Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2006, 14:19
DusterBoy
DusterBoy is offline
Wat een geweldig mooi GP in Estoril. En wat een drama voor Hayden. Toch echt jammer. Ik denk dat Pedrosa nog wel een paar klappen gaat ontvangen En wat een supervette laatste ronde kregen we weer voorgeschoteld. 2 duizendste, yeah right! Ik gun het Elias echt van harte, maar toch wel weer een ubercoole inhaalactie van The Doctor in de laatste chicane. Ook heel mooi dat Kenny Roberts Jr. derde is geworden.

8 punten is het verschil met nog 1 race te gaan. En aangezien Valencia Rossi niet echt ligt, wordt het zeker een hele gave race. Persoonlijk denk ik dat Rossi toch weer wereldkampioen wordt. Als het echt moet schijnt ie toch nog ergens iets extra vandaan te toveren. Wat een coureur. Wordt het Rossi of Hayden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2006, 17:33
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik verheugde me op een mooie race tussen Hayden en Rossi... Ondanks dat het uiteindelijk een mooie race werd vond ik het resultaat teleurstellend. Rossi krijgt door de actie van Pedrosa de titel bijna in zijn schoot geworpen. En dat is dit seizoen onwaardig...

Maar goed, Valencia is niet Rossi's favouriete circuit. En als Hayden wint moet Rossi minstens 2e worden... Het wordt dus nog wel spannend, maar wat vandaag gebeurde was gewoon zonde.
Oud 15-10-2006, 19:25
Rossantha
Rossantha is offline
Op deze manier zou Valentino het niet voorgeschotelt willen krijgen. Hij had maar al te graag de strijd aan gegaan met Nicky Hayden.
Valentino wordt wereldkampioen

Pedrosa... Dit flik je je teamgenoot gewoon niet... Ik heb Pedrosa nooit gemogen en deze actie bevestigd mijn gevoel over hem des te meer... meer woorden maak ik er niet aan vuil.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 21:41
Nocturnal
Nocturnal is offline
Natuurlijk wil Pedrosa ook nog punten scoren, maar dit kon ie echt niet maken, al wordt de race volgende week er wel spannender van. Wat ik ook niet snapte waren de acties van Toni Elias, eerst laat ie Rossi voor gaan, om m in de laatste ronde nog eens levensgevaarlijk in te halen. Erg vage wedstrijd, maar ook erg spannend.
Oud 15-10-2006, 22:13
Verwijderd
Echt genoten vanmiddag, zeker van Elias en Rossi. Verder vette actie van Pedrosa, jammer voor die kut Amerikaan
Rossi c'mon
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 23:31
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
bootz schreef op 15-10-2006 @ 23:13 :
Echt genoten vanmiddag, zeker van Elias en Rossi. Verder vette actie van Pedrosa, jammer voor die kut Amerikaan
Rossi c'mon
Als je dat een 'vette actie van Pedrosa' vond dan snap je de sport niet.

Natuurlijk heb je je favouriet, maar het is toch 100x leuker als je favouriet in een direct duel wint, en niet dat ie de winst in de schoot krijgt geworpen door een domme fout van een onervaren en jonge coureur...
Oud 16-10-2006, 08:34
Mitros
Mitros is offline
Ik zag het vannacht op het sportjournaal, wat een trieste afloop voor Hayden, maar die reactie daarna in een interview vond ik weer overdreven, wat een dramaqueen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 09:26
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Een beetje kinderachtige reactie inderdaad van die gast. Oké je verliest wat punten maar de wereld vergaat verder niet. Tenminste ik hoop dat er nog meer dan moto GP in zijn wereld is
Oud 16-10-2006, 23:36
DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 16-10-2006 @ 10:26 :
Een beetje kinderachtige reactie inderdaad van die gast. Oké je verliest wat punten maar de wereld vergaat verder niet. Tenminste ik hoop dat er nog meer dan moto GP in zijn wereld is
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Als topsporter is je werk je leven, en misschien is dit wel zijn enige kans op het hoogst haalbare: de wereldtitel. Op zich vind ik het goed dat er strijd is in een team, maar doe het dan aan het begin van het seizoen en niet op zo'n cruciaal moment.
Ook denk ik dat Rossi echt wel 'blij' is dat Hayden gevallen is. Hij heeft een echte winnaarsmentaliteit, dus het zal hem niet veel boeien hoe hij die wereldtitel krijgt. Iedereen zal het over een jaar vergeten zijn, maar Rossi heeft dan wel weer een titel op zak, die zeker niet vergeten zal worden. En laten we niet vergeten dat elke race uiteindelijk beslissend is voor het kampioenschap. Als het in het begin van het seizoen was gebeurd, was het natuurlijk veel minder erg geweest. Dus dat mensen nu zeggen dat ie het voorgeschoteld krijgt ben ik het niet mee eens. Het gaat erom wie over het HELE seizoen de meeste punten haalt, en het is al een prestatie van Rossi om te staan waar hij nu staat.
Maar het is zeker nog niet beslist. Misschien dat Pedrosa nu wel Rossi onderuit rijdt. Laten we hopen van niet en dat beiden de race uitrijden.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 23:46
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
En het blijft toch jammer dat Capirossi en Melandri meerdere wedstrijden, of met een blessure gereden hebben, of zelfs hebben moeten missen... Anders had het er toch ook weer heel anders uitgezien in de strijd om de titel.

Zo lijkt een, in 1e instantie pech seizoen, zich toch in het voordeel van Rossi uit te draaien. En dat hoort ook wel een beetje bij een wereldkampioen, geluk op het juiste moment.

Toch had ik liever een andere kampioen gezien dan Rossi, al is die kans er nog steeds natuurlijk.
Maar hoe de uitslag in Valencia ook zal zijn, we hebben 1 van de mooiste en spannendste seizoenen van de afgelopen 15 jaar ofzo mogen aanschouwen.
Reageren

Regels voor berichten