Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik zit zonder lief
![]() ![]() ik zou zeggen, veel sterkte! ![]()
|
![]() |
Ik zie mijn vriend 5 weken niet!
![]() We hebben een lange kut periode achter de rug en het gaat nu eindelijk weer goed. Gaat ie over 1,5 week weg! Ga hem nu meer missen dan ooit. ![]() Maar goed, we gaan elkaar elke dag bellen en we sturen natuurlijk een kaartje/brief enzo. ![]() Tsjah.. Veel sterkte zonder je lief dan maar. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ga 5 weken weg, we hebben nog maar erg kort maar nee kijk er niet tegen op, we hebben elkaar vrijheid belooft al weet ik dat ik toch nix uitvreet (culturele vakantie dus) en ik ben vrij open-minded wat betreft relaties en hij gaat naar terschelling, dus heb m gister(laatste keer dat ik m zag) veel geluk gewenst op zijn jacht naar mooie dames
![]()
|
heyyy
ik ken het gevoel ook mijn vriendin gaat 2 weken op vakantie, 1 week valt in dezelfde als dat ik op vakantie ga. ikk heb nu langer als een half jaar verkering met haar, maar we zullen elkaar (daarom) wel meer missen dan ooit. Ik zou zeggen sterkte!!! en je moet gewoon lol maken(geen gekke dingen doen zoals vreemdgaan) maar gewoon lol, dan vliegt de tijd |
![]() |
|
![]() |
Ik heb het probleem nu niet meer, maar twee jaar geleden ging ik ook apart van mijn vriend op vakantie. We waren zes weken samen toen ik twee weken met mijn ouders naar Amerika ging, toen ik terugkwam ging hij twee weken met vrienden naar Frankrijk. We hebben elkaar toen vier weken niet gezien. Ik heb hem wel heel erg gemist en was wel heel erg met hem bezig, maar ik heb op zich ook wel een leuke reis gehad. Dingen die je tijdens je vakantie kunt doen is op zoek naar een mooi cadeau voor hem en leuke kaarten, of een dagboekje voor hem bijhouden.
Thuis ga je lekker leuke dingen doen met vriendinnen en je houdt ook een dagboekje voor hem bij als je het leuk vindt. Het is vervelend, maar het komt wel om, echt. En als je elkaar dan weer ziet ga je gewoon door waar je gebleven was. |
![]() |
|
![]() |
jaaa heel erg is dat i know vorig jaar moest k mijn vriendje op 2 dagen na een maand missen...en nu deze vakantie moet k mijn huidige vriendje eerst 12 dagen missen dan zie k hem 1 dag en dan nog een x 14 dagen missen...dus er zit wel een tussendagje in, maar dan die 14 dagen daarna
![]() ![]() xxxx
|
![]() |
Hehe... mijn vriendje gaat na lang zeuren mee
![]() Vorig jaar had ik t ook k*t hoor! Een tipje: Ga niet heel de dag voor de tent of in het hotel zitten want dan duurt de vakantie alleen maar langer, Ga veel dingen doen. En zoek een i-net cafe op
|
![]() |
Ik zou eerst bijna een maand in Zuidfrankrijk zitten, en 1 dag voordat ik weer thuis zou komen zou zij vertrekken naar Italië voor 3 weken.
.. maar joechei, ik blijf nu thuis en de rest van m 'n familie gaat fijn bruin liggen bakken in het zuiden. Hoera ![]() edit: moraal van het verhaal = ga niet op vakantie ![]()
|
![]() |
'k heb net een vriendin, een meisje die ik over de afgelopen 1 a 2 maanden heb leren kennen. pas sinds een week ofzo is het serieus geworden. en nu vertrek ik over 7 dagen naar de VS, waar ik 2 maanden blijf
![]() ik wil wel graag weer eens naar mijn geboorteland op vakantie, maar ik zie er nogal tegenop om haar 2 maanden niet meer te zien ![]() |
![]() |
|
![]() |
t boeit mij niet zoveel..
me vriendje gaat zo 1 weekje weg, en ik in augustus 2 weekjes.. naja in turkije heb je ook genoeg leuke jonges dus ik vermaak me wel... hoop alleen niet dat hij er ook zo over denkt in belgie ![]() hmm maar khou wel van hem hoor... alleen ikke zwak vlees zijn, en zijn veel leuke jonges (kblijf altijd meest van hem houden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|