Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Bekijk resultaten poll: Wat te doen met de nieuwe functies?
erin laten, vind ze een toevoeging 20 45.45%
eruit halen, spel wordt er onoverzichtelijk van 8 18.18%
sommige erin, andere eruit (zeg in het topic welke) 6 13.64%
sommige erin laten en sommige oude functies eruit (zeg in het topic welke) 1 2.27%
maakt me niks uit... 9 20.45%
Aantal stemmers: 44. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2006, 00:17
Spelleider
Spelleider is offline
Allereerst aandacht voor het volgende:
Zoals jullie kunnen zien is er een poll aan dit topic toegevoegd ivm het houden dan wel wegdoen van de nieuwe functies.
Zouden jullie allemaal willen stemmen wat jullie willen?
Graag alleen serieuze stemmen, geen 'spamstemmen' graag van mensen die toch niet mee willen doen.
Oud 01-10-2006, 00:29
Spelleider
Spelleider is offline
MieX is dood, ze was weerwolf en ik heb geen zin meer om nog een heel verhaal te typen....

Deelnemers:
1. Hanneke (dorpeling)
2. Cobalt (dorpeling)
3. Maxwell (dorpeling)
4. X-Ray™ (weerwolf)
5. Tink*
6. TopDrop (dorpeling)
7. Zoef de haas (tovenaar)
8. Elpida (verrader)
9. zoemzoem (dorpeling)
10. flyaway (ziener)
11. Misti (dorpeling)
12. light fighter (dorpeling)
13. ook hallo (dorpeling)
14. MieX (weerwolf)
15. Saarah
16. Biertank 52
17. Yerli (dorpeling)
18. duivelaartje
19. Mr Soija (dorpeling)
20. Faerie (leerling-ziener)

De kleuren zijn we kwijt helaas, dankzij Biertank's overijverigheid om het andere topic dicht te maken.
Het tij begint te keren in het voordeel van de dorpelingen:

5. Tink*
15. Saarah
16. Biertank 52
18. duivelaartje

Nog 1 wolf, 1 heks, 1 wolfsbane en 1 dorpeling.

De wolf mag weer stemmen. Als ie de heks doodt of op bescherming stuit dan hebben de wolven volgens mij zo goed als verloren, als ie een succesvolle kill maakt wordt het 50-50 in de volgende ronde, wellicht kan de heks dan een gelijkspel forceren.
De overwinningskansen voor de wolven zijn dus drastisch gedaald, goed gedaan dorpelingen, minder goed gedaan heks.
Oud 01-10-2006, 01:13
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik was niet degene die het topic volspamde, ik was met het spel bezig, maar X-Ray plaatste een nutteloze post...

Deelnemers:
1. Hanneke (dorpeling)
2. Cobalt (dorpeling)
3. Maxwell (dorpeling)
4. X-Ray™ (weerwolf)
5. Tink*
6. TopDrop (dorpeling)
7. zoef de haas (tovenaar)
8. Elpida (verrader)
9. zoemzoem (dorpeling)
10. flyaway (ziener)
11. Misti (dorpeling)
14. MieX (weerwolf)
15. Saarah
16. Biertank 52
17. Yerli (dorpeling)
18. duivelaartje
19. Mr Soija (dorpeling)

Blauw = gedood
Rood = opgegeten
Oud 01-10-2006, 01:28
professor2
professor2 is offline
ik doe niet mee met dit spel maar ik wil nog wel es mee doen dus ik wil best stemmen alleen weet ik niet waar de nieuwe funcities voor zijn
Oud 01-10-2006, 01:45
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Hier staan de betreffende functies.

Je mag best stemmen, je hebt immers al een keer eerder meegedaan.
Oud 01-10-2006, 06:22
twinkebel
twinkebel is offline
ik vindt dat ze erin moeten blijven, brengt veel meer spanning in het spel
Oud 01-10-2006, 09:34
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 01-10-2006 @ 07:22 :
Oud 01-10-2006, 10:04
twinkebel
twinkebel is offline
is het trouwens mogelijk om een plekje te résérvérén voor het volgende spel?
Oud 01-10-2006, 10:27
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 01-10-2006 @ 11:04 :
is het trouwens mogelijk om een plekje te résérvérén voor het volgende spel?
Kunnen we helaas niet aan beginnen. Ik kan je wel vertellen wanneer het spel eindigt: morgenavond.
No matter what er gebeurd: morgenavond is het sowieso voorbij.
Oud 01-10-2006, 10:46
MieX
MieX is offline
Nou zeg, ik ben de eerste in het hele spel die geen mooi verhaal rondom zijn/haar dood krijgt

