Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2006, 18:39
flyaway
flyaway is offline
Naar aanleiding van dit topic: Klik

Ik merk dat er steeds meer gezeik komt, zoals ik ook in dit topic gepost heb. Zelf heb ik in eigen V&A topics kritiek gehad op de spullen die ik verkocht. Daar vraag ik niet om en ik denk deze persoon ook niet.

Kan er niet een soort beleid komen als op Contact Gezocht? Dus alleen serieuze reacties en anders waarschuwing/ban?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2006, 07:31
Verwijderd
Zo'n beleid was er tot voor kort op V&A. Dat beleid is als test toen versoepeld. We zullen die versoepeling evalueren en indien nodig passen we weer het strenge beleid toe.

Ik heb iig dit topic weer opgeruimd
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 12:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wat is er erg aan kritiek? Mensen mogen toch best weten als er wat mis is? Ik vind t juist wel leuk om af en toe te zeiken op onnozele bedragen of slechte spullen

En het oude beleid was zwaar irritant.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 16:18
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-09-2006 @ 13:37 :
Wat is er erg aan kritiek? Mensen mogen toch best weten als er wat mis is? Ik vind t juist wel leuk om af en toe te zeiken op onnozele bedragen of slechte spullen

Ppzich is een beetje kritiek niet erg, maar ik kreeg posts als: ok die en die dvd zijn echt zwaar bagger

Of iets in die trant. En dat is niet heel prettig, ofzo.
Het gaat dan te ver.
Ik denk dat je wel dingen kan zeggen als: die cd kan je nooit verkopen, want er zit een enorme kras op.
Of als je denkt dat er opgelicht wordt, kan je dat ook posten.
Maar niet nutteloos kritiek op een gewone DVD ofzo.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-09-2006 @ 13:37 :

Het is toegestaan om anderen atent te maken op te hoge vraagprijzen als je dit tenminste kan onderbouwen.

Het geven van jouw mening is echter volstrekt niet noodzakelijk, dat jij iets lelijk vindt moet jij weten. Het topic staat op V&A en niet op LS, dergelijke reacties zijn daarom niet toegestaan
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 14:39
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
flyaway schreef op 01-10-2006 @ 17:18 :
Ppzich is een beetje kritiek niet erg, maar ik kreeg posts als: ok die en die dvd zijn echt zwaar bagger

Of iets in die trant. En dat is niet heel prettig, ofzo.
Het gaat dan te ver.
Ik denk dat je wel dingen kan zeggen als: die cd kan je nooit verkopen, want er zit een enorme kras op.
Of als je denkt dat er opgelicht wordt, kan je dat ook posten.
Maar niet nutteloos kritiek op een gewone DVD ofzo.
Ok, of een DVD wel of niet goed is, vind ik ook niet echt een zinvolle bijdrage. Maar sommige producten zijn van slechte kwaliteit en dan vind ik ervaringen van anderen wel nuttig.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 14:52
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 02-10-2006 @ 15:39 :
Ok, of een DVD wel of niet goed is, vind ik ook niet echt een zinvolle bijdrage. Maar sommige producten zijn van slechte kwaliteit en dan vind ik ervaringen van anderen wel nuttig.
Ja, maar dan moet je dat wel fatsoenlijk onderbouwen.

Verder: Op V&A is het billenknijpen sinds LL FB is, maar het gaat om de kopers en de verkopers en het is wel in hun belang om zo min mogelijk offtopic gelul te hebben. Ik ben persoonlijk van mening dat het af en toe wel iets minder "Verdonk" mag, maar met het idee ben ik het wel eens.
Reageren

Regels voor berichten