![]() |
|
Naar aanleiding van dit topic: Klik
Ik merk dat er steeds meer gezeik komt, zoals ik ook in dit topic gepost heb. Zelf heb ik in eigen V&A topics kritiek gehad op de spullen die ik verkocht. Daar vraag ik niet om en ik denk deze persoon ook niet. Kan er niet een soort beleid komen als op Contact Gezocht? Dus alleen serieuze reacties en anders waarschuwing/ban? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Of iets in die trant. En dat is niet heel prettig, ofzo. Het gaat dan te ver. Ik denk dat je wel dingen kan zeggen als: die cd kan je nooit verkopen, want er zit een enorme kras op. Of als je denkt dat er opgelicht wordt, kan je dat ook posten. Maar niet nutteloos kritiek op een gewone DVD ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het geven van jouw mening is echter volstrekt niet noodzakelijk, dat jij iets lelijk vindt moet jij weten. Het topic staat op V&A en niet op LS, dergelijke reacties zijn daarom niet toegestaan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder: Op V&A is het billenknijpen sinds LL FB is, maar het gaat om de kopers en de verkopers en het is wel in hun belang om zo min mogelijk offtopic gelul te hebben. Ik ben persoonlijk van mening dat het af en toe wel iets minder "Verdonk" mag, maar met het idee ben ik het wel eens.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
De wietpas Wammus | 84 | 05-06-2012 19:12 | |
Beleidszaken |
Het wanbeleid van vraag en aanbod 'I'he Prophet | 144 | 06-06-2005 19:56 | |
Beleidszaken |