Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2006, 18:15
Clementine
Clementine is offline
Hoi, ik zoek een fiets, het liefst onder de 30 euro en op te halen ergens tussen Amsterdam en Utrecht.

Het moet wel een fietsklare fiets zijn.
Advertentie
Oud 15-10-2006, 22:29
Roos
Roos is offline
Ik zoek er ook 1 (een mannenfiets) maar dan in Rotterdam
Oud 15-10-2006, 23:02
Verwijderd
Illegale adviezen zijn verboden
Oud 16-10-2006, 14:32
Verwijderd
ik zoek een damesfiets in rotterdam, het liefst voor zo min mogelijk geld
Oud 16-10-2006, 15:24
Verwijderd
Bij de fietsenmaker hier in Zeist kan je voor een euro of 25€ een stationsfiets kopen geloof ik Clementine! En das op zich redelijk dichtbij je nieuwe kamer. Het is in ieder geval aan te fietsen hè.

Maar bel even van te voren want ik weet het niet 100% zeker
Oud 16-10-2006, 15:45
Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Ik zoek een fiets in Nijmegen (als iemand een goedkope tweedehands fietswinkel weet is dat ook goed)?
Oud 16-10-2006, 16:15
Jones
Volgens mij maakt dit topic meer kans als je adressen van (tweedehands)fietsenhandelaars gaat uitwisselen in plaats van allemaal schreeuwen dat je een fiets nodig hebt.
Oud 16-10-2006, 16:24
Roos
Roos is offline
In Rotterdam heb je trouwens van die sociale werkplaatsen, waar ze fietsen opknappen. Die kan je dan weer voor een leuk prijsje overkopen.

Die fietsen zijn losgeknipt van het CS (fout geparkeerd) en nooit meer opgehaald.
Oud 16-10-2006, 16:57
Jones
Citaat:
Roos schreef op 16-10-2006 @ 17:24 :
In Rotterdam heb je trouwens van die sociale werkplaatsen, waar ze fietsen opknappen. Die kan je dan weer voor een leuk prijsje overkopen.

Die fietsen zijn losgeknipt van het CS (fout geparkeerd) en nooit meer opgehaald.
Die heb je in Delft ook maar dan betaal je om de een of andere reden ineens 50/60/70 of meer euro's voor een stationsfiets
Oud 19-10-2006, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 16-10-2006 @ 17:24 :

waar zitten die ergens?
Advertentie

Regels voor berichten