Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2006, 18:15
Crimson
Crimson is offline
Ik ken mijn vriend nu 6,5 maand, waarvan we ongeveer 4 een relatie hebben (eerste 2,5 maand onofficieel ). Hij woont in Overijssel (straks krijgen we oooh die woonplaats, daar woon ik ook, vooral omdat 'ie in een gat woont ) en ik in Arnhem. Weekendrelatie dus. Hij heeft tot volgende week een maand tijdelijk in Zuid-Holland gewoond (werk), wat nog verder is dan Overijssel.
We hebben elkaar leren kennen in een discotheek in de plaats waar 1 van mn beste vriendinnen heen is verhuisd. Hij woont dus vlakbij haar, das wel weer leuk.

Soms hebben we er beide echt ontzettend moeite mee. Het is zelfs soms zo erg dat we blij zijn met wintertijd 'want extra uurtje samen' en we op zondag niet douchen (moet hier apart, en dan zijn we weer een uurtje kwijt ). Erg he?

Het is gewoon ronduit stom vaak. Zit er af en toe ook gewoon erg mee, het geeft een gevoel van machteloosheid.

Als hij weer in Overijssel woont gaan we wel proberen nog een dag doordeweek afspreken, hopelijk lukt dit.
Volgend jaar ga ik in Groningen wonen en de bedoeling is dat hij dat ook doet. We gaan nog niet samen wonen, ons motto is dat kan altijd nog, anders moet je ook van te voren zoveel regelen en ik wil ook nog even op mezelf gewoond hebben.
Het zijn grote plannen voor een stel dat nog zo vroeg bij elkaar is, maar het gaat zo ontzettend goed, 't voelt alsof we al jaren kennen. Hij is bijna 26, heeft een leven vol onenightstands achter de rug en heeft 't gevoel dat dit 't gewoon is. En ik eigenlijk ook wel. Omdat 'ie bezig is met een eigen bedrijf, kan hij wonen waar hij wilt. Groningen dus.

Als we dit plan niet hadden, weet ik niet of ik het wel vol zou houden. Het geeft uitzicht op betere tijden, om het maar effe lekker emotioneel te zeggen, haha. Zijn hier ook mensen die niet zo'n uitzicht hebben? En hoe ga je daar mee om? Lekker zielig doen met alle weekendrelatiedudes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2006, 18:17
Verwijderd
Welke plaats?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 18:17
Verwijderd
Ik heb een weekendrelatie, maar ik vind mezelf eigenlijk niet zielig.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 18:21
Experiment
Experiment is offline
Mja ik ben nu 2 jaar met mijn vriend samen, en over 2 jaar is hij afgestudeerd. Tot die tijd zijn we min of meer gebonden aan onze studentensteden en is de reistijd van deur tot deur ongeveer drie uur.

Best wel kut soms, vooral omdat we gewoon toe zijn aan de volgende stap, maar het kan gewoon niet en er is niks aan te doen. Dus probeer er maar niet teveel aan te denken
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 18:21
Verwijderd
wees blij dat je een leuke, fijne relatie hebt..

luxeprobleem
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 18:22
Scatterheart
Scatterheart is offline
Je hebt dat uitzicht op Groningen. Het klinkt simpel, maar als dit is wat jullie allebei willen en dat is zo, maak ik op uit je verhaal, "moet je het er maar mee doen" tot die tijd. Van kleine dingen genieten. Ik heb ook twee keer een weekendrelatie gehad van allebei 1.5 jaar+ en ik vond dat vreselijk, maar ik had dan ook geen uitzicht op dichter bij elkaar wonen. Het is niet ideaal, maar goed, dat is samenwonen ook niet altijd.
Oud 30-10-2006, 18:26
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
zuster schreef op 30-10-2006 @ 19:17 :
Ik heb een weekendrelatie, maar ik vind mezelf eigenlijk niet zielig.
Tja, moet er ook wel bij zeggen dat van mijn 3 beste vriendinnen, waarvan ik er twee 6 jaar en de ander 9 jaar bijna elke dag heb gezien, verhuisd zijn (studeren enzo). Dus doordeweek is mijn leven ook een stuk minder leuk dan vroeger. Is wel één van de oorzaken waarom ik het er moeilijk mee heb.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 18:32
Danny
Danny is offline
Hoe oud ben je zelf?
Oud 30-10-2006, 18:46
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Danny schreef op 30-10-2006 @ 19:32 :
Hoe oud ben je zelf?
18, maar zit nog op de middelbare school. Doe er lekker 7 jaar over.

