Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
popkutje ben je boos dat je concert van kanye west is geannuleerd als je een issue hebt zoek een psygoloog ik wil niet zeggen lekker voor je, maar lekker voor je and for your information ik spam niet tegen artiesten al was het ali B
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
je moet striptekennaar worden man je weet wel in de krant spotprenten enzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En verder: ![]()
||
![]() |
Citaat:
niet luggig bedoelt maar ik vind het zo erg voor je dat je moest huilen toen ik je popkutje noemde ik bedoelde er niks mee hoor lol
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ten eerste heb ik niet gezecht dat je niet van gothic rock, hiphop, en jazz tegelijk kan houden ten 2e ging het erom dat er veel mensen belazerd worden in de muziek industrie en mensen die zeggen dat ze hun contract willen beindigen krijgen een boete> zo'n boete die je niet kan betalen ten 3e ik heb niks tegen popmuzikanten in het algemeen- je moet maar zelf weten door wie je bestolen word ik sluit af met het volgende: iedereen die ging janken om wat ik als eerste het neergezet > volg een inburgering's cursus en leer nederlands, want je hebt er duidelijk niks van begrepen -de mensen die nu nog zeuren doen dat voor de lol dus ga verder gerust je gang
||
Citaat:
ten tweede: je hebt inderdaad niet gezegd dat je niet van drie verschillende muzieksoorten zou kunnen houden, maar dat zal me dan ook een worst wezen, want daar doelde ik niet op. ach
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Psychologie |
Verwachtingspatroon deWit | 11 | 25-09-2003 07:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Matrix Theorie Big Boi | 28 | 26-06-2003 02:52 | |
De Kantine |
we verloederen.. Sjied No Clue | 43 | 28-03-2003 16:37 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |