongarije |
11 | 10.68% |
Turkije |
6 | 5.83% |
Rusland of een Europees land niet op de lijst. |
2 | 1.94% |
Afrikaans land |
9 | 8.74% |
Oceanië |
3 | 2.91% |
Latijns Amerika en/of Noord Amerika |
7 | 6.80% |
Azië |
10 | 9.71% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 103. Je mag niet stemmen in deze poll |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ga deze zomer naar sziget in hongarije en das ws het verste dat ik zal komen... |
![]() |
|
Ik ga met pasen een vriendin opzoeken die voor een jaar in Noorwegen zit en ik wil nog een keer een paar dagen naar Dublin om daar weer wat mensen op te zoeken (vakantiewerk enzo).
^die twee zijn voor tussendoor en verder weet ik nog niet zo goed wat ik wil doen. Of naar Scandinavië of UK of ...? Met wie en wanneer en hoe weet ik nog niet. Komt later wel ![]()
|
Naar Florida. Orlando en Miami. Met 2 vriendinnen
![]() Waarom? Omdat de VS me altijd hebben getrokken en omdat ik wel eens buiten Europa op vakantie wilde. We hebben het nu al zo lang gepland en deze zomer gaan we eindelijk! Disney World, zon, zee, strand etc. Ik ben benieuwd hoe de sfeer daar is. Of het echt zo anders is dan Europa. Misschien valt het heel erg tegen, dat zou kunnen, maar dat zien we dan wel weer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ga ik komende zomer naar Rhodos ![]() Laatst gewijzigd op 03-02-2007 om 00:14. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ga volgend weekend een weekendje naar brussel, en over 3 maanden een weekendje texel.
En in de zomer wil ik gaan interrailen, en zat te denken aan de route vanaf nederland naar zuid-duitsland, zwitserland, oostenrijk, naar noord-duitsland, denemarken, noorwegen, zweden en finland en dan weer richting huis. iemand nog tips welke plaatsen ik aan moet doen en/of welke dingen ik echt moet doen! |
![]() |
|
Ik ben nogal een lastminuteplanner, maar dit jaar ben ik al naar Rome en Praag geweest. Als ik word ingeloot ga ik ook mee met de studiereis naar Milaan, de rest is nog onbekend.
|
Als m'n vriendin ja zegt gaan we lekker 3 weken naar Sri Lanka, zo niet, dan weet ik het nog niet. Of alleen, of 2 weken wat anders en dichterbij vrees ik...
|
Parijs, als ik en m'n vriendje 1 jaar hebben (lekker cliché
![]() ![]() En dan in de zomervakantie veel kleine vakanties, zoals een weekje in Zeeland (op z'n ouders huis passen). We willen ook nog naar Kroatië ![]() En ook veeeel dagjes, heel veel dagjes.
|
![]() |
Ben al in Zweden geweest
ga naar: zeker: Italie ( sardinie ) Bijna zeker: Frankrijk ( fietsvakantie ), Finland ( studie project) Spanje heb ik laten schieten omdat het teveel kost anders en heeeeeel mss ga ik nog naar Sri Lanka, dat is alleen waarschijnlijk niet te combineren met Finland.
|
Ik heb voormalig Joegoslavië omdat:
1: Ik er vandaan kom ![]() 2: Het er barst van de cultuur 3: Mooie natuurgebieden 4: Lekker weer 5: Heerlijke stranden 6: Héééééééééél veel geschiedenis (denk hierbij aan de turkse overheersing op de Balkan en griekse invloeden). 7: Het nog ontdekt moet worden als vakantieoord 8: Mensen kennis moeten maken met de westelijke Balkan 9: De prijzen er gunstig zijn (Kroatië en Slovenië liggen ook in voormalig Joegoslavië). Maar goed, het blijft jouw keus ![]() Voor stranden en heerlijke hitte ga je naar Kroatië en Montenegro, voor cultuur en geschiedenis ga je naar Servië, en voor een lekkere natuur en een rijke historie ga je naar Bosnië&Herzegovina... die laatste heeft ook namelijk een strand, Neum ![]() |
![]() |
|
Ik heb gestemd op Belgie en Frankrijk
![]() Eind april ga ik een weekendje naar Spa (Belgie) en van de zomer ga ik interrailen in Frankrijk ![]()
|
Changed plans
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Stiekem lijkt me Stockholm ook echt zo gaaf... &Parijs is zo leuk <33
|
|
|