Voor dat iemand oordeelt over mn leeftijd en niet serieus blabla, heb hiervoor 2x anderhalf jaar wat met jongens gehad, dus weet wel dat dit heel anders is.

Morgan, je hebt pm.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 18:59
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Hey,

Ik heb ook een weekendrelatie, maar het eerste halfjaar van onze relatie zagen we elkaar wél bijna elke dag doordat we op dezelfde Middelbare School zaten......

Ik ken allebei de werelden hierdoor dus, het is vooral een enorme omschakeling en echt een toekomstverandering hebben we voorlopig niet. ( allebei net begonnen in een andere stad met een studie van ca. 4 jaar ).

Soms baal ik er wel van, maar het geeft ook een goed gevoel onafhankelijk van alles en iedereen op mezelf te wonen, we bellen veel en de weekenden zien hierdoor extra speciaal. Of als we af en toe een dagje door de week tijd hebben voelt dit echt als een cadeautje, niet meer als " vanzelfsprekendheid ".

Afstand, ongeveer 2 uur met de trein...Hij woont in Enschede ( dorpje daarbij in de buurt ) en ik in Nijmegen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 19:30
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Arnhem - Overijssel is toch makkelijk te doen?

Eerst woonde ik ongeveer 1,5-2 uur van deur tot deur af van mijn vriend (het eerste jaar). Sinds twee jaar zelfs 4 uur van deur tot deur.
Je kan er verder weinig aan doen. Ik zie hem alleen in het weekend en soms zelfs een weekend niet. Doordeweeks is niet echt mogelijk, hij werkt en ik zit op school (bovendien is 8 uur heen en weer voor een nachtje ook niet erg prettig).

Doordeweeks heb ik gewoon mijn eigen leven. Zolang je veel afleiding hebt (school, werk, vriendinnen) is het niet zo erg om doordeweeks alleen te zijn
Oud 30-10-2006, 19:39
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 30-10-2006 @ 20:30 :
Arnhem - Overijssel is toch makkelijk te doen?
Tis 70km. Dus als hij weer daar woont, gaan we gewoon een dag doordeweek afspreken. Dan is het 'maar' 3 kwartier - een uur rijden.
Vond dat heel veel ver , maar waar hij nu tijdelijk woont is het nog veeeel verder. Je weet hoe fijn iets is als het weg is.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 19:55
Verwijderd
Ik heb 3 jaar een weekendrelatie gehad, en woon nu samen (met die jongen ).
Natuurlijk is het niet altijd ideaal om zo'n relatie te hebben. Van de andere kant kan het ook iets goeds hebben namelijk dat je wel echt je eigen leven houdt. Ik bedoel je zal ook je eigen school, hobby's en bezigheden hebben.
Geniet van de tijd die je wel bij elkaar bent (en ga niet zitten denken shit nog maar 5 uur bij wijze van ). Ik zou ook niet teveel in de toekomst kijken, maar gewoon lekker nu genieten joh! (en je vooral niet "aanstellen", daar word je alleen nog maar zieliger van )
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 19:59
Bloem
Bloem is offline
Vroegerrr had ik ook een 'weekendrelatie' en ondanks dat ik er toen niet altijd even blij mee was dat ik niet 'zomaar' even naar hem toekon vond ik het ook geen groot drama. Misschien dat ik er tegenwoordig wat meer moeite mee zou hebben, maar ik zou iemand er niet om afwijzen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 20:04
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 30-10-2006 @ 20:55 :
Ik heb 3 jaar een weekendrelatie gehad, en woon nu samen (met die jongen ).
Natuurlijk is het niet altijd ideaal om zo'n relatie te hebben. Van de andere kant kan het ook iets goeds hebben namelijk dat je wel echt je eigen leven houdt.
Ben ik het niet zo mee eens, als je elkaar elke dag kan zien (in theorie), kan je doen wat je wilt, dus ook je weekend indelen zoals je zelf wilt. Zou het veel idealer vinden om hem doordeweek te zien en mn vriendinnen in het weekend. Nu gaat dat niet.
Maar gelukkig ga ik volgend jaar samenwonen met vriendin, dus ik sla twee vliegen in één klap.

