Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2006, 20:47
Verwijderd
Ik heb een vraagje over mijn mp3 speler, ik weet niet of iemand mij kan helpen. Ik heb 1,5 jaar ofzo een mp3 speler, gekregen. Een half jaar geleden verliep de garantie. Vlak daarvoor begaf een dopje van de mp3speler van mn zus het, zij is ermee teruggegaan en heeft een heel nieuwe gekregen. Mijne kreeg vlak na verloop van de garantie precies hetzelfde. Maar daar gaat het niet om.
Het volgende is aan de hand: Aan een kant doet het dopje het niet meer. Maar andere dopjes hebben ook één kant 'kapot'. Als je tegen de plug duwt of eraan draait ofzo doet dat dopje het wel. Het leek mij dan ook logisch dat de aansluting in de mp3speler zelf kapot was ofzo. Maar nu komt het rare: wanneer ik het volume verander, doet het dopje het ineens ook weer. Is dit iets wat vaker voorkomt: kan er makkelijk iets aan gedaan worden? Ik heb dus geen garantie meer, en hij is dus ook al wat ouder, maar ik snap het sowieso niet echt. Iemand wel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2006, 23:21
JCG
JCG is offline
wat voor mp3 speler is het? Een el cheapo packard bell flash spelertje of iPod/Zen actige speler?
Oud 06-10-2006, 08:55
]{ing
]{ing is offline
ik heb het vermoeden dat dit zo'n OEM product is? ben sowieso bang dat er weinig aan te repareren valt..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 12:30
Verwijderd
Citaat:
JCG schreef op 06-10-2006 @ 00:21 :
wat voor mp3 speler is het? Een el cheapo packard bell flash spelertje of iPod/Zen actige speler?
Uh... een oud model, gewoon zoals de eerste mp3spelers waren volgens mij (heb hem gekregen, weet er niet veel vanaf) er staat op xiron, en hij is voor 256 MB.
Maar ik heb al geaccepteerd dat hij niet eeuwig leeft. Toch wel bedankt voor jullie reacties.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 12:54
Verwijderd
Je kan een poging doen terug te gaan naar de winkel en het aanbieden. Sommige winkels willen het nog wel is terugnemen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 06-10-2006 @ 13:54 :
Je kan een poging doen terug te gaan naar de winkel en het aanbieden. Sommige winkels willen het nog wel is terugnemen.
ik geloof niet dat de blokker zich daaraan waagt..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 23:28
Codaz
Codaz is offline
Wie niet waagt wie niet wint ! Zeker als je een dikke pruilip opzet valt er misschien nog wel wat te regelen ?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 06-10-2006 @ 23:35 :
ik geloof niet dat de blokker zich daaraan waagt..
Dacht ik ook, tot bleek dat er op mijn oude speler toch ineens 2 jaar garantie bleek te zitten. Wie niet waagt wie niet wint.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 00:02
Al Murphy
Al Murphy is offline
Op electronica zit 2 jaar garantie,en dat is zo sinds begin 2005. Dus als je toestel nu nog geen 2 jaar oud is, valt die nog steeds onder de fabrieksgarantie.
Oud 12-10-2006, 12:17
Verwijderd
Toch weigeren veel winkels dit onder ogen te zien.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 14:46
Verwijderd
Ik heb grof geweld gebruikt

Hij doet het nou meestal, omdat ik dat ding een beetje heb verbogen. Maar de Blokker deed al moeilijk toen mijn zus terugkwam met haar mp3-speler en zij had nog gewoon garantie. Bovendien stonden de twee apparaten op één bon en heeft ze een kort ondertekend briefje gekregen als garantie voor de mijne (toen ze die van haar terugbracht) en daar kun je dus al helemaal niks mee. Ik heb het ook nog aan een vriendin van me gevraagd, die bji de blokker heeft gewerkt, en die zegt dat ze dat nooit zouden terugnemen.

Maar ik ben natuurlijk ook gewoon lam dat ik niet in die winkel ga vragen
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 22:19
Al Murphy
Al Murphy is offline
Dan zou ik naar een andere winkel stappen die dat merk verdeelt.

Het gaat toch niet om de winkelgarantie maar om fabrieksgarantie. Blokker (of eender welke winkel) zou normaal niks anders moeten doen dan dat ding doorsturen naar "het fabriek", en teruggeven aan jou als hij gerepareerd is.
Reageren

Regels voor berichten