Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ook bij een goede film, als ik het in de gaten krijg dan erger is me er aan. |
![]() |
||
Citaat:
en mensen die in horrorfilms in het donker vreemde verlaten huizen binnen gaan het kwaad opzoeken enzo |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, nog eentje: Voorbij waaiende 'ronde hooibalen' (ik kan even niet op het woord komen) in een woestijn scène. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
- knallende explosies in de ruimte
- explosies van auto's, vliegtuigen terwijl er bijna geen benzine meer in zat - De amerikanen die altijd de wereld redden - De goede krijgen altijd vast, dan vertelt de slechte waar de bom is en vervolgens heeft hij 1 uur om de bom te vinden in een stad van 5 miljoen mensen en dan disarmed hij hem met nog <10 sec op de klok. Trouwens: http://www.moviecliches.com/ |
![]() |
|
- Mensen die in een benarde situatie zitten en zich snel ergens in moet wurmen of iets gedaan moeten krijgen, hebben blijkbaar veel baat bij een camera die zich even afwendt. Want gedurende de tijd dat ze niet in beeld zijn gaat het forceren van een raampje opeens een stuk makkelijker....
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() "Should you wish to pass yourself off as a German you need not speak the language. A German accent will do." Ik ga hier over nadenken.
||
Citaat:
![]() - ohja, volgens mij bij een open deur in een vliegtuig zou er niet zoveel zuigkracht zijn in het echt, maar dat weet ik helemaal niet zeker. - en sommige silencers op geweren zouden niet zó stil zijn als in elke actiethriller wordt beweert. Maar dat verschilt vast wel per kaliber etc.
|
Verwijderd
|
- hackers die hacken met een soort click and point systeem
- computers in the middle of nowhere zonder kabeltjes eraan vast, met internet - computernerds die OMGWTFBBQ reageren als ze, oh wauw, een computer met meer dan 1 beeldscherm zien *heeft gisteren swordfish gezien* oh ik erger me er verder niet aan trouwens. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben vaak ook erg teleurgesteld in een film als het niet goed afloopt. Anders zit ik na de film echt met een vervelend, teleurgesteld gevoel. Ik kan zelf bij heel veel films voorspellen wie er blijft leven. Ik kan het niet goed uitleggen, maar het zijn meestal dezelfde types uit een groepje die overleven. Ik vind het dan ook heel leuk bij een film als ik het fout heb en word verrast ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je gezien, en zaten er nog tieten in? Verwijderd | 500 | 26-07-2012 10:46 | |
Films, TV & Radio |
welke film heb je gezien? DanielC | 500 | 24-07-2010 10:40 | |
Films, TV & Radio |
Filmpie gezien? Get in here! Dinalfos | 500 | 01-01-2009 19:11 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 14] Verwijderd | 500 | 05-08-2005 12:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
amerikanisering fen | 185 | 04-02-2005 17:59 | |
Films, TV & Radio |
Filmcliché-topic Verwijderd | 118 | 18-02-2004 20:13 |