Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet zo snel opgeven, je bent niet de enige die dit heeft (gehad), en je komt er wel overheen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon doorzetten, dus, meer contacten op doen, gewoon meer gaan dóen daar zodat je niet zoveel tijd hebt om heimwee te hebben. En de eerste tijd zal het misschien vervelend zijn, maar je went heus wel. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat ik voorlopig het nog even probeer. Wie weet gaat het over een tijdje wel beter enzo. Ik vind de studie echt te leuk om nu te stoppen en overhaast een andere studie kiezen is ook ontzettend lastig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan helpt afleiding zoeken tóch, hoor. Al was het maar omdat je je dan 's morgens ook druk kunt maken om wat je die avond gaat eten met die vriendin, of dat je in de trein nog even je tekst kan oefenen voor je toneelgroep en kunt zenuwen voor de voorstelling van volgende week, dat soort dingen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat iedereen al zegt: laat het gewoon even over je heenkomen. Over een paar weken ben je al een stuk meer gewend en zul je je je echt wel wat meer thuisvoelen. Als je erg, eg eenzaam bent kun je me PMmen, krijg je mn emailadres, kunnen we een meeten als je daar zin in hebt. Om maar een raar, absurdistisch idee te noemen. ![]() En o, wát studeer je? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Samenwonen in een verre stad Xpression | 19 | 29-08-2013 18:53 | |
Studeren |
studeren met beperkingen. Uitdaging vs. haalbaarheid Verwijderd | 2 | 20-02-2011 11:12 | |
Psychologie |
Te verlegen/ te weinig eigenwaarde! Guardian Soul | 18 | 28-09-2009 07:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 12:12 |