Maar ik duim voor de laatste wolf, ik vind dat hij/zij mij en X-ray gaat wreken!

edit: En de poll: Ik vind de nieuwe functies allemaal wel een goede toevoeging, maar ik snap nog steeds het nut van de wolfsbane niet als je ook een tovenaar hebt dus wat mij betreft mag die eruit

Laatst gewijzigd op 01-10-2006 om 10:48.
Oud 01-10-2006, 11:42
Flowtje
Flowtje is offline
De functies erin laten! Ze maken het spel idd spannender.
Oud 01-10-2006, 13:30
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 01-10-2006 @ 07:22 :
Oud 01-10-2006, 13:40
Neiu
Neiu is offline
De nieuwe functies moeten zeker blijven, zo is het veel spannender en leuker, ook in het topic zelf.
En ik wacht met smart op een nieuw spel
Oud 01-10-2006, 13:51
professor2
professor2 is offline
sommige erin, andere eruit (zeg in het topic welke)

de heks wat voegt ide ingodsnaam toe beetje onzinnige functie t gat alleen om toeval met die haal een kracht weg kracht
Oud 01-10-2006, 13:54
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
professor2 schreef op 01-10-2006 @ 14:51 :
sommige erin, andere eruit (zeg in het topic welke)

de heks wat voegt ide ingodsnaam toe beetje onzinnige functie t gat alleen om toeval met die haal een kracht weg kracht
Tovenaar is in principe ook toeval, wolfsbane ook, toch zijn dat zeker aanwinsten voor het spel, en moeten ze wat mij betreft blijven.
Oud 01-10-2006, 13:54
Tink*
Tink* is offline
De verrader is leuk, maar de heks vind ik ook vrij nutteloos en de wolfsbane ook. Dus wat mij betreft mogen die eruit.
Oud 01-10-2006, 13:56
zoef de haas
zoef de haas is offline
de heks mag weg verder ben ik er wel voor
of misschien de vampier er wel bij ipv de heks ofzo
Oud 01-10-2006, 14:17
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 01-10-2006 @ 14:54 :
Tovenaar is in principe ook toeval, wolfsbane ook, toch zijn dat zeker aanwinsten voor het spel, en moeten ze wat mij betreft blijven.
toch een stuk minder dan de heks

stel dat de wolven iemand op eten die de tovenaar had eschermd maar de heks had de bescherming opgeheven

nieamdn van de deelnemers merkt er wat van zelfs de heks weet niet of het gewerkt heeft of dat er gewoon een niet beschermde dorpeling is opgegeten
Oud 01-10-2006, 14:19
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Dat zaait juist verwarring in het spel.
Oud 01-10-2006, 14:34
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 01-10-2006 @ 15:19 :
Dat zaait juist verwarring in het spel.
welke verwarring? er gebeurt gewoon niets daar krijg je toch geen verwarring van
Oud 01-10-2006, 14:40
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
woev woev ik ben een wolvje
Oud 01-10-2006, 14:41
Hanneke
Hanneke is offline
Als de heks eenmaal doorheeft wie er ziener of tovenaar is, is het wel leuk.
Oud 01-10-2006, 14:42
Verwijderd
idd
Oud 01-10-2006, 14:55
Saarah
Saarah is offline
Ik vind alle nieuwe functies wel leuk, eigenlijk.

Haha, goed van me dat ik mijn stem gewijzigd heb . Ik ga volgende keer op Tink stemmen, volgens mij is ze weerwolf. Eerst de eetronde afwachten, natuurlijk...
Het zag er slecht uit voor de dorpelingen, maar nu maken we toch nog een kans te winnen!
Oud 01-10-2006, 14:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Saarah is denk ik geen weerwolf, want zij heeft haar stem verandert waardoor MieX eruit ging. Biertank 52 en Saarah hebben dus op haar gestemd, en ik heb slecht geluisterd en me bij Biertank 52 gehouden.

