Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2006, 16:44
muisjeisthuis
muisjeisthuis is offline
ben je net van je ouders af en denk je eindelijk te kunnen doen en laten wat je zelf wilt krijg je een huisbaas! ikzelf ben net verhuisd naar een appartement waar ik met nog twee andere meisjes woon. tot nu toe ging alles goed. maar ik kreeg vandaag een boze huisbaas aan de telefoon vanwege een vliegjesplaag bij ons. ik had niet het flauwste vermoeden dat duizenden vliegjes in ons bevallige stulpje rondvlogen, want ik was twee weken bij mijn ouders. m'n andere huisgenote was ook al drie weken weg. wat huisgenote drie er nou precies mee te maken heeft weet ik niet.
nu is mijn vraag: hebben jullie ook al eens een nare ervaring met jullie huisbaas gehad? (niet dat ik het zo slecht getroffen heb met mijn huisbazen)
Oud 01-09-2006, 17:01
Verwijderd
Vliegen zijn anders rotbeesten, ik vind het een vrij legitieme klacht van de huisbaas hoor

Mijn huisbaas is vooral lui en moeilijk te bereiken. We hebben een keer in de zomer 2 weken geen warm water gehad omdat meneer te lui was een sleutel langs te komen brengen (zodat we bij de cv konden om die te resetten).
Een keer een soort lekkage gehad, eenmalig door het schoonmaken van de dakgoot, en 4 maanden nadat we hadden afgesproken heeft hij een schilder gestuurd.

En het ergste; op een zondagmorgen lagen mijn man en ik lekker uit te slapen, de avond ervoor hadden we een feestje gehad, dus waren we best moe. Er wordt op de deur geklopt - geen idee hoe laat het toen was, uur of 9 á 10 gok ik - we hadden geen zin in een van de buren (want we namen aan dat het een van de buren was) en bleven dus lekker liggen. Hups, de deur gaat open. Staat daar de huisbaas met zijn óuders, hij stond op het punt om binnen te wandelen, toen mijn man de kamer in vloog. De huisbaas wilde het appartement aan zijn ouders laten zien Dat vond ik ronduit walgelijk. Zijn moeder was ook heel boos op hem Maar sindsdien steek ik 's nachts wel de sleutel op de deur, zodat hij van buitenaf niet te openen is.

En tja, de man maakt graag rare opmerkingen. Mijn man vroeg ooit eens wat hij nu voor werk deed, en toe zei hij dat hij vrouwen uit Estland verhandelde... Doodserieus Was een grapje En hij maakt áltijd seksistische opmerkingen, vooral richting mijn man dan. Tegen mij is hij echt heel beleefd, maar zodra mijn man er is, wordt het echt een patser, heel walgelijk. Mijn man is ook eens heel boos op hem geweest - ging over dat twee weken zonder warm water gedoe - en sindsdien zegt hij altijd dat wij de beste huurders ooit zijn, zo netjes en precies. Wel grappig Maar echt, wat een gladde, nare aal
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 17:49
muisjeisthuis
muisjeisthuis is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-09-2006 @ 18:01 :
Vliegen zijn anders rotbeesten, ik vind het een vrij legitieme klacht van de huisbaas hoor

Ik begreep de klacht wel, ik vond de situatie alleen naar omdat ik beschuldigd werd van iets waar ik niets mee te maken had.
Oud 01-09-2006, 19:51
Verwijderd
Hoezo? Jij woont daar toch? Als je ziet dat de vuilnisbak volzit met afval dan leeg je die toch even? Anders krijg je straks inderdaad een compleet leger fruitvliegjes in je keuken.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 19:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn huisbaas is op zich wel okee hoor maar soms baal ik behoorlijk van haar. Het ergste is nog dat het de oma van mijn huisgenootje is zodat ik wel een beetje uit moet kijken met wat ik zeg en denk tegenover haar.

Voor ik mijn huurcontract tekende had ik aan de huisbaas gevraagd of het goed was dat ik een sleutel liet bijmaken als reserve en dat mijn vriend die dan zou hebben. Ik had ook een sleutel van zijn kamer en dat waren we gewoon altijd zo gewend. Vond ze geen probleem zei ze. Dus ik een sleutel bijgemaakt, paar keer gebruikt ook. Belt ze later ineens op. Ze vond het niet goed meer, ze had immers een huurcontract met mij en niet met hem Ik vond en vind het nog steeds echt kut. Ik vraag niet voor niets van te voren of het mag of niet en dan komt ze er later weer op terug. Ik vind ook eigenlijk dat ik gewoon minstens twee sleutels zou moeten krijgen van mijn kamer.

Verder hebben wij een inpandige douche zonder beluchting naar buiten. We hadden een afzuiger maar daar is vocht in gekomen en dat heeft toen kortsluiting gegeven waardoor de hoofdstop is doorgeslagen en het hele huis twee dagen zonder stroom zat, lekker de hele vriezer ontdooid, geen warm water, geen verwarming, midden in de winter

Vorige week was het weer raak. De afzuiger gebruiken we nu niet meer, dit keer was er vocht gekomen in de lamp in de douche. Weer kortsluiting Dit keer was het gelukkig alleen de aardlekschakelaar van de keuken en de badkamer die doorgesprongen was maar toch ben ik het wel goed zat. Ze is er een andere lamp in komen zetten (een waterdichte) en de vader van mijn huisgenootje moet er nog eens goed naar komen kijken maar ik heb het er wel even mee gehad.
Oud 02-09-2006, 10:26
Verwijderd
Ik heb helaas geen problemen met mijn huisbaas. Hij repareert alles meteen dezelfde dag, is aardig en betaalt zonder morren alle heffingen en dingen die niet in het contract staan. Misschien is hij bang voor me.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 10:32
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 02-09-2006 @ 11:26 :
Ik heb helaas geen problemen met mijn huisbaas. Hij repareert alles meteen dezelfde dag, is aardig en betaalt zonder morren alle heffingen en dingen die niet in het contract staan. Misschien is hij bang voor me.
Hoezo helaas? Het is toch uitermate relaxt als je huisbaas alle problemen direct opknapt?

Ik heb verder ook geen problemen met m'n huisbaas, hij is er meestal binnen 1 dag en dan knapt hij het probleem op.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 11:33
Verwijderd
Helaas als in 'jammer voor dit topic'. Ik meen het niet echt dat ik het jammer vind.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 11:56
Verwijderd
Mijn huisbaas is een bron der humor. Hij onderhoudt 4 appartementen en als ik 's nachts zou bellen: 'ja, ik zou graag dat de keukenkastjes een andere kleur hebben want dat is beter voor mijn aura', dan is hij in staat om dat te doen. Verder heeft hij geen humor dus hij snapt een simpel grapje niet en dat leidt tot de meest hilarische gesprekken. Maar ik mag niet klagen. Ik denk zodra ik in de winter 5 dagen zonder verwarming zit en de huisbaas te lui is om er iets aan te doen hij beter het land kan ontvluchten, dat pik je toch niet?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 13:19
Verwijderd
Mijn huisbaas is wel cool, hij regelt alles goed, vraagt regelmatig hoe het gaat en of we nog tevreden zijn, verlengt uit zichzelf het schotelabbonnement, regelt internetaansluitingen... mij hoor je niet klagen!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 14:00
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-09-2006 @ 11:26 :
Hij weet zeker dat je geen advocaat nodig hebt ?
Oud 02-09-2006, 14:54
MB
MB is offline
Ik ben daar met 3 vrienden en vriendinnen per 1 juli gaan wonen en toen hadden we afgesproken dat de huisbazen voor internet en TV aansluiting zouden zorgen. Ook is toen gezegd dat het nu allemaal zo'n haast niet had, maar als de school weer begon er toch čcht internet moest zijn, want dat hebben we gewoon nodig. Wat blijkt: De huisbazen hadden het overgelaten aan onze 5e bewoner en die zegt weer dat de huisbazen het zouden regelen. Conclusie: geen internet en 4 balende studenten.
Oud 02-09-2006, 21:07
sgaapje
sgaapje is offline
Ik ben zelf de huisbaas En ik hoor de vriendin die bij mij inwoont niet klagen

