Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2002, 14:20
scorpio_og
scorpio_og is offline
Ik ga zonder me vriendin op vakntie,voor 2weken ik baal eigelijk wel want het gaat nu net super goed en we komen beter los bij elkaar ik hou het niet vol twee weken we houden albij onwijs veel van elkaar,
hoe kom in gdv nu die vakntie door zonder je liefde,

hebben jullie ook dat probleem?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2002, 14:23
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
scorpio_og schreef:
Ik ga zonder me vriendin op vakntie,voor 2weken ik baal eigelijk wel want het gaat nu net super goed en we komen beter los bij elkaar ik hou het niet vol twee weken we houden albij onwijs veel van elkaar,
hoe kom in gdv nu die vakntie door zonder je liefde,

hebben jullie ook dat probleem?
euhms ik moest even goed mijn best doen je stukje te lezen

jah het lijkt mij ook moeilijk...ik zie mijn vriendje een weekje of 3,4 niet, maar goed, jah niks aan te doen.
we proberen wel te bellen, maar voor de rest...tis niet leuk, maar niet anders

jah sorry ik heb geen echte tips voor je...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 14:30
scorpio_og
scorpio_og is offline
Geeft ook niet, Ben in iedergeval niet de eenige mee dat gevoel
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 15:01
Poepeke
Poepeke is offline
ik zit zonder lief ! al een maand en een half! kben wel superneig verliefd dus ik weet ook wel da ge bedoelt .
ik zou zeggen, veel sterkte!
Oud 01-07-2002, 17:23
Verwijderd
ehm als je haar zo gaat missen...zeg je vakantie dan af?
of kan dat niet...en anders bel je toch elke dag met haar

en bekijk het van de positieve kant...
hoe leuk het wel niet gaat worden als jullie elkaar weer zien na die 2 weken...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 17:54
Piccola
Piccola is offline
Ik zie mijn vriend 5 weken niet!
We hebben een lange kut periode achter de rug en het gaat nu eindelijk weer goed. Gaat ie over 1,5 week weg! Ga hem nu meer missen dan ooit.
Maar goed, we gaan elkaar elke dag bellen en we sturen natuurlijk een kaartje/brief enzo.
Tsjah.. Veel sterkte zonder je lief dan maar.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 18:12
mar87
mar87 is offline
m'n vriend is vandaag weggegaan, en blijft 4 weken weg. hij moet op stage, en ik mis hem nu al vreeeeeeeeselijk. we kunnen wel bellen en smsen. mailen misschien maar dat weet ik nog niet.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 19:21
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik ga 5 weken weg, we hebben nog maar erg kort maar nee kijk er niet tegen op, we hebben elkaar vrijheid belooft al weet ik dat ik toch nix uitvreet (culturele vakantie dus) en ik ben vrij open-minded wat betreft relaties en hij gaat naar terschelling, dus heb m gister(laatste keer dat ik m zag) veel geluk gewenst op zijn jacht naar mooie dames
Oud 03-07-2002, 13:26
baske 4 ever
baske 4 ever is offline
heyyy
ik ken het gevoel ook
mijn vriendin gaat 2 weken op vakantie, 1 week valt in dezelfde als dat ik op vakantie ga.
ikk heb nu langer als een half jaar verkering met haar, maar we zullen elkaar (daarom) wel meer missen dan ooit.

Ik zou zeggen sterkte!!!
en je moet gewoon lol maken(geen gekke dingen doen zoals vreemdgaan) maar gewoon lol, dan vliegt de tijd
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 13:42
Angeles
Angeles is offline
Ik heb het probleem nu niet meer, maar twee jaar geleden ging ik ook apart van mijn vriend op vakantie. We waren zes weken samen toen ik twee weken met mijn ouders naar Amerika ging, toen ik terugkwam ging hij twee weken met vrienden naar Frankrijk. We hebben elkaar toen vier weken niet gezien. Ik heb hem wel heel erg gemist en was wel heel erg met hem bezig, maar ik heb op zich ook wel een leuke reis gehad. Dingen die je tijdens je vakantie kunt doen is op zoek naar een mooi cadeau voor hem en leuke kaarten, of een dagboekje voor hem bijhouden.

