Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2006, 08:32
arPos
arPos is offline
Hoi beste mensen

IK ben een total nutcase in graphics, ik probeer ze waar mogelijk te vermijden etc etc

Maar eigenlijk wil ik er toch wat mee gaan doen, om precies te zijn 3d art (of meer relief art) te gebruiken in een webpage, maar ik heb wat vragen:

-welk programma/welke programma's zijn aan te raden
-wat moet het kosten en waar is het te krijgen
-wat id de beste manier van leren
-verder andere tips.

Het is niet zo dat ik het over 2 weken wil kennen.
Bij voorbaat dank ik voor alle hulp!

arPos
Oud 12-10-2006, 10:21
Captain N
Captain N is offline
Wat de spork is relief art?

Maary anyhoo...je hebt de keuze uit een shitzooi aan proggies.

Dit zijn de bekendste en eigenlijk hangt het van voorkeur af met welke je werkt, ze doen allemaal hun ding wel.

-Maya
-3D studio Max
-Lightwave

Wat prijzen betreft komt dit in de duizenden euro's terecht, ik zou ze van internet af plukken als je net begint..gewoon even kijken welke je het beste ligt en dan kan je altijd nog een copy aanschaffen.
Oud 12-10-2006, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 12-10-2006 @ 11:21 :
Wat de spork is relief art?

Maary anyhoo...je hebt de keuze uit een shitzooi aan proggies.

Dit zijn de bekendste en eigenlijk hangt het van voorkeur af met welke je werkt, ze doen allemaal hun ding wel.

-Maya
-3D studio Max
-Lightwave

Wat prijzen betreft komt dit in de duizenden euro's terecht, ik zou ze van internet af plukken als je net begint..gewoon even kijken welke je het beste ligt en dan kan je altijd nog een copy aanschaffen.
Relief art, was dat niet die 2,5d shizzle?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 12:53
arPos
arPos is offline
Citaat:
Vaal schreef op 12-10-2006 @ 11:54 :
Relief art, was dat niet die 2,5d shizzle?
correct
Oud 12-10-2006, 16:29
Verwijderd
als je iets gratis zoekt

"License
Blender is being released with source codes under the GNU General Public License.

Blender therefore is fully free to use and distribute within any educational, professional or commercial environment. Artwork created with Blender - including python scripts - is the sole property of the creator."

http://www.blender.org
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 20:29
arPos
arPos is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 12-10-2006 @ 17:29 :
als je iets gratis zoekt

[afbeelding]

"License
Blender is being released with source codes under the GNU General Public License.

Blender therefore is fully free to use and distribute within any educational, professional or commercial environment. Artwork created with Blender - including python scripts - is the sole property of the creator."

http://www.blender.org
thnx man, volgens mij kunnen deze programma's veel meer dan ik ervan verlang maar dat is niet erg, zijn tutorials gewoon een beetje te vinden? en hoe zit het met de kwaliteit daarvan?
Reageren

Regels voor berichten