Dus dan is Tink* de overgebleven wolf.
Advertentie
Oud 01-10-2006, 15:06
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 01-10-2006 @ 15:58 :
Saarah is denk ik geen weerwolf, want zij heeft haar stem verandert waardoor MieX eruit ging. Biertank 52 en Saarah hebben dus op haar gestemd, en ik heb slecht geluisterd en me bij Biertank 52 gehouden.

Dus dan is Tink* de overgebleven wolf.
Er is ook een heks, die wil juist niet op de wolf stemmen.
Oud 01-10-2006, 15:10
MieX
MieX is offline
Maar de heks weet niet wie de wolf is

En dode mensen praten niet, dus wij moeten nog heel eventjes stil zijn
Oud 01-10-2006, 15:29
Spelleider
Spelleider is offline
Saarah sloot de laatste deur van de grote zaal. ‘Is ze al terug?’ vroeg Duivelaartje. ‘Nee nog niet’ zei Saarah bezorgt. Het was al een paar uur geleden sinds vrouwe Tink* ineens besloot om Soija villa te verlaten op zoek naar haar grote liefde, Biertank 52. Zeker, Saarah had geprobeerd om het onzalige plan uit haar hoofd te praten. Maar Tink* had niet geluisterd. ‘Als Biertank gedood wordt dan wil ik toch niet meer leven! Dus dan kan ik hem net zo goed gaan helpen!’ had de koppige jonkvrouw gezegd.
Saarah keek nogmaals naar buiten. Ze kon echt helemaal niks zien, het was midden in de nacht en dus pikdonker. Maar ze wist dat de vijand daar ergens was. ‘Waren de muren nog bezet?’ vroeg ze zich twijfelend af. Allerlei rampscenario’s begonnen door haar hoofd te spoken. Wellicht was de stad al veroverd en hadden die wilden alleen hen nog niet gevonden. Als ze ons zouden vinden, dan werden de vrouwen vast verkocht als slaaf, of nog erger. Toen dacht ze aan vrouwe Tink*. Dadelijk was ze al gevangen genomen en werd ze nu op dit moment verkracht door een of andere viezerik… Of een hele groep viezeriken. Saarah schudde haar hoofd. ‘Nee, ik moet positief blijven!’ zei ze tegen zichzelf. ‘Tink* leeft nog en is niet gevangen genomen. Onze muren worden nog bemand. Onze soldaten zijn dapper en Maxwell is een goede aanvoerder. Zeker zullen ze in staat zijn om de aanvallers te verdrijven!’ maar toch klonk de twijfel in haar stem door. Dat had iedereen. De gezichten van de andere vrouwen stonden grimmig, Ongetwijfeld vroegen velen zich af of hun man nog in leven was. De meeste kinderen moesten huilen. De atmosfeer van angst werd zelfs door hen opgemerkt…
En toen zag Saarah in de verte iets bewegen, maar ze kon niet goed zien wat het was. ‘Duivelaartje’ wenkte ze. ‘kun jij zien wat dat is daar? Er beweegt iets.’ Duivelaartje keek in de verte. ‘En?’ vroeg Saarah ‘Is het Tink*?’ Duivelaartje schudde haar hoofd. ‘Ik kan het niet goed zien.’ En toen zagen ze ineens wat het was! ‘EEN WEERWOLF!!’ schreeuwde Duivelaartje verschrikt. ‘Maak die deur dicht!!’ de twee vrouwen begonnen de deur dicht te duwen. Maar de wolf was nét iets sneller. Hij beukte tegen de halfopen deur aan, die helemaal open vloog en Saarah op de grond wierp. Het beest sprong op Saarah af, klaar om haar dood te bijten, maar Duivelaartje had een speer van de muur gepakt en het ding in de zij van de wolf geramd!! Het beest huilde van de pijn en draaide zich met een ruk om. Duivelaartje, die de speer niet op tijd los liet, vloog door de deur naar buiten en viel op haar gezicht. Verdoofd krabbelde ze overeind. Ze zag de gewonde wolf tussen haar en de deur waarachter de vrouwen en kinderen zaten staan. ‘Saarah!’schreeuwde ze. ‘Sluit de deur!! Ik houdt dat beest wel even bezig!!’ Voordat Saarah kon protesteren had ze zich al op de wolf gegooid. Er brak een fel gevecht uit. Duivelaartje hakte met haar zwaard in op de kop van de wolf, maar het gigantische beest haalde uit met zijn scherpe klauwen en sloeg diepe wonden bij haar. Na vijf minuten lagen ze allebei uitgeput en bloedend op de grond. Duivelaartje keek naar de weerwolf die rechts van haar lag. Het beest zat onder het bloed en het licht was uit zijn gele ogen verdwenen. Ze wist dat hij dood was. Langzaam begon de weerwolf te veranderen: hij kreeg zijn normale gedaante weer terug. Duivelaartje schrok toen ze haar vriendin MieX zag liggen!
Ze probeerde op te staan, maar Duivelaartje had geen gevoel meer in haar benen. Ze keek naar beneden en zag dat haar rechterbeen helemaal open lag en haar linkerbeen finaal was afgerukt! ‘Gek’ dacht ze. ‘Ik voel eigenlijk helemaal niks’ Ze viel weer terug op de grond en zag dat de bloedplas waar ze in lag steeds groter werd. Er lag een of ander vies ding in. Pas een seconde later zag ze dat het haar eigen lever was. Ze keek naar de sterrenhemel. ‘Je kunt niet altijd mazzel hebben hé? Soms ben je beschermd, en soms niet’ Toen vielen haar ogen dicht en stierf Duivelaartje.

