Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2002, 20:31
Field
Field is offline
Ik weet eigenlijk niet of er al een topic over is, niet gezocht ook...
als het zo is, let niet op mij....

Wat vinden jullie ervan om het op een vakantie (ik noem maar iets, salou of blanes ofzo) met je onedayfly te doen?
gewoon voor een avondje om erlkaar een beetje te vermaken dus...kan dat?

Of is het zo van lekker zoenen met elkaar en vervolgens ieder z'n eigen hotelkamertje in?

en stal dat je het daar doet....ken je het dan met meerdere doen?
dus zeg maandag met hem/haar vrijen en woensdag of nog erger, dinsdag met een ander vrijen.......

is er een limiet?

k wil jullie meningen wel een weten
Oud 11-07-2002, 20:34
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik denk niet dat ik me er erg druk om zou kunnen maken. Al moet het wel veilig gebeuren, anders niet.

Maar goed heb nu een vriendin, dus er gaat niks gebeuren, alhoewel ik wel voor mijn vrienden ga zoeken ik slaap wel op de bank hoor
Oud 11-07-2002, 20:35
Field
Field is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
ik denk niet dat ik me er erg druk om zou kunnen maken. Al moet het wel veilig gebeuren, anders niet.

Maar goed heb nu een vriendin, dus er gaat niks gebeuren, alhoewel ik wel voor mijn vrienden ga zoeken ik slaap wel op de bank hoor

sympatiek
Oud 11-07-2002, 20:43
Rosie
Rosie is offline
Daar ben ik echt tegen, one-night-stands..
Ik kan er niks aan doen maar ik beschouw sex als iets wat je alleen doet met iemand waarvan je houd. Tenminste zo zie ik het.. Maar dat komt voor mij oged uit want ga met mijn vriend op vakantie!!

xxxxx Rosie
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Field schreef:

sympatiek
ach je moet wat voor je vrienden over hebben
PiNoW
PiNoW is offline
ik weet t niet..
ik vind sex in de vakantie (terwijl je een vriend of vriendin hebt) niet kunnen. het is gewoon vreemdgaan.
ik vertrouw mijn vriend wel, maar toch vind ik het moeilijk.
zelf kan ik de streep zetten, en weet ik wanneer ik niet verder moet gaan.
ik weet dat hij van me houd, zolang hij mij daarvan kan overtuigen en geen ondeugende dingetjes gaat doen is alles ok.
ik doe het zelf namelijk ook niet.
Oud 11-07-2002, 20:46
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
nou ik ga ook niet verder dan praten met meisjes hoor. Kijken mag, praatje maken mag en daar houdt het dan op voor mij, gewoon heel simpel. En daarin vertrouw ik mijn vriendin ook.
Oud 11-07-2002, 21:06
Spyker
Spyker is offline
ik heb hier in NL ook one-night-stands dus waarom op vakantie niet? Het is toch juist harstikke gezellig om bij elkaar te slapen?
Ikzelf zou overigens niet meteen de volgende dag een ander nemen, maar meerdere in een vakantie is niet erg, zolang dat meisje er ook maar zo over denkt of je het haar goed duidelijk maakt.
Oud 11-07-2002, 21:07
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Field schreef:
en stal dat je het daar doet....ken je het dan met meerdere doen?
dus zeg maandag met hem/haar vrijen en woensdag of nog erger, dinsdag met een ander vrijen.......

wat nou....... gewoon dezelfde nacht nog 'n ander of gewoon met 2 tegelijk... leuk toch
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 21:59
Verwijderd
Mh, ik vind dat het moet kunnen, als je daar nou zin in hebt... Thuis komen ze er toch niet achter (als je het goed doet) dus je loopt niet het risico een naam te krijgen... En als je het veilig doet, wat maakt het dan uit...

*gaat helaas toch niet op vakantie naar een plaats waar je kan feesten*

...als ik een dezer dagen nog eens een vriendje te pakken krijg, is hij in voor een verrassing!!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 22:03
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Citaat:
PiNoW schreef:
ik weet t niet..
ik vind sex in de vakantie (terwijl je een vriend of vriendin hebt) niet kunnen. het is gewoon vreemdgaan.
zelf kan ik de streep zetten, en weet ik wanneer ik niet verder moet gaan.
ik weet dat hij van me houd, zolang hij mij daarvan kan overtuigen en geen ondeugende dingetjes gaat doen is alles ok.
ik doe het zelf namelijk ook niet.
Ik ben het volledig met je eens meis.. Ook al vertrouw ik mijn vriend 100%, op vakantie kom je altijd in hogere sferen.. met een beetje alcohol kom je volgens mij al vlug in de verleiding.. 'k weetut niet zo.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 22:10
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
[Divinity] schreef:

met een beetje alcohol kom je volgens mij al vlug in de verleiding.. 'k weetut niet zo.
Die smoes gebruikte ik toen ik 13 was serieus. Ik weet nu dat je echt wel wakker wordt wanneer je bijna vreemdgaat...
Oud 11-07-2002, 23:01
Verwijderd
ik zou het niet doen. ik weet zelfs niet of ik iemadn wel zou zoenen op vakantie. een keer een jongen met een koortslip en je hebt een pijnlijke herinnering aan hem voor de rest van je leven. laat staan als je met iemand naar bed gaat.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 23:08
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Morgan schreef:
dus je loopt niet het risico een naam te krijgen
aha, dus wat anderen denken over jou is belangrijker dan je eigen mening?
Oud 12-07-2002, 06:25
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:

Dat zou nog wel eens een discussie waard zijn. Sommige vinden dat belangrijk maar zelf heb ik er scheit aan.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 07:44
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

ik denk niet dat ik me prettig zou voelen als heel me omgeving tegen me was.. of me een slechte naam geeft..

ook al weet ik het zelf beter.. je blijft er dagelijks mee geconfronteerd..

ff ontopic:
zolang beide personen het willen zie ik het probleem niet
al vrij je met 4 op een avond.. kan mij het boeien als die 4e maar weet dat ze de 4e al is
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 09:09
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
( als ik wat ouder ben, ik ga er nl. niet van uit dat ik dit of volgend jaar nog naar een plaats als Salou vertrek )

Ik zou er geen problemen mee hebben, mits ik geen vriend heb en het veilig gebeurt.
Oud 12-07-2002, 10:05
*fledermous*
*fledermous* is offline
Ik zelf zou iets niet doen. Ik zou het niet eens kunnen omdat wanneer ik niets voor die persoon voel ik, er niets mee te zoeken heb. Geen one night stands voor mij dus.

Op dit moment heb ik al een vriend en ik zou niet eens aan iemand anders willen denken dan aan hem..

Geen one night stands, en geen vreemdgaan voor mij..
Oud 12-07-2002, 11:25
fruitmand
fruitmand is offline
ik vind dat, hoe cliche het ook is, je pas sex kan hebben met iemand als je hem/haar volkomen vertrouwd, en je echt van hem/haar houdt.
ik denk dat een vakantie periode niet genoeg tijd is om iemand genoeg te vertrouwen om het bed met ze in te duiken.
Oud 12-07-2002, 11:34
Black Bird
Black Bird is offline
Hmm, het zou echt niks voor mij zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 11:57
Verwijderd
Citaat:
bLaCk BiRd schreef:
Hmm, het zou echt niks voor mij zijn.
Voor mij ook niet.

Ik zou teveel aan haar blijven denken enzo .. zomaar voor een nacht werkt gewoon niet.

Ben sowieso geen persoon die aan 'onedayflies' doet..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 12:50
ZHAzha
ZHAzha is offline
Als ik vrijgezel was en ik ging naar Salou of whatever.. Dan boeit het me echt niet als ik elke dag een andere zou hebben..
Juist spannend.. one night stands zolang je het maar veilig doet
Oud 12-07-2002, 13:13
Rosie
Rosie is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
Juist spannend.. one night stands zolang je het maar veilig doet
Zoalng het maar veilig is.. Precies en ik denk dat dat een rgoot probleem is in deze tijd. Heel veel mensen hebben een soa zonder dat ze het weten en als je iets te veel op hebt en je beland met leuke jongen/meisje ergens in bed dan ga je niet eerst uitgebreid praten over soa's. Dan duik je zo het bed in, erg gevaarlijk dus, zelfs met condoom.. Of heb ik het nu mis??

Rosie
Oud 12-07-2002, 18:54
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Rosie schreef:

Of heb ik het nu mis??

Rosie
Ja dat heb je mis. Je bent er zelf ook nog bij hoor. Het is niet dat jij alleen op je rug hoeft te gaan liggen. Maar jij kunt ook een condoom op zak hebben en die bij hem omdoen (aanrader!). Wel eerst effe oefenen ofzo. Daarna zou je er best van kunnen genieten. Verder is het wel aan te raden de pil te gebruiken.