Lijkt me nu alleen vervelend als mijn vriendje het uitmaakt en vriendin onder de trein komt ofzo, maar daar gaan we maar niet van uit!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 20:17
Thee Muts
Thee Muts is offline
Tussen mij en mijn vriend zat in het begin van onze relatie ook een redelijk grote afstand (Rotterdam-Roermond). Inmiddels wonen we samen, maar in het begin van onze relatie hadden we nooit kunnen verwachten dat we zo snel zouden gaan samenwonen (al na 7 maanden) en zaten we dus ook in een 'uitzichtloze' situatie. Ik studeer(de) ook in Eindhoven, dus had al helemaal niet verwacht dat ik zo snel naar Rotterdam zou verhuizen, maar toen bleek dat dat met mijn studie toch wel zou lukken en onze relatie zo verschrikkelijk goed bleek te gaan, heb ik die stap toch snel gezet.

En dat was toch wel omdat we het zat waren op en neer te moeten reizen en elkaar alleen in het weekend te zien. We waren zo verschrikkelijk verliefd, dat we zo veel mogelijk bij elkaar wilden zijn. Wij zagen elkaar dan wel het hele weekend en dat was heerlijk, maar ik vond het daarnaast wel jammer dat het eigenlijk 2 heel verschillende werelden waren. In het weekend waren we samen en deelden we onze levens met elkaar, terwijl je van het leven van de ander doordeweeks eigenlijk maar weinig meekreeg. Voor mij voelde het echt als 2 verschillende levens en ik wilde daar graag wat meer balans in krijgen. Ik kon hem doordeweeks ook heel erg missen, keek altijd erg uit naar het weekend en het was vervelend om daarna weer afscheid van elkaar te moeten nemen. Ik heb er toen nooit écht heel veel moeite mee gehad, maar vond het soms wel moeilijk dat ik hem zo erg miste en wilde vaak dat we dichter bij elkaar woonden.

Maar als ik er zo op terugkijk, was dat ook wel een heel speciale tijd. Het missen van elkaar, naar de weekenden toeleven, continu aan de ander denken... Ja, het had wel wat. Nu we samenwonen is dat wel verandert natuurlijk. Nu vind ik het wel weer eens leuk als we allebei weer een weekend apart van elkaar weg zijn, dan is het net weer een beetje als 'vroeger'

Ik weet niet hoe het gegaan was als we elkaar al die tijd alleen maar in de weekenden waren blijven zien. In het begin was altijd het hele weekend voor ons samen en deden dan natuurlijk wel eens dingen met zijn of mijn vrienden, maar in principe was het hele weekend op elkaar gericht. En als je eens wat anders had/moest doen waarbij je weinig tijd had voor de ander, zag je elkaar gelijk zo weinig of 2 weken helemaal niet.. Dus dat probeerden we zoveel mogelijk te voorkomen, maar als je dat tijden/jaren lang moet doen, denk ik dat het op gegeven moment wel moeilijk word om in de weekenden altijd maar rekening met elkaar te houden...
Oud 31-10-2006, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 30-10-2006 @ 21:04 :
Ben ik het niet zo mee eens, als je elkaar elke dag kan zien (in theorie), kan je doen wat je wilt, dus ook je weekend indelen zoals je zelf wilt. Zou het veel idealer vinden om hem doordeweek te zien en mn vriendinnen in het weekend. Nu gaat dat niet.

Nou ja je moet alles positief zien toch! Natuurlijk is het niet de meest ideale situatie, omdat je erg gebonden bent aan je weekend (met hem).
Als ik terug kijk op de tijd dat ik mijn vriend alleen in het weekend zag, kan ik wel zeggen dat ik echt mijn eigen (studenten)tijd heb gehad. Ik zat nl door de weeks op kamers en in het weekend ging ik naar hem (en mijn moeder + orkest).
Tsjaa... natuurlijk is het makkelijker om elkaar altijd te kunnen zien!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 20:51
Signy
Signy is offline
Ken het. Ik woon in A'dam, hij in Zeeland.... you figure it out.
Wel kut hoor, we zien elkaar normaal gesproken één weekend in de 14 dg, heel soms twee weekenden achter elkaar.
Maarja, tis niet anders.
Oud 31-10-2006, 21:04
Nuck
Nuck is offline
M'n vriendje en ik wonen ook 3 uur treinen van elkaar vandaan. Tuurlijk heb ik wel eens momenten dat ik dat heel kut vind, maar tot nu toe gaat het wel prima en zie ik m doorgaans minstens 1 keer per week. We hebben allebei ook ons eigen drukke leventje en als we elkaar zien is het wel altijd superleuk .
Oud 31-10-2006, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 30-10-2006 @ 19:21 :
wees blij dat je een leuke, fijne relatie hebt..