Al heeft ze geen internet, maar dat komt omdat haar laptop het signaal niet op wilt pikken.. erg jammer want ik heb speciaal voor haar draadloos internet aangeschaft
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 21:26
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Onze nieuwe huisbaas is op zich wel ok, zijn klusjesmannen alleen minder. Voor de vakantie werd een grote opknapbeurt aangekondigd. Daarbij zou het meeste werk binnen twee weken klaar zijn. Ze zouden in ieder geval voor het nieuwe studiejaar alles geregeld hebben. Maandag begint dat nieuwe studiejaar en het is nog een dikke bende in huis. Een van die lui staat ook steeds te paffen in de gang, vrij asociaal dus.
Oud 02-09-2006, 22:57
PV
PV is offline
Ik heb 'm niet vaak nodig gehad. Als je 'm nodig hebt is ie wel slecht te bereiken, 9 van de 10 keer voicemail...
kleine klusjes moeten we zelf opknappen, maar aangezien we allemaal niet zo technisch aangelegd zijn doet de deurbel het nu al een paar jaar niet meer
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 23:47
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 02-09-2006 @ 23:57 :
Ik heb 'm niet vaak nodig gehad. Als je 'm nodig hebt is ie wel slecht te bereiken, 9 van de 10 keer voicemail...
kleine klusjes moeten we zelf opknappen, maar aangezien we allemaal niet zo technisch aangelegd zijn doet de deurbel het nu al een paar jaar niet meer
daarvoor komt die van ons ook niet, alleen als er echt iets belangrijks stuk is.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 11:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn huisbaas zou daar niet speciaal voor komen maar als ze er is en je zegt 'die spot in de keuken is kapot' dan zorgt ze er wel voor dat er een nieuw lampje in komt. Dat is wel super vind ik want mijn huisgenootje en ik zijn ook niet zo technisch
Oud 03-09-2006, 18:37
Leeghoofd
Leeghoofd is offline
Mijn huisbaas heeft na een maand nog steeds mijn lekkage niet opgelost..... en ken ook geen normaal gesprek met een vrouw voeren.....
Dus ja...
Oud 03-09-2006, 20:07
PV
PV is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 03-09-2006 @ 12:53 :
Mijn huisbaas zou daar niet speciaal voor komen maar als ze er is en je zegt 'die spot in de keuken is kapot' dan zorgt ze er wel voor dat er een nieuw lampje in komt. Dat is wel super vind ik want mijn huisgenootje en ik zijn ook niet zo technisch
Nja een lamp verwisselen kunnen we nog net wel.
Maargoed de onze zien we nóóit (wat op zich wel fijn is), maar als je m nodig hebt is t weer vervelend.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 22:33
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 02-09-2006 @ 23:57 :
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-09-2006 @ 20:58 :
Mijn huisbaas is op zich wel okee hoor maar soms baal ik behoorlijk van haar. Het ergste is nog dat het de oma van mijn huisgenootje is zodat ik wel een beetje uit moet kijken met wat ik zeg en denk tegenover haar.
En dan bedenk je niet zelf even Essent of die andere oplichters te bellen? Dan heb je binnen een half uur weer elektra. Alleen een rekening van 45€ voorrijkosten, maar die betaalt je huisbaas.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 06:13
arPos
arPos is offline
nee heb de beste man voor het laatst gezien toen ik toestemming nodig had om een kast te verwijderen, noit problemen met de man
Oud 04-09-2006, 07:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
deadlock schreef op 04-09-2006 @ 01:05 :
En dan bedenk je niet zelf even Essent of die andere oplichters te bellen? Dan heb je binnen een half uur weer elektra. Alleen een rekening van 45€ voorrijkosten, maar die betaalt je huisbaas.
We hadden Eneco gebeld maar het duurde mooi wel anderhalve dag voor we weer stroom hadden + 65 euro opnieuw aansluiten oid maar dat betaalde idd de huisbaas.
Oud 04-09-2006, 11:32
Verwijderd
onze huisbaas is opzich wel relax. Het duurt alleen 2 maanden voor hij es iets komt maken. Wij wonen boven zijn winkel dus als we het maar vaak genoeg zegen komtie uiteindelijk wel. Verder kwam hij laatst klagen dat we nog geen gordijnen hebben. Er komen steeds mensen bij hem vragen of t nog te huur is (zegtie) en dan vind hij irritant. Dus moeten wij nu gordijnen kopen. We zitten op hooe, dus voor ons ist nie eens persee nodig op t moment. Verder ziet het er zeker bewoont uit, plantjes in vensterbank e.d .
Die gordijnen komen er wel na onze vakantie en als hij t eerder wil, koopt hij ze zelf maar.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 04-09-2006 @ 08:26 :
We hadden Eneco gebeld maar het duurde mooi wel anderhalve dag voor we weer stroom hadden + 65 euro opnieuw aansluiten oid maar dat betaalde idd de huisbaas.
Pfew. Rare zaak .
Dat moeten ze hier niet proberen want dan sloop ik hem zelf open.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2006, 22:07
wup
wup is offline
Mijn huisbaas gaat te veel onder de zonnebank.. Verder is het een toffe man.
Hij geeft mijn borg terug terwijl ik getekend heb dat ik dat pas na een jaar terug zou krijgen. En als ik terug kom uit Aruba (in februari) zorgt hij dat hij een nieuwe kamer voor me heeft <3
En toen we een nieuwe badkamer wilden stond er de volgende dag een klusjesman voor de deur, en ook nog een voor de keuken