Deelnemers:
1. Hanneke (dorpeling)
2. Cobalt (dorpeling)
3. Maxwell (dorpeling)
4. X-Ray™ (weerwolf)
5. Tink*
6. TopDrop (dorpeling)
8. Elpida (verrader)
9. zoemzoem (dorpeling)
10. flyaway (ziener)
11. Misti (dorpeling)
14. MieX (weerwolf)
15. Saarah
16. Biertank 52
17. Yerli (dorpeling)
18. duivelaartje (wolfsbane)
19. Mr Soija (dorpeling)

Blauw = gedood
Rood = opgegeten

Kan het er net zo goed nu al opzetten, alle stemmen zijn toch binnen.... Heb ook meteen maar even MieX's dood in het verhaal gewerkt, is wel zo eerlijk
De bane was haar bescherming dus al kwijt, maar dat had dit keer toch niet uitgemaakt want ook de heks had op Duivelaartje gestemd.

Het moment van de waarheid nu, de beslissing valt morgenavond. Maar ik wil het er ook wel eerder opzetten als jullie niet van plan zijn om je stem nog te veranderen.
Hier zijn de feiten:
Wolf dood --> dorpelingen gewonnen
Dorpeling dood --> weerwolven gewonnen
Heks dood --> weerwolven gewonnen (wolf eet dan de dorpeling op in de ronde daarna)
De dorpeling en de heks mogen stemmen. De wolf is dood als beide stemmen op de wolf zijn.
Gelijkspel is overwinning wolven!!

Advies voor de dorpeling: zeg niet op wie je gaat stemmen!!! De heks is niet te vertrouwen en zal gelijkspel proberen uit te lokken!!!
Advies voor de heks: stem niet op de wolf! Als jij niet op de wolf stemt dan maakt het al niet meer uit wat de dorpeling doet.
Advies voor de wolf: bidden en niet naar de maan huilen als er andere mensen bij zijn..
Oud 01-10-2006, 15:51
Verwijderd
Zelfde als vorig spel. Hopelijk hebben we een slimmere heks deze keer.

OMG, ik vergeet helemaal dat ik bij de dorpelingen hoor.
Oud 01-10-2006, 16:08
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 01-10-2006 @ 16:51 :
Zelfde als vorig spel. Hopelijk hebben we een slimmere heks deze keer.