luxeprobleem
Inderdaad, waar maak je je druk om?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 22:14
Lorelei
Lorelei is offline
Volgens mij hebben alle middelbare scholieren (en veel studenten die niet samenwonen) die meer dan 20km bij elkaar vandaan wonen een weekendrelatie
Oud 01-11-2006, 07:27
Talon
Talon is offline
in iedergeval krijg je geen genoeg van elkaar, ipv op elkaars lip zitten de hele dag, en na een tijd je begint te vervelen, dan komen de irritaties ->> ruzie, enz
Oud 01-11-2006, 09:44
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Mijn vriend en ik wonen 3 uur treinen van elkaar vandaan (deur-deur is nog iets langer) en we zien elkaar elk weekend en het gaat prima zo. Natuurlijk missen we elkaar doordeweeks wel, maar we bellen bijna elke dag (al is 't maar even vlak voor 't slapen) of we spreken elkaar op msn.

Ik studeer nu in Eindhoven (woon nog in Venlo) en hij werkt in Enschede, niet erg handig dus. Maar er bestaat een optie dat hij werk komt zoeken in Eindhoven en dat we gaan samenwonen. Ik wil echter wel eerst even op mezelf gewoond hebben, simpelweg vanwege de ervaring die je dan kunt opdoen, dus het samenwonen moet nog even wachten.

Zijn hier ook mensen die niet zo'n uitzicht hebben? En hoe ga je daar mee om?
Een zeker uitzicht hebben we dus niet, maar omdat 't zo goed gaat tussen ons maakt mij dat niet zo heel erg veel uit; het komt allemaal wel goed.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 16:52
Verwijderd
ik ken het.. mij vriend woont ook op 2 uur afstand met de bus, trein is gelijk 4 uur reizen.
Maar als het gezellig is in het weekend dan overleef je het ook. We zien elkaar om het weekend en soms een weekend vaker
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 16:18
Juanes.
Juanes. is offline
Ik heb een weekendrelatie gehad en die heb ik afgekapt omdat ik er geen zin meer in had. Met mijn huidige vriend begon het allemaal een stuk beter maar inmiddels is het voornamelijk door zijn toe doen ook op een weekendrelatie uitgelopen. En dat kan twee kanten op; Of ik maak het uit, of ik zie hem enkel in het weekend en ga zelf eindelijk eens naar mijn favoriete stad verkassen zonder nog rekening met hem te houden.
Oud 02-11-2006, 16:47
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
grl schreef op 31-10-2006 @ 23:14 :
Volgens mij hebben alle middelbare scholieren (en veel studenten die niet samenwonen) die meer dan 20km bij elkaar vandaan wonen een weekendrelatie
Nouja...? 20 km is niks zeg, dat is 20 minuten in de trein! Als ik zover moest reizen, zou ik wel doordeweek gewoon langsgaan.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 16:54
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Crimson schreef op 02-11-2006 @ 17:47 :
Nouja...? 20 km is niks zeg, dat is 20 minuten in de trein! Als ik zover moest reizen, zou ik wel doordeweek gewoon langsgaan.
Inderdaad. En ook echt niet elke scholier/student is zo verschrikkelijk druk met zijn studie dat er alleen in het weekend tijd overblijft voor een relatie.
Oud 02-11-2006, 17:36
Luna
Luna is offline
uitzichtloosheid, wat klinkt dat dramatisch. alsof je leven een zwarte put is zonder je vriend.
Oud 02-11-2006, 18:10
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Luna schreef op 02-11-2006 @ 18:36 :
uitzichtloosheid, wat klinkt dat dramatisch. alsof je leven een zwarte put is zonder je vriend.
haha, eigenlijk vind ik het ook wel zielig klinken zo. maar zonder mn vriend is mn leven niet kut, maar wel zonder mn beste vriendinnies die nu ver weg wonen en vriend. maar weet ook wel dat ik me soms kan aanstellen, maar ik vind het gewoon stom dat we elkaar en weinig kunnen zien en dat we altijd overal rekening mee moeten houden (dwz geen andere dingen plannen int weekend), irritant.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 18:35
Verwijderd
ook wel gehad, groningen-maastricht.

