Indien dit in strijd is met de policy, mijn excuses
Beste fan van Football Manager
Football Manager 2007 komt eraan!!!
Na de successen van Championship Manager en de laatste twee jaren Football Manager, is de volgende release van het voetbalspel Football Manager 2007 in de maak.
Ik ben hoofdverantwoordelijk voor de Nederlandse research van het best verkopende spel aller tijden in het Verenigd Koninkrijk op de PC. Mijn taak is om alles wat zich binnen de Nederlandse velden afspeelt zo adequaat en realistisch mogelijk in het spel te verweven.
Hulp
Natuurlijk kan ik niet alle 38 profclubs, de amateur secties en overige gegevens helemaal alleen doen! Vandaar dat ik altijd op zoek ben naar jullie bezielende hulp.
Als je mij dan ook kunt voorzien van zeer nuttige informatie over clubs, spelers, staf en financiële informatie, hoor ik het graag. Ik ben altijd op zoek naar informatie over spelers van het eerste team, maar ook (vooral) van reserve spelers, van jeugdspelers, technische staf etc.
Het maakt niet uit of het om Ajax, PSV of Feyenoord (waar ik al wel diverse mensen voor heb) of om Omniworld of Fortuna Sittard gaat. Ook als ik feedback heb van 100 man over 1 club, kan dit het spel alleen maar ten goede komen!
Contact
Heb je interesse; stuur me dan meteen een mail naar ... met kort toegelicht hoe je me kunt helpen – dan pakken we het vanaf daar verder op. Het kan zijn dat het gaat om een spelertje of een kleinigheid, het kan ook gaan om het checken van een hele club selectie, te gevarieerd om in dit bericht toe te lichten. Stuur me dus gerust een mail!
Ik zal wel mijn best doen om deze forum posts te blijven volgen, maar het beste resultaat komt met een mailtje. Ik hoor je graag!