OMG, ik vergeet helemaal dat ik bij de dorpelingen hoor.
Je bent gewoon door en door slecht.
Oud 01-10-2006, 16:20
duivelaartje
duivelaartje is offline
Iek.
Oud 01-10-2006, 16:56
Saarah
Saarah is offline
Lastige situatie.
Oud 01-10-2006, 17:57
twinkebel
twinkebel is offline
als ik het goed heb hebben de wolfjes nog niet vaak gewonnen, misschien hebben ze geluk.

maar ik zal het topic niet nog meer vullen, heb hier nog niks te zoeken
Oud 01-10-2006, 17:59
Hanneke
Hanneke is offline
Spannund!
Oud 01-10-2006, 18:41
zoemzoem
zoemzoem is offline
Mag je op jezelf stemmen? Want als de heks op zichzelf stemt, dan maakt het niet meer uit op wie de dorpeling stemt.
Kiest de dorpeling voor de weerwolf, dan is het gelijkspel en zal de weerwolf voor de heks kiezen en dus dood heks -> winst weerwolven.
Kiest de dorpeling voor de heks, dan is de heks ook dood -> winst weerwolven.
Oud 01-10-2006, 22:33
Spelleider
Spelleider is offline
‘Saarah? Saarah doe de deur open, ik ben het: Tink*’ De deur werd ontgrendeld en Saarah deed de deur open. ‘Oh vrouwe Tink*! Ik ben zo blij dat u nog leeft! Er was een weerwolf hier, en die heeft Duivelaartje gedood!!’ Tink* wees naar de plek waar de lijken van MieX en Duivelaartje lagen. ‘Ze hebben elkaar afgemaakt.’ Toen hoorde ze allen stemmen die in een vreemde taal praatten. ‘De vijand kan elk moment hier zijn’ zei Biertank 52. ‘schiet op en vergrendel de deur!’ Iedereen ging naar binnen en de deur werd goed op slot gedaan.
En toen begon Tink* te lachen. ‘Die komedie heeft wel lang genoeg geduurd, vind jij ook niet Biertank?’ En toen veranderde Tink* in een weerwolf. ‘ETENSTIJD!!!’ schreeuwde ze. Ook Biertank liet zijn ware gedaante zien: hij was een heks die al die tijd voor de wolven had gewerkt! Saarah en de andere vrouwen deinsde terug maar ze konden geen kant op….
Er werd een extreem bloedbad aangericht. Iedere dorpeling in de kamer werd genadeloos afgeslacht door Tink*. Iedere vrouw en iedere hulpeloze baby werd opgegeten. Ook Saarah ging eraan: Tink* klauwde haar buik open; de darmen vielen eruit. ‘Die hammetjes wil ik al eeuwen mijn tanden in zetten’ zei Tink* toen ze aan Saarah begon te vreten.
Ook Biertank droeg zijn steentje bij: hij kende nog wel wat vreselijke vloeken die hij uittestte op de hulpeloze dorpelingen, puur voor de lol.
Toen ze iedereen hadden afgeslacht en Tink* haar buik helemaal rond had gegeten gingen ze voldaan op de grond liggen. Tink* was minstens 150 kilo aangekomen en Biertanks vingers waren helemaal zwart van de vele vloeken die hij had uitgesproken. Tink* liet een harde boer en begon haar tanden schoon te maken met het scheenbeen van Saarah. ‘Dat smaakte lekker zeg’ begon Tink*. ‘Toch wel goed dat X-ray en MieX het niet overleefd hebben. Dan is er meer vlees voor mij! Wil je zeker dat je geen stukje wil?’ vroeg ze aan Biertank. ‘Er is nog over.’ Biertank schudde zijn hoofd. ‘Ik heb zin in jou!’ zij hij met een geile blik in zijn ogen. Tink* veranderde weer in een mens en besprong hem. ‘Je bent echt een beest in bed’ zei Biertank plagend’ Tink* gromde en beet in zijn oor.
Op dat moment werd er op de deur gebeukt. ‘Shit, de vijanden zijn hier! Tijd om er vandoor te gaan!’ zei Tink. ‘Hou me vast!’ Biertank pakte Tink*’s nek vast en toen maakte de weerwolf een reuzensprong en braken ze door het dakraam naar buiten.’ Toen het slavenleger eindelijk de deur had ingebeukt troffen ze alleen maar aangevreten lijken aan. Van de weerwolf en de heks is nooit meer wat gehoord….
Wel, dat was het verhaal. Ik zweer je dat alles echt gebeurd is en men neemt algemeen aan dat Tink* de allereerste weerwolf was en dat alle weerwolven van haar afstammen of door één van haar afstammelingen gebeten werden.
En wat betreft Patavia: Het overwinnende leger wou niet langer blijven in een stad waar monsters uit de onderwereld rondliepen. Toen ze het bloedbad in Soija’s villa zagen hebben ze de gehele stad tot de grond toe afgebrand en zijn ze verder getrokken. Enkele weken later werden ze in een hinderlaag gelokt door de legioenen van Julius Caesar en roemloos verslagen. Er waren geen overlevenden die over de weerwolven konden vertellen…..

