Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2006, 15:51
blackmagic
blackmagic is offline
is het mogelijk om bijvoorbeeld iets te typen in word en dan via usb kabel naar rekenmachine te sturen want om rekenmachine gaat erg lang duren

op de site heb ik downloads gezien hoe zet ik ze op mijn rekenmachine en als ik met dat soort dingen ga werken is er kans dat mijn rekenmachine stuk gaar door bijvoorbeeld iets belangerijks op die rekenmachine te wissen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2006, 19:59
Tochjo
Tochjo is offline
Naar ik meen is de TI Connect™ Software daarvoor bedoeld, al zeg ik er wel bij dat ik dit zelf nog nooit gebruikt heb
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 20:29
Sanctus
Sanctus is offline
Cheater!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 22:31
wouser
wouser is offline
Citaat:
Sanctus schreef op 21-09-2006 @ 21:29 :
Cheater!
Oud 22-09-2006, 04:18
iThink
iThink is offline
Citaat:
wouser schreef op 21-09-2006 @ 23:31 :
[afbeelding]
Bij ons wordt voor elke rep. waar je rekenmachine voor nodig hebt de rekenmachine door de leraar gereset voordat je je (opgave)blaadje krijgt..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 16:35
Verwijderd
Citaat:
iThink schreef op 22-09-2006 @ 05:18 :
Bij ons wordt voor elke rep. waar je rekenmachine voor nodig hebt de rekenmachine door de leraar gereset voordat je je (opgave)blaadje krijgt..
Volgens mij mag dat niet? Of in iedergeval mag dat bij je examen niet.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 17:13
blackmagic
blackmagic is offline
ja volgens mij mag zo'n rekenmachine niet worden gewist want dan moet de docent meer denk vragen stellen in plaats van begrippen of zo iets

die progamma werkt niet ik kan geen teksten typen en versturen naar rekenmachine weet iemand hoe het wel kan

ow ja ik heb het vandaag nog gebruikt alleen kostte het super veel tijd om het in die rekenmachine te krijgen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 20:58
puchrider
puchrider is offline
bij ons is het op het cse toegestaan om je gr vol met zooi te hebben. formules enz dus
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 18:34
Corossi
Corossi is offline
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zit die optie er in de nieuwste versie niet meer. Probeer anders een oudere versie te vinden

Ik heb het regelmatig gebruikt... totdat ik het USB kabeltje niet meer terug kon vinden
Ik n hele mooie aantekening gemaakt met dat programma, dus ik wou het even overgooien naar mn rekenmachine. Kon dat kabeltje echt nergens meer vinden... Ben hem nu nog steeds kwijt

Maar iig.... ik heb het op de havo echt heel vaak gebruikt. Behalve bij mijn laatste tentamenweek en CE week, maar dan dus omdat ik het kabeltje kwijt was.
Toen had ik ook gewoon korte aantekeningen gemaakt met de rekenmachine zelf.
Tijdens een CE is het iig zo dat ze niet je geheugen mogen wissen.
Officieel mag je volgens mij geen aantekeningen in je rekenmachine zetten (omdat het dan een spiekbriefje is), maar docenten mogen je geheugen ook niet wissen.
Komt er dus op neer dat je hem gerust vol kan gooien

Ow, en trouwens: het is volledig veilig Gewoon opletten wat je doet, niet per ongeluk zelf bestanden verwijderen.
Dan kan er niks verkeerd gaan
Maar je kan gewoon bestanden kopieren van je pc naar je rekenmachine, zonder dat er verder wat verwijderd wordt van je rekenmachine.

Laatst gewijzigd op 28-09-2006 om 18:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten