Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor mij bevestigd dit bericht - dat voor mij nieuw was - weer eens de onwetendheid van godsdienstfundamentalisten. Waarschijnlijk maakt het onderdeel uit van het ritueel dat vooraf gaat aan een zelfmoordaanslag, en hoewel rituelen geen functie of nut behoeven, blijkt wel dat het sprookje waarin zij geloven deels gebaseerd is op een soort van egoïsme. Deze mensen offeren zichzelf op in naam van hun geloof, maar in hun hiernamaals willen ze dan wel kunnen genieten van maagdelijk schoon, dan willen ze niet meer lijden, maar het beste en het hoogste dat ze kunnen bereiken: maagden. Zelfmoordaanslag: daad uit geloof of uit egoïsme? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe puur is dat denk je? Bewijst maar weer eens dat het een stelletje hypocriete mannetjes zijn. Sowieso vind ik die zogenaamde god een beetje zielig als-ie zulke beloften moet maken aan zijn volk om ervoor te zorgen dat ze nog enigzins de regels volgen.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Ik word er echt moedeloos van dat mensen verhalen, die technisch gezien niet eens kunnen kloppen, voor waar aannemen. Een beetje kritisch denken kan toch wel. Als er mensen zijn die zich willen opblazen, maar eerst een ijzeren condoom omdoen, met als vermeende reden dat ze in het hiernamaals willen wippen, betekent dat dat je in het hiernamaals hetzelfde lichaam zult dragen dat je bij je dood had. Hoe kan je echter met alleen een lul, zonder de rest van het lichaam, wippen? Volgens mij kan dat niet. Het is dus zinloos om alleen je lul te beschermen. (Daarbij gelooft een moslim dat hij na de dood het lichaam van een 33 jarige zal krijgen, ongeacht de status van zijn lichaam op aarde) Nu was je niet de enige die dit broodje-aap verhaal zomaar inslikt, maar omdat ik intelligentere posts van jou gewend was, reageerde ik alleen op jou. Laatst gewijzigd op 23-06-2006 om 12:17. |
![]() |
||
Citaat:
Verder leek het me inderdaad al een vreemde gedachte dat je in het hiernamaals net zo kapot bent als hier op aarde, maar mensen die zichzelf opblazen lijken me sowieso geen rocket scientists.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Tot zover.
||
Citaat:
![]() (overigens is het verhaal zelf mij onbekend. Heb het niet eerder gehoord.) Laatst gewijzigd op 25-06-2006 om 17:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelfmoordaanslagen is een van de weinige manieren van oorlogvoeren die effect hebben in sommige gebieden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
overigens wel mijn complimenten dat je een zin zelf hebt geschreven in plaats van een tekst te kopiëren.
||
![]() |
Citaat:
De grote groeperingen hebben gezegd dat het werk is van de amerikanen en britten. ''Het is onder de Irakese bevolking algemeen bekend, dat de autobommen georchestreerd worden door de Amerikanen, de Britten en de Israëli’s. Recent nog werden 2 leden van de Britse speciale SAS-troepen opgepakt in Basra (later bevrijd uit de gevangenis door het Britse leger) in een auto vol met explosieven en ontstekers. De Britse commando’s waren verkleed als arabieren, met als plan een bomaanslag te plegen op een drukke markt in Basra.'' http://64.233.183.104/search?q=cache...l&ct=clnk&cd=1 |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Op dezelfde site lees ik:
"De Iraakse overheid laat bepaalde groepen toe milities op te richten. Sommige daarvan helpen Iran om de spanningen tussen soennieten en sjiieten te creëren", zegt Bahnam, de man die na twee jaar piekeren nu serieus overweegt om Bagdad te verlaten. "Ze willen dat de Amerikaanse troepen het druk hebben in Irak. Want als Irak rustig wordt, vallen de Amerikanen Iran binnen." http://www.dewaarheid.nu/apr01/lijkenhuis_bagdad.htm En: De inwoners zijn ervan overtuigd dat de aanvallen het werk zijn van sjiitische milities . "Ik heb leden van de Badr-militie en het Mehdi-leger in uniformen van de Iraakse politie door onze straten zien rijden ", zegt Abu Aziz. "Ze probeerden onze heilige Abu Hanifa-moskee te bereiken, maar we konden ze God zij dank tegenhouden. Sommigen droegen burgerkleren en hadden zwarte gezichtsmaskers voor, maar er zaten ook zeker commando's van het ministerie van Binnenlandse Zaken tussen." De Badr-militie is de gewapende arm van de sjiitische Hoge Raad voor de Islamitische Revolutie in Irak. Het Mehdi-leger is de militie van de machtige sjiitische leider Muqtada al-Sadr. http://www.dewaarheid.nu/apr01/burgeroorlog_irak.htm Maar goed, het is best mogelijk dat de Amerikanen de boel zitten op te lichten. (ik acht dat overigens minder waarschijnlijk) Je link doet het overigens niet bij mij, kun je em nog even aanpassen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Zij denken heel simpel geef de mensen om wat mee te spelen dan houd je ze zoet. Bij ons staat de waarheid voorop hoe hard die ook is. Ik kies toch liever voor de Koran dan de bijbel die telkens herschreven is of waar er dingen zijn weggelaten. Als het het boek van god is? Waarom laten ze dingen weg. Heeft de mens dan niet recht op de waarheid en dat ie dan zelf mag beslissen of wordt ie zo herschreven dat ze dan makkelijker mensen aantrekken die zich willen bekeren tot het Christlijk geloof? Waar zijn ze bang voor? En hebben mensen geen recht op de waarheid. Joh tis allemaal manipulatie meer niet. Wie zijn zij dan God? Geef mij maar de Koran onveranderd dus altijd de waarheid. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De meeste hebben een bord voor hun kop. Of zijn bang dat ze niet meer geaccepteerd worden door hun vrienden als ze zich tot moslim bekeren. Stom he ? Maar niet bang voor god. hahahahahaha |
Advertentie |
|
![]() |
|
|