ik vond het heel irritant, vooral omdat je je weekend kwijt bent. ik reed fanatiek paard, had vaak wedstrijden op zaterdag of zondag, of ging mee naar wedstrijden/keuringen. ook uitgaan met vriendinnen op zaterdag zat er niet meer in en een zaterdagbaantje was ook geen optie.

goed dat je eerst op jezelf wilt wonen voor je gaat samenwonen
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 20:14
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Ik heb ook een zogeheten weekend relatie en ik vind het goed te doen. de relatie is soms wat oppervlakkig omdat we niet altijd tijd hebben om diepgaande gesprekken te houden, maar dat kunnen wij ook eigenlijk beter over msn BVWAHAHAHA. erg he. nouja.
Mijn vriend moet dit jaar nog afmaken en dan is hij als het goed is afgestudeerd en ik hoop dat hij dan wat dichter in de buurt komt wonen zodat ik doordeweeks ook kan blijven slapen als ik dat wil ( en hij natuurlijk, want het moet wel wederzijds zijn)
Ik ken mijn vriend nu bijna een jaar en we hebben iets meer dan 8 maanden een relatie en tot nu toe heb ik nog niet het gevoel dat ik er geen zin meer in heb omdat ik hem niet elke dag zie, integendeel, ik kijk heel erg uit naar het weekend maar vooral ook naar het moment dat ik vaker bij hem kan zijn.
in eerdere relaties had ik altijd het gevoel van ' omg lol ik ben hem over een maand zo ontzettend zat dus hoe ga ik hier een eind aan breien' maar bij hem heb ik dat compleet niet dus ik denk dat ik wel realistisch ben als ik zeg dat het over iets meer dan een half jaar anders wordt.

oh, hij woont in maastricht, ik bij breda. 2 uur met de trein ongeveer.
Oud 03-11-2006, 00:26
__
__ is offline
^ ja vlakbij breda, dan had ik het inderdaad goed gezien.. leuk, dan kom ik 2x per week langs je dorpje gesjeest met de trein. om maar even offtopic te doen want ik vind niet dat ik echt mee mag praten wat betreft weekendrelaties.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 13:15
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb ook een weekendrelatie. Vorig jaar was het 4,5 uur met de trein (Groningen-Zeeland), nu 3,5 uur (Zwolle-Zeeland (dorpje, dus stoptrein) We hebben nu ruim 1,5 jaar en het is niet ideaal. Hij werkt, ik studeer. Als ik het te druk heb met studie dan zien we elkaar 2 weken niet, anders wel zowat elk weekend. Ik vind het op zich niet zo erg dat we elkaar door de week niet zien, ik vind het wel fijn om op mezelf te wonen. Maar het afscheid elk weekend is zo vervelend. Als ik bij hem ben en weer terug ga valt het nog wel mee. Maar als hij bij mij is en zondagavond weer terug gaat, dan is m'n hele zondagavond verpest en een stuk van de maandag ook nog vaak. Ik weet niet precies hoelang ik nog studeer, dus het is een beetje moeilijk te zeggen wanneer we zouden kunnen gaan samenwonen. Hij woont nog thuis, maar gaat over een paar weken op zichzelf. Het liefst zou hij op mij wachten, maar omdat ik dus niet kan zeggen wanneer ik precies klaar ben en omdat ik eigenlijk ook vind dat hij eerst op zichzelf moet wonen, moet het maar zo. En blijven we voorlopig een weekendrelatie houden, hoe vervelend ook. We spreken elkaar trouwens wel elke dag. Of we bellen, of chatten of sturen even een smsje.

Ik moet ook wel een vooruitzicht hebben dat het over 1 of 2 jaar anders kan, want zo vind ik het niet alles. Maar ik weet ook wel dat het van mij af hangt. Ik ben nu net met m'n master begonnen, 1 jaar, maar de kans zit er in dat ik uit loop door stage, of dat ik volgend jaar nog iets er achter aan ga doen. Ik wil ook niet de druk hebben dat ik op moet schieten of dingen moet gaan laten omdat hij wil gaan samen wonen (en dus niet eerst op zichzelf) Dus zo is het wel goed eigenlijk, maar het blijft niet leuk.

