Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij goedkopere acties met dingen doen of wat kopen (avondje bios een nieuwe dvd) doen we wel 50/50
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu zal dat veranderen, omdat ik nu ook een vast inkomen heb. Al moet hij daar duidelijk nog aan wennen, ik moet erg veel moeite doen (achteraf geld zijn zak in moffelen bijv.) om mijn portomonnee te mogen trekken. Ik heb nu dan ook tegen hem gezegd dat ik wil afspreken dat ik betaal als we bij mij zijn, tenzij hij meer wil dan ik me kan veroorloven (aan bijv. boodschappen).. dan mag hij bijleggen. Eigenlijk hebben we wel een erg traditionele rolverdeling met ik die altijd kook en hij die het meeste betaalt ![]() Laatst gewijzigd op 09-09-2006 om 15:10. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie Is De Mol? #1 DeMol | 23 | 21-02-2013 19:23 | |
De Kantine |
Zwartboek van de wereld niceman1984 | 29 | 29-03-2004 19:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
moet de islam verboden worden. Isa | 53 | 08-01-2003 17:33 |