![]() |
|
![]() |
Daar ben ik echt tegen, one-night-stands..
Ik kan er niks aan doen maar ik beschouw sex als iets wat je alleen doet met iemand waarvan je houd. Tenminste zo zie ik het.. Maar dat komt voor mij oged uit want ga met mijn vriend op vakantie!! xxxxx Rosie
|
ik weet t niet..
ik vind sex in de vakantie (terwijl je een vriend of vriendin hebt) niet kunnen. het is gewoon vreemdgaan. ik vertrouw mijn vriend wel, maar toch vind ik het moeilijk. zelf kan ik de streep zetten, en weet ik wanneer ik niet verder moet gaan. ik weet dat hij van me houd, zolang hij mij daarvan kan overtuigen en geen ondeugende dingetjes gaat doen is alles ok. ik doe het zelf namelijk ook niet.
|
![]() |
nou ik ga ook niet verder dan praten met meisjes hoor. Kijken mag, praatje maken mag en daar houdt het dan op voor mij, gewoon heel simpel. En daarin vertrouw ik mijn vriendin ook.
|
ik heb hier in NL ook one-night-stands dus waarom op vakantie niet? Het is toch juist harstikke gezellig om bij elkaar te slapen?
Ikzelf zou overigens niet meteen de volgende dag een ander nemen, maar meerdere in een vakantie is niet erg, zolang dat meisje er ook maar zo over denkt of je het haar goed duidelijk maakt.
|
Verwijderd
|
Mh, ik vind dat het moet kunnen, als je daar nou zin in hebt... Thuis komen ze er toch niet achter (als je het goed doet) dus je loopt niet het risico een naam te krijgen... En als je het veilig doet, wat maakt het dan uit...
*gaat helaas toch niet op vakantie naar een plaats waar je kan feesten* ...als ik een dezer dagen nog eens een vriendje te pakken krijg, is hij in voor een verrassing!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ook al weet ik het zelf beter.. je blijft er dagelijks mee geconfronteerd.. ff ontopic: zolang beide personen het willen zie ik het probleem niet al vrij je met 4 op een avond.. kan mij het boeien als die 4e maar weet dat ze de 4e al is ![]() |
![]() |
|
Ik zelf zou iets niet doen. Ik zou het niet eens kunnen omdat wanneer ik niets voor die persoon voel ik, er niets mee te zoeken heb. Geen one night stands voor mij dus.
Op dit moment heb ik al een vriend ![]() ![]() Geen one night stands, en geen vreemdgaan voor mij..
|
ik vind dat, hoe cliche het ook is, je pas sex kan hebben met iemand als je hem/haar volkomen vertrouwd, en je echt van hem/haar houdt.
ik denk dat een vakantie periode niet genoeg tijd is om iemand genoeg te vertrouwen om het bed met ze in te duiken.
||
![]() |
Citaat:
Rosie
||
![]() |
Citaat:
Wij gaan met onze groep nooit naar vakantieoorden als Salou, lijkt me totaal niks. Zuipen enzo is leuk, maar het moet wel ongedwongen kunnen. Ook het imago van dat soort badplaatsen staat me echt niet aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten eerste, als ik zeg dat het best kan wil dat niet zeggen dat ik het ook doe, en ten tweede wil ik idd niet graag als een slet bestempeld worden. Achterlijk, tja. 'Wat men vindt' zou me niet ervan weerhouden iets te doen wat ik echt wil, maar wel dingen die ik anders misschien gemakkelijker zou doen... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Daar ben ik het dus echt helemaal mee eens.. Laat mij dan maar lekker thuis zitten als ik mocht kiezen tussen zatlappen die denken aan je te kunnen zitten in salou of thuis op de bank.. Rosie
|
![]() |
Maar goed wat is nou eigenlijk de kans dat je bijvoorbeeld in Salou een keer een meid neukt. Ik denk dat de verhalen heel erg opgeblazen zijn en dat je uberhaupt blij mag zijn als er geen 10 jongens op hetzelfde meisje lopen te geilen.
||
![]() |
Citaat:
K ga ook niet voor de sex ofzo naar salou......wat hier beweert word. Ik ga voor de zon, zee, strand en voor het uitgaan. en k weet niet of ik t zou kunnen ff sex met iemand voor een avondje, k ben meestal wel serieus in dat soort dingen..... maar t blijft afwachten he......
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben vrijgezel en ik ga over 7 dagen voor 2 weken naar malaga, zuid spanje.
Ik weet nu nog niet of ik daar met iemand in bed beland. Ik heb weleens een one night stand gehad en ben er dus zeker niet tegen zolang alles maar veilig gebeurt. Maar dat wil niet zeggen dt ik met iedereen zomaar het bed induik |
![]() |
|
Ik heb maar 1x een vakantieliefde gehad (tot nu toe, ga morgen weg
![]() Ik vind dat 'all the way' gaan iets is dat je moet doen met iemand van wie je echt houdt. Een beetje friemelen enzo (leuke herinnering ![]() ![]() Grtz, F |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sex op vakantie tristan16 | 4 | 03-04-2016 15:04 | |
Liefde & Relatie |
Nog steeds geen sex? John_doe | 42 | 05-04-2005 00:52 | |
Liefde & Relatie |
hij wil minder sex... 4774 | 42 | 05-08-2004 08:41 | |