Laatst gewijzigd op 03-11-2006 om 13:17.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 15:49
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
__ schreef op 03-11-2006 @ 01:26 :
^ ja vlakbij breda, dan had ik het inderdaad goed gezien.. leuk, dan kom ik 2x per week langs je dorpje gesjeest met de trein. om maar even offtopic te doen want ik vind niet dat ik echt mee mag praten wat betreft weekendrelaties.
dat dorp ben je in twee oogwenken en shetlandpony's uit maar waar ga je dan heen?
Oud 03-11-2006, 15:50
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 03-11-2006 @ 16:49 :
dat dorp ben je in twee oogwenken en shetlandpony's uit maar waar ga je dan heen?
En om welk dorp gaat het dan? Want ik kom ook bijna dagelijks langs Breda met de trein
Oud 03-11-2006, 15:52
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Crimson schreef op 02-11-2006 @ 17:47 :
Nee vooruit maar ik bedoel te zeggen dat er heel erg veel mensen van deze leeftijd een weekendrelatie hebben..
Oud 03-11-2006, 16:03
Verwijderd
Ik heb 5,5 jaar een weekendrelatie gehad (3 uur van deur tot deur). Woon nu net 1 maandje samen. Het is af en toe echt zeer vervelend geweest om zo ver bij elkaar vandaan te wonen. Nou moet ik zeggen dat sinds we OV hadden, we elkaar door de weeks ook meestal nog wel 1 dag zagen. Op het laatst zat ik zelfs soms de hele week bij hem en ging vanuit zijn woonplaats naar m'n studie toe (1,5 uur reizen). Maar de eerste 2,5 jaar heb ik hem dus echt alleen in het weekend gezien.

Als je van elkaar houdt, is het wel vol te houden. De liefde wordt echt getest, doordat je toch ieder weekend de moeite moet nemen om elkaar te zien en naar elkaar te reizen.

Ik begrijp je wel, als je zegt dat als je samenwoont je meer tijd voor jezelf hebt. We zitten nu namelijk niet meer aan de vaste weekendjes vast, zodat je in het weekend weer iets voor jezelf kan gaan doen. Ik ben bijvoorbeeld gestopt met voetbal toen ik hem leerde kennen en ga nu waarschijnlijk weer op voetbal.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 16:06
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 03-11-2006 @ 16:50 :
En om welk dorp gaat het dan? Want ik kom ook bijna dagelijks langs Breda met de trein

het immer vroleykhe Dorst
Oud 03-11-2006, 18:36
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 03-11-2006 @ 17:06 :
het immer vroleykhe Dorst
Oh echt? Elke keer als ik daar langskom en het naambordje zie staan, bedenk ik me wat een aparte plaatsnaam dat is en hoe het is om daar te wonen Serieus, het valt me echt elke keer op, hoe vaag
Oud 04-11-2006, 09:56
__
__ is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 03-11-2006 @ 16:49 :
ik zit op kamers in rotterdam dus daar sjees ik altijd vandaan en naartoe idyllisch dorpje hoor, dat Dorst van je haha.
ok en om toch maar even mee te praten: als we elk weekend zorgen dat we wel ff tijd samen hebben om gewoon samen te zijn en te kunnen praten en whatever dan vind ik het allemaal wel best. maar als ik hem in een weekend alleen op ons werk zie en verder nog alleen op gelegenheden waar onze vrinden ook bij zijn zoals parties enzo zodat ik hem dus eigenlijk maar 5 minuutjes spreek ofzo ja dan ehh vind ik dat minder ok. maar goed, dat laat ik maar niet meer gebeuren dus. eigenlijk is dit wel een andere situatie dan die van alle mensen hier geloof ik, want jullie gaan juist allemaal in de weekenden naar elkaar en hebben dan ook alleen maar samen tijd, maar als ik in het weekend hier ben moet ik ook 2 dagen werken en wil ik nog andere vrienden zien enzo blabla. maar goeddd ik zie 'm vaak zat hoor, ik vind het wel best
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