Deelnemers:
1. Hanneke (dorpeling)
2. Cobalt (dorpeling)
3. Maxwell (dorpeling)
4. X-Ray™ (weerwolf)
5. Tink* (weerwolf)
6. TopDrop (dorpeling)
8. Elpida (verrader)
9. zoemzoem (dorpeling)
10. flyaway (ziener)
11. Misti (dorpeling)
14. MieX (weerwolf)
15. Saarah (dorpeling)
16. Biertank 52 (heks)
17. Yerli (dorpeling)
18. duivelaartje (wolfsbane)
19. Mr Soija (dorpeling)

Blauw = gedood
Rood = opgegeten

Resultaat: Overwinning voor de weerwolven!!
Saarah had goed gegokt maar helaas voor haar had Biertank op haar gestemd. Gelijkspel dus, Tink* zal voor Saarah kiezen en de weerwolven winnen.
Gefeliciteerd wolfjes, en de heks en verrader natuurlijk ook!

Wist je dat?
Cobalt op zichzelf gestemd heeft?

Zoef de Haas op Femic gestemd heeft terwijl die helemaal niet meedeed? Als dat geen echte liefde is...

Biertank het spel al eerder uit kon maken? Toen MieX werd opgehangen hadden beide dorpelingen al op Biertank gestemd, wat een overwinning voor de weerwolven zou betekenen.
Biertank probeerde echter zijn eigen hachie te redden waardoor Saarah haar stem wijzigde. Toen onze heks vervolgens ook op MieX stemde was haar lot bezegeld. Foei Biertank

Elpida de verrader een weerwolf (X-ray) verdacht heeft gemaakt?
En de weerwolven hier niet zo blij mee mee waren?
En dat dat de reden was dat ze Elpida hebben opgegeten?

Dat was het, ik vond het weer erg leuk. Leuk dat de wolven ook een keer gewonnen hebben, ik vind dat ze het verdiend hebben.
Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn verhalen want er gaat wel een shitload tijd inzitten..

Laten we maar weer een nieuw spel beginnen dan..
Deelnemers:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Reservelijst:
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleider:
Eye of Sauron

De reservelijst is voor de mensen die onder voorbehoud kunnen meedoen. Als de nieuwe functies blijven dat spelen we met 20 man, als ze verdwijnen spelen we met 15 man.
Tot nu toen lijkt het erop dat ze blijven maar ik wil iedereen die meedoet vragen om ook ff te stemmen in de poll.

Laatst gewijzigd op 01-10-2006 om 22:43.
Oud 01-10-2006, 22:36
Misti
Misti is offline
Deelnemers:
1. Misti
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Reservelijst:
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleider:
Eye of Sauron

Ik vind dat de functies erin mogen blijven trouwens

En ik had het gedacht dat Tink* een weerwolf was, maarja, achteraf is dat makkelijk zeggen natuurlijk
Oud 01-10-2006, 22:38
Hanneke
Hanneke is offline
Hehe, cool. Leuk spel. En Soija had gelijk over Tink
Deelnemers:
1. Misti
2. Hanneke
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Reservelijst:
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleider:
Eye of Sauron
Oud 01-10-2006, 22:39
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Zie je Spelleider, het was een beetje gokwerk, maar de kans was groot dat de laatste weerwolf en ik over zouden blijven met nog een dorpeling. Een wilde gok weliswaar, maar ik ben niet vies van kansspelen. En buiten dat, een heks is en blijft een heks, doortrapt en gaat altijd voor eigen succes. Dat de geliefden Tink en Biertank samen overbleven, maakt natuurlijk een mooi geheel. *neukt*

Deelnemers:
1. Misti
2. Hanneke
3. Biertank 52
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Reservelijst:
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleider:
Eye of Sauron