Alleen hij is duur, elke keer als hij weer in een andere auto aan komt zetten weet je weer waarom de huur zo hoog ligt.
Maar goed, ik woon er dus niet meer
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 18:58
Gadje
Gadje is offline
Ik heb ook een shit huisbaas, tegen elke huisgenoot zegt ie wat anders en hij belooft heel veel maar er komt niks van.
Ik zie m liever niet dan wel. Gisteren kwam hij toevallig langs omdat ik een nieuwe huisgenoot heb.Zij had nog geen sleutels van de voordeur, die had ze van mij geleend maar de huisbaas was zijn sleutels kwijt. Die heeft hij van haar ingenomen en tegen mij zei hij dat ik maar even een nieuwe reserve sleutel moet maken. Ja ammehoela, het was mijn sleutel. Oh en mijn internet kabel is geknakt omdat een of ander debiel huisgenootje die kabel door haar deur heeft gedaan en hij is geknakt. Ik vroeg aan mn huisbaas wie m gaat betalen. Zegt ie ik wil die kabel niet meer je gaat maar draadloos. Ehm dacht het niet, het internet hier is al zo langzaam... Oh en hij vind dat we alle gebreken ( kapotte lampen, trap die bijna uit elkaar valt, lekkend dak) zelf maar moeten repareren.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 23:24
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 02-09-2006 @ 11:32 :

Ik heb verder ook geen problemen met m'n huisbaas, hij is er meestal binnen 1 dag en dan knapt hij het probleem op.
nou nou, hoe zit het met dat dak
Oud 08-09-2006, 06:29
Verwijderd
Mijn huisbaas is wel behulpzaam en bezit de sociale skills om normaal te kunnen overleggen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 06:35
justhanna
justhanna is offline
Wij hebben wel een huisbaas maar die zien we eigenlijk nooit en als er iets gerepareerd moet worden moeten we gewoon bellen met de woningstichting. Maar voor alle apparaten moet je weer iemand anders bellen en blijf je eeuwig in de wacht staan. Zo klemt het slot van de buitendeur, van de berging valt de hendel van de deur, de knoppen van de kraan zitten los, we hebben geen licht meer in de keuken, en er zijn vast nog wel meer dingen. Het enige wat snel gefixt is is onze koelkast, maar dat was ook echt nodig. Nieuwe lampen zouden 3 maanden geleden al geregeld zijn maar hebben we alsnog niets van gezien, en de rest maken ze ook geen haast van. En wij zijn het ook zat om er achter aan te bellen omdat het alleen maar geld kost en er niets gedaan word.
Oud 09-09-2006, 00:02
PV
PV is offline
Nou jee een lamp koop je voor een euro in de supermarkt, om daar nou moeilijk over te gaan doen? Of is heel de lamp-installatie kapot?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 07:03
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 08-09-2006 @ 00:24 :
nou nou, hoe zit het met dat dak
ja, maar dat kan ook niet binnen 1 dag gemaakt worden
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 14:37
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb totaal niets te klagen; woon in een redelijk nieuwe woning, dus weinig gebreken. Wel zijn er hier een daar een paar dingen die misschien verbeterd kunnen worden, verder heb ik het perfect naar mn zin! Ik weet niet eens hoe de huisbaas eruit ziet
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 05:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gelukkig nooit nare ervaringen gehad met huisbazen.
Oud 10-09-2006, 11:36
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Onze huisbaas is een lamzak, waardoor we nu, één jaar later, nog steeds met verbouwperikelen en rotzooi zitten, in een huis dat zo gehorig is als de pest en veel te veel geld kost.
Oud 14-09-2006, 20:15
shameonme
shameonme is offline
mijn huisbaas is heel erg vreemd.
toen ik hier kwam wonen, heb ik een 'bruikleencontract' getekent. volgens hem hetzelfde als een huurcontract, alleen het verschil was dat we ( we wonen hier met z'n 11-en ) maar een maand opzegtermijn hebben. ( hij kan dus in een maand van ons af zijn, en andersom )
het typische is, dat we ineens geen kopie van het contract konden krijgen, want 'dat was niet de procedure' .

volgens mij is het nu zo, dat hij ons er zomaar uit kan zetten.
vind het maar een vaag verhaal, hij komt een beetje louge over zo.

nu heb ik laatst vernomen dat onze hele straat platgaat, en opnieuw wordt herbouwd. volgens mij heeft hij dit pand opgekocht, en kan hij het tegen die tijd voor een fix bedrag aan de gemeente weer vérkopen. best slim van hem natuurlijk. hij vangt tot die tijd elke maand van 11 mensen huur, maar ondertussen wonen wij eigenlijk anti-kraak dan, of zie ik dat verkeerd?

zijn er hier meer mensen die zo'n vaag contract hebben?
Oud 15-09-2006, 09:21
Verwijderd
Mijn huisbaas is de vader van een vriendin van me, die eerst in m'n huisje woonde. Ik heb nooit enig idee wat ik tegen de beste man kan zeggen maar als er iets stuk is staat hij nog dezelfde dag met een blij hoofd voor de deur om het te fixen. Nou ja, hij is gepensioneerd dus waarschijnlijk allang blij om weer eens wat te kunnen doen ofzo. En toen m'n huisgenootje en ik voorzichtig vroegen of het mogelijk was om een muurtje in de woonkamer te bouwen zodat ik niet door háár kamer naar mijn kamer moet (zij woont in de woonkamer, ik in de slaapkamer) ging hij dat geheel gratis onmiddelijk regelen, terwijl de vloer nu volgens mij aardig vertiefd is daardoor, als hij dat muurtje er ooit weer uit wil slopen . Maar goed, horror is dus anders. Oh, en hij heeft een sleutel maar belt me altijd keurig van tevoren op als hij iets komt maken, dus hij staat ook nooit zomaar opeens in m'n huis .
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 09:40
Fritser
Fritser is offline
Wat ik weet zijn huisbazen altijd klootzakken:

Een bekend gezegde:
Let's lynch the landlord!
Oud 18-09-2006, 11:14
Verwijderd
Ik heb een huisbaas die:
-mensen bewust tegen elkaar op probeert te stoken.
-van alles belooft (onderhoud dat hoe dan ook zíjn taak is) maar het simpelweg níet doet zonder dat wij als bewoners het moeten afdwingen d.m.v. aangetekende brieven.
-statiegeld flessen jat.
-uiteraard de huur steeds maximaal verhoogt.
-uberhaupt gewoon een engerd is.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 13:44
coopergirl
coopergirl is offline
Als ik weet dat ik mijn huisbaas weer moet bellen ben ik een halve dag van de leg.. Ik vind het een erg nare gast. Ons warm water gaat er na 10 seconden af waardoor je je met koud water verder moet doucehn/ afwassen etc, hij is te beroers het te maken. Enige tijd geleden kwam het water vanuit de douche bij mij door het plafond zetten in de keuken, bel ik hem op, zegt hij 'ja ik zal wel een keer kijken of ik het kan maken'. Vorige week had hij woest mijn voicemail ingesproken dat ik tegels uit de tuin had gehaald en opgestapeld had (mijn 'eigen' tuintje). Verder heeft ie dingen in het contract gezet zoals dat hij gebruik mag maken van mijn toilet als ie in Zwolle is en moet toileteren. Daarbij belt ie ook op rare tijden, doordeweeks om 23.45 uur bijvoorbeeld In de regel lig ik dan nog niet in bed maar toch vind ik het vervelend
Oud 18-09-2006, 13:45
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 18-09-2006 @ 14:44 :
Als ik weet dat ik mijn huisbaas weer moet bellen ben ik een halve dag van de leg.. Ik vind het een erg nare gast. Ons warm water gaat er na 10 seconden af waardoor je je met koud water verder moet doucehn/ afwassen etc, hij is te beroers het te maken. Enige tijd geleden kwam het water vanuit de douche bij mij door het plafond zetten in de keuken, bel ik hem op, zegt hij 'ja ik zal wel een keer kijken of ik het kan maken'. Vorige week had hij woest mijn voicemail ingesproken dat ik tegels uit de tuin had gehaald en opgestapeld had (mijn 'eigen' tuintje). Verder heeft ie dingen in het contract gezet zoals dat hij gebruik mag maken van mijn toilet als ie in Zwolle is en moet toileteren. Daarbij belt ie ook op rare tijden, doordeweeks om 23.45 uur bijvoorbeeld In de regel lig ik dan nog niet in bed maar toch vind ik het vervelend
Neem donderdag je contract of een kopie daarvan maar even mee. Dan maken we er wel werk van
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 18:04
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
deadlock schreef op 18-09-2006 @ 14:45 :
Neem donderdag je contract of een kopie daarvan maar even mee. Dan maken we er wel werk van
Ok, ik neem het mee
Oud 20-09-2006, 06:07
Broeder
Broeder is offline
Ik heb m'n huisbaas in bijna twee jaar nog nooit gezien, omdat 'ie tig panden bezit en het blijkbaar niet erg interessant vindt om te weten wie er precies in wonen. Voor reparaties etc. is een fulltime iemand in dienst, dus binnen een dag is het geregeld . Ze zijn allebei alleen zo dyslectisch "als de neten", want een normale brief moet je niet verwachten

Laatst gewijzigd op 20-09-2006 om 06:09.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 20-09-2006 @ 07:07 :
Ik heb m'n huisbaas in bijna twee jaar nog nooit gezien, omdat 'ie tig panden bezit en het blijkbaar niet erg interessant vindt om te weten wie er precies in wonen. Voor reparaties etc. is een fulltime iemand in dienst, dus binnen een dag is het geregeld . Ze zijn allebei alleen zo dyslectisch "als de neten", want een normale brief moet je niet verwachten
Lachwekkend maar voel je vooral niet superieur want het lijkt mij belangrijker dat de analfabeet in kwestie technisch/handig is.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 01:01
Roos
Roos is offline
Je moet dan ook gewoon je prullenbak legen als je denkt dat je langer dan 3 dagen wegblijft.

Die vliegjes zijn echt nasty
Oud 21-09-2006, 07:14
Verwijderd
Of je moet je huisgenoten goed instrueren dat ze de prullenbak op tijd legen, wat nog wel eens een probleem kan zijn als je huisgenoten aartsluie flikkers zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 15:10
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
White Trash schreef op 20-09-2006 @ 09:45 :
Lachwekkend maar voel je vooral niet superieur want het lijkt mij belangrijker dat de analfabeet in kwestie technisch/handig is.
Dat zou ik me niet durven te voelen, want op technisch gebied kan ik niets zelf.
Oud 21-09-2006, 15:27
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Gisteren maar eens een bombrief gestuurd
Oud 21-09-2006, 16:00
Hakuna
Hakuna is offline
Wat een mazzel dat ik al jaren geen last meer hebt van huisbazen terreur/horror.

Heb nog (oude) huurcontrakten bewaard (zelf getypte door de huisbaas) als je lees wat ze allemaal voor bepalingen erin geschreven hebben, vraag ik mij nog steeds af hoe ik er destijds heb kunnen wonen!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 16:11
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-09-2006 @ 08:14 :
Of je moet je huisgenoten goed instrueren dat ze de prullenbak op tijd legen, wat nog wel eens een probleem kan zijn als je huisgenoten aartsluie flikkers zijn.

huisgenoten kun je niks instrueren. tenzij je ze eerst goed traint of zo - net als huisdieren. Daar heb je doorgaans ook niks aan...
Reageren

Regels voor berichten