ik zoek een damesfiets in rotterdam, het liefst voor zo min mogelijk geld
16-10-2006, 15:24
Verwijderd
Bij de fietsenmaker hier in Zeist kan je voor een euro of 25€ een stationsfiets kopen geloof ik Clementine! En das op zich redelijk dichtbij je nieuwe kamer. Het is in ieder geval aan te fietsen hè.
Maar bel even van te voren want ik weet het niet 100% zeker
Volgens mij maakt dit topic meer kans als je adressen van (tweedehands)fietsenhandelaars gaat uitwisselen in plaats van allemaal schreeuwen dat je een fiets nodig hebt.
Roos schreef op 16-10-2006 @ 17:24 : In Rotterdam heb je trouwens van die sociale werkplaatsen, waar ze fietsen opknappen. Die kan je dan weer voor een leuk prijsje overkopen.
Die fietsen zijn losgeknipt van het CS (fout geparkeerd) en nooit meer opgehaald.
Die heb je in Delft ook maar dan betaal je om de een of andere reden ineens 50/60/70 of meer euro's voor een stationsfiets
Jones
19-10-2006, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 16-10-2006 @ 17:24 : In Rotterdam heb je trouwens van die sociale werkplaatsen, waar ze fietsen opknappen. Die kan je dan weer voor een leuk prijsje overkopen.
Die fietsen zijn losgeknipt van het CS (fout geparkeerd) en nooit meer opgehaald.