Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2006, 18:33
Alistar
Alistar is offline
Hey allemaal!

In de zomervakantie willen mijn vriend en ik een paar stedentrips maken. Reisjes van ongeveer een weekend.
Nu is mijn vraag: is het goedkoper om een vliegticket en hotel in 1 te boeken, bijvoorbeeld op stedentrips.nl, of om de vlucht en het hotel apart te boeken, dat je dus zelf op zoek gaat naar een hotel.
En heeft er iemand behalve stedentrips.nl nog een andere site waar je reizen kan boeken?

Alvast bedankt!
Oud 06-11-2006, 18:43
Verwijderd
www.*stadnaarkeuze*.nl

Werkt voor alle grote Europese steden zo'n beetje

Qua prijs: ik heb nooit met het vliegtuig een stedentrip gedaan, wel eens wat naar gezocht, maar dat werd bij mij eigenlijk altijd duurder als ik het apart deed.

Als je met trein/bus/auto gaat kan het wel goedkoper zijn om het allebei zelf apart te boeken, aangezien je dan geen extra kosten betaalt aan het bedrijf dat alles bemiddelt zeg maar. Even zoeken en vergelijken denk ik
Oud 06-11-2006, 22:21
Verwijderd
www.skyscanner.net
www.hostelworld.com
www.bookings.nl

klaar
Oud 08-11-2006, 13:48
Roxy
Roxy is offline
Ik denk dat het afhankelijk is van wat jij zoekt in een hotel. Dat je goedkoper kunt gaat dat lijkt me duidelijk. Als ik op stedentrips.nl kijk dan zie ik voornamelijk sterrenhotels met een pppn van +- 50 euro. Via hostelworld etc kun je natuurlijk goedkopere slaapplekken vinden, maar het is maar net in hoeverre jij geeft om luxe.
Oud 11-11-2006, 16:27
.Pure
.Pure is offline
ik boek meestal apart, maar wij overnachten dan ook in hostels en dat is zonder vervoer inbegrepen.

Vliegen bijv via ryanair.com of easyjet.nl of met de bus met eurolines.nl
Oud 11-11-2006, 18:32
hairsprayqueen
hairsprayqueen is offline
www.peterlanghout.nl kost echt helemaal niks daar! ga binnenkort 5 dagen naar parijs voor 160 euro pp voor de busreis en vier hotel overnachtingen!

ook ga ik binnenkort vliegen naar madrid met ryanair voor 14 euro retourticket incl belastingen, dus dat zou ik ook even in de gaten houden!
Advertentie

Regels voor berichten