Laatst gewijzigd op 01-10-2006 om 22:42.
Oud 01-10-2006, 22:43
Verwijderd
Deelnemers:
1. Misti
2. Hanneke
3. Biertank 52
4. Lisaaah
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Reservelijst:
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleider:
Eye of Sauron

Eindelijk!
Oud 01-10-2006, 22:44
Yerli
Yerli is offline
Deelnemers:
1. Misti
2. Hanneke
3. Biertank 52
4. Yerli
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Reservelijst:
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleider:
Eye of Sauron
Oud 01-10-2006, 22:51
Verwijderd
Deelnemers:
1. Misti
2. Hanneke
3. Biertank 52
4. Lisaaah
5. Yerli
6. Cobalt (Nee ik zal niet zeuren )
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Reservelijst:
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleider:
Eye of Sauron

/edit

postnummer 2000

Laatst gewijzigd op 01-10-2006 om 22:58.
Oud 01-10-2006, 23:19
maxwell
maxwell is offline
Deelnemers:
1. Misti
2. Hanneke
3. Biertank 52
4. Lisaaah
5. Yerli
6. Cobalt
7. Maxwell
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Reservelijst:
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleider:
Eye of Sauron
Oud 01-10-2006, 23:23
Femic
Femic is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 01-10-2006 @ 23:33 :

Zoef de Haas op Femic gestemd heeft terwijl die helemaal niet meedeed? Als dat geen echte liefde is...

Heb gestemd voor niet de nieuwe functies btw, maar lijkt erop dat ik in de minderheid ben.. Oh well, miss moet ik 't gewoon es op deze manier spelen, vind ik 't dan wel leuk. Lang geleden iig dat ik heb meegedaan, leuk!

Deelnemers:
1. Misti
2. Hanneke
3. Biertank 52
4. Lisaaah
5. Yerli
6. Cobalt
7. Maxwell
8. Femic
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Reservelijst:
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleider:
Eye of Sauron
Oud 01-10-2006, 23:37
professor2
professor2 is offline
Deelnemers:
1. Misti
2. Hanneke
3. Biertank 52
4. Lisaaah
5. Yerli
6. Cobalt
7. Maxwell
8. Femic
9.prof
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Reservelijst:
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleider:
Eye of Sauron
Oud 02-10-2006, 00:10
Verwijderd
Deelnemers:
1. Misti
2. Hanneke
3. Biertank 52
4. Lisaaah
5. Yerli
6. Cobalt
7. Maxwell
8. Femic
9.prof
10. Elpida
11.
12.
13.
14.
15.

Reservelijst:
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleider:
Eye of Sauron
Oud 02-10-2006, 01:25
zoef de haas
zoef de haas is offline
Deelnemers:
1. Misti
2. Hanneke
3. Biertank 52
4. Lisaaah
5. Yerli
6. Cobalt
7. Maxwell
8. Femic
9.prof
10. Elpida
11. zoef de haas
12.
13.
14.
15.

Reservelijst:
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleider:
Eye of Sauron
Oud 02-10-2006, 05:34
Severus
Severus is offline
Deelnemers:
1. Misti
2. Hanneke
3. Biertank 52
4. Lisaaah
5. Yerli
6. Cobalt
7. Maxwell
8. Femic
9. prof
10. Elpida
11. zoef de haas
12. Severus
13.
14.
15.

Reservelijst:
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleider:
Eye of Sauron
Oud 02-10-2006, 06:34
Ray
Ray is offline
Deelnemers:
1. Misti
2. Hanneke
3. Biertank 52
4. Lisaaah
5. Yerli
6. Cobalt
7. Maxwell
8. Femic
9. prof
10. Elpida
11. zoef de haas
12. Severus
13. X-Ray™
14.
15.

Reservelijst:
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleider:
Eye of Sauron

Pfoe, bijna te laat.
Oud 02-10-2006, 07:14
Verwijderd
Deelnemers:
1. Misti
2. Hanneke
3. Biertank 52
4. Lisaaah
5. Yerli
6. Cobalt
7. Maxwell
8. Femic
9. prof
10. Elpida
11. zoef de haas
12. Severus
13. X-Ray™
14. Leekah
15.

Reservelijst:
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleider:
Eye of Sauron

op tijd

Laatst gewijzigd op 02-10-2006 om 07:17.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten