![]() |
|
Verwijderd
|
Waarschijnlijk dachten ze bij Veronica dat Temptation Island nog niet genoeg was:
Vanaf 9 oktober is het nieuwe verleidingsprogramma Undercover Lover te zien. Van de makers van succesformules als Temptation Island en Peking Express komt nu een compleet nieuw format. Zes koppelhelften, die hun relatie niet mogen prijsgeven, worden omgeven door tien sexy singles. Iedereen in het resort (singles en koppelhelften) krijgt de opdracht om de mensen met een relatie te ontmaskeren. Bekijk de eerste filmbeelden! We hebben alvast een exclusief filmpje voor je, waarin je een zéér goede eerste indruk van Undercover Lover krijgt. Snel kijken! Machteloos toekijken De helft van zes koppels gaat dus opnieuw als vrijgezel door het leven. Ze verblijven twee weken lang op een paradijselijke plek in Thailand. De koppels worden van elkaar gescheiden en de helft van hen moet zich voordoen als vrijgezel, om de hoofdprijs van €100.000 te winnen. Hun wederhelft kijkt machteloos vanuit een andere villa toe, hoe hun partner zich opnieuw in het singleleven stort met tien sexy verleid(st)ers. Hun partner moet hun relatie voor iedereen in het resort geheim houden, om in aanmerking te komen voor de hoofdprijs. Maar hoe ver gaan ze hiervoor? Wie houdt z'n relatie het langst geheim? Het koppel dat hun relatie het langst geheim kan houden, wint de hoofdprijs. Een bedrag van €100.000. Maar dan moeten ze wel openstaan voor verleiding. Iedereen is immers single, dus hoe ver gaan de koppelhelften in hun rol en hoe ver gaan de verleid(st)ers om de koppelhelften te ontdekken? Presentatie Tanja Jess presenteert samen met haar Belgische co-host Véronique de Kock het nieuwe programma Undercover Lover. Tanja presenteerde al eerder verschillende verleidingsprogramma's bij Veronica, waaronder Temptation Island en Paradise Hotel. Véronique is omroepster bij de Belgische zender VT 4. Daarnaast is ze model, doet ze verschillende presentatieklussen en was ze Miss België in 1995. Van de site van Veronica ------------------------------------------------------------------------------------ Wat denken jullie ervan? Stiekem moet ik bekennen dat ik het waarschijnlijk toch wel even ga kijken om te zien wat ik ervan vindt ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga me wel even een potje schamen en een slotje aanvragen ![]() |
![]() |
|
|