Wij gaan met onze groep nooit naar vakantieoorden als Salou, lijkt me totaal niks. Zuipen enzo is leuk, maar het moet wel ongedwongen kunnen. Ook het imago van dat soort badplaatsen staat me echt niet aan.
Oud 12-07-2002, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:

Wat heeft mijn mening er mee te maken? Het is niet wat je vind, het is wat je doet...
Ten eerste, als ik zeg dat het best kan wil dat niet zeggen dat ik het ook doe, en ten tweede wil ik idd niet graag als een slet bestempeld worden.
Achterlijk, tja. 'Wat men vindt' zou me niet ervan weerhouden iets te doen wat ik echt wil, maar wel dingen die ik anders misschien gemakkelijker zou doen...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 09:31
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
PiNoW schreef:

Jah.. mijn vriendje komt morgen terug van 2 weken Salou en ik heb me echt op zitten vreten thuis.. ik bedoel maar.. Salou.. de hele wereld gaat naar Salou om zich suf te neuken. Dingen doen op vakantie terwijl je een vriend(innet)je thuis heb zitten vind ik niet kunnen.. en als je vrijgezel ben moet je het zelf weten.. ik vind het vaak nogal cheap.. maar je kan natuurlijk ook echt iemand tegenkomen op wie je serieus verliefd word.. en met wie je niet meteen avond 1 in je tentje gaat liggen shaggen.
Oud 13-07-2002, 09:41
Field
Field is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:

Salou.. de hele wereld gaat naar Salou om zich suf te neuken.

WHOOOOO HOOO IK GA VOLGENDE WEEEEEK NAAR S-A-LU
Oud 13-07-2002, 14:02
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik vind het echt erg dat mensen gewoon op vakantie gaan om te neuken triestheid t spijt me zeer! ik zou dat ook nie tkunnen gewoon zomaar met iemand neuken en dan ook nog eens de volgende dag de volgende pakken echt no way! kep nog wel een beetje zelfrespect hoor!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 17:21
Rosie
Rosie is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
ik vind het echt erg dat mensen gewoon op vakantie gaan om te neuken triestheid t spijt me zeer! ik zou dat ook nie tkunnen gewoon zomaar met iemand neuken en dan ook nog eens de volgende dag de volgende pakken echt no way! kep nog wel een beetje zelfrespect hoor!

Daar ben ik het dus echt helemaal mee eens.. Laat mij dan maar lekker thuis zitten als ik mocht kiezen tussen zatlappen die denken aan je te kunnen zitten in salou of thuis op de bank..

Rosie
Oud 13-07-2002, 17:25
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Maar goed wat is nou eigenlijk de kans dat je bijvoorbeeld in Salou een keer een meid neukt. Ik denk dat de verhalen heel erg opgeblazen zijn en dat je uberhaupt blij mag zijn als er geen 10 jongens op hetzelfde meisje lopen te geilen.
Oud 14-07-2002, 10:35
Field
Field is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Maar goed wat is nou eigenlijk de kans dat je bijvoorbeeld in Salou een keer een meid neukt. Ik denk dat de verhalen heel erg opgeblazen zijn en dat je uberhaupt blij mag zijn als er geen 10 jongens op hetzelfde meisje lopen te geilen.
Ik denk dat je daar best wel gelijk in hebt...

K ga ook niet voor de sex ofzo naar salou......wat hier beweert word. Ik ga voor de zon, zee, strand en voor het uitgaan.

en k weet niet of ik t zou kunnen ff sex met iemand voor een avondje, k ben meestal wel serieus in dat soort dingen.....

maar t blijft afwachten he......
Oud 14-07-2002, 14:42
J
J is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Het is zeker opgeblazen gelul door meneer jambers en ursul en noem al die mongolen maar op... Ik ben nu de afgelopen 3 jaar naar benidorm lloret en salou geweest en ook nog een paar keer op een camping hier in nederland in 1 of ander boerengat...En laat het nou op zo'n camping in nederland het ergste eraan toe gaan... Tuurlijk zou je one night stands kunnen vinden in spanje maar dat kun je op een gewone zaterdagavond in nederland ook ...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 15:06
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
J schreef:

maar dat kun je op een gewone zaterdagavond in nederland ook ...
Waar?!
Oud 14-07-2002, 15:16
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Ik ben vrijgezel en ik ga over 7 dagen voor 2 weken naar malaga, zuid spanje.

Ik weet nu nog niet of ik daar met iemand in bed beland.
Ik heb weleens een one night stand gehad en ben er dus zeker niet tegen zolang alles maar veilig gebeurt.

Maar dat wil niet zeggen dt ik met iedereen zomaar het bed induik
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 17:34
TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik heb maar 1x een vakantieliefde gehad (tot nu toe, ga morgen weg ), maar ik moest er niet aan denken met haar naar bed te zijn gegaan...

Ik vind dat 'all the way' gaan iets is dat je moet doen met iemand van wie je echt houdt. Een beetje friemelen enzo (leuke herinnering ) heb ik natuurlijk wel gedaan (zij ook ), maar dus niet all the way gegaan.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten