Citaat:
mrdebos schreef op 16-10-2006 @ 19:42 :
heb n behoorlijk wazig probleem. ik had n stapel dvd+r's gekocht, merk Maxell, om wat van mn gedownloade spul weg te zetten.
nou heb ik een stuk of 10 schijfjes volgebrand en welgeteld 1 schijf speelt mn pc ook nog af....
bij alle andere schijfjes loopt mn media speler en mn pc vast. het rare is dat dit bij al mn andere dvd's (merk: platinum of philips) niet het geval is, dus ik wilde het al op het merk afschuiven.
het stomme is dat de schijfjes op een andere pc (op de uni) wel direct afspelen. aan de codecs ofzo kan het niet liggen, want ik heb de bestanden voor het branden wel af kunnen spelen.
nou vroeg ik me af of iemand hier iets voor weet, anders heb ik dus 10 dvd's vol data die ik niet op mijn eigen pc kan bekijken...
|
Hoi,
nu heb ik niet echt veel verstand van computers.. Maar ik heb hetzelfde probleem gehad. Bij mij begon het ook met een merk, maar later deden andere merken het ook niet meer.
Bij mij was het geval dat de DVD speler/CD rom geval, bestadigd was. Gelukkig had ik nog garantie en kreeg ik een nieuwe.
Ik weet niet of dit bij jou ook t geval is maar goed. Een andere oplossing zou ik ook niet weten.
groetjes.