Thuis ga je lekker leuke dingen doen met vriendinnen en je houdt ook een dagboekje voor hem bij als je het leuk vindt. Het is vervelend, maar het komt wel om, echt. En als je elkaar dan weer ziet ga je gewoon door waar je gebleven was.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 13:49
.:::TaMsIe:::.
.:::TaMsIe:::. is offline
jaaa heel erg is dat i know vorig jaar moest k mijn vriendje op 2 dagen na een maand missen...en nu deze vakantie moet k mijn huidige vriendje eerst 12 dagen missen dan zie k hem 1 dag en dan nog een x 14 dagen missen...dus er zit wel een tussendagje in, maar dan die 14 dagen daarna egt heel erg, maar we gaan het wel overleven met bellen,smsen, kaartjes sturen komt allemaal goed...

xxxx
Oud 03-07-2002, 14:46
rene-gn
rene-gn is offline
Het is erg idd. Wij zien elkaar 6 (geloof ik) weken niet.....verheug me nu al op de dag dat we elkaar weer zien!!!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 18:41
simple creed
simple creed is offline
ik heb pas sinds gisteren een vriendje......

en ik ga vrijdag op vakantie voor 17 dagen....

planning *zucht*
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 20:43
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Oh, dat gaat echt vreselijk worden! Hij is gelijk op vakantie met mij (da's dan nog een geluk) en zit ook in Frankrijk maar 300 km van mij vandaan. Ik zeg: WAAROM WAAROM IS FRANKRIJK ZO ALLE JEZUS GROOT!!!!????
Oud 04-07-2002, 12:17
Mevrouwtjuh
Mevrouwtjuh is offline
Hehe... mijn vriendje gaat na lang zeuren mee
Vorig jaar had ik t ook k*t hoor!
Een tipje: Ga niet heel de dag voor de tent of in het hotel zitten want dan duurt de vakantie alleen maar langer, Ga veel dingen doen. En zoek een i-net cafe op
Oud 04-07-2002, 12:31
Faery
Faery is offline
Ik zou eerst bijna een maand in Zuidfrankrijk zitten, en 1 dag voordat ik weer thuis zou komen zou zij vertrekken naar Italië voor 3 weken.

.. maar joechei, ik blijf nu thuis en de rest van m 'n familie gaat fijn bruin liggen bakken in het zuiden. Hoera

edit: moraal van het verhaal = ga niet op vakantie
Oud 04-07-2002, 12:41
Mevrouwtjuh
Mevrouwtjuh is offline
Ja das ook een optie
Oud 05-07-2002, 00:29
Tox
Tox is offline
Ik ga mijn vriendin ook missen in de vakantie als ze weg is, maar ja, ik weet dat ze van me houdt dus , (maar toch missen )
Oud 05-07-2002, 00:39
notbonefish
notbonefish is offline
'k heb net een vriendin, een meisje die ik over de afgelopen 1 a 2 maanden heb leren kennen. pas sinds een week ofzo is het serieus geworden. en nu vertrek ik over 7 dagen naar de VS, waar ik 2 maanden blijf

ik wil wel graag weer eens naar mijn geboorteland op vakantie, maar ik zie er nogal tegenop om haar 2 maanden niet meer te zien
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 06:54
lake bodom
lake bodom is offline
t boeit mij niet zoveel..
me vriendje gaat zo 1 weekje weg, en ik in augustus 2 weekjes..
naja in turkije heb je ook genoeg leuke jonges dus ik vermaak me wel...
hoop alleen niet dat hij er ook zo over denkt in belgie
hmm maar khou wel van hem hoor...
alleen ikke zwak vlees zijn, en zijn veel leuke jonges (kblijf altijd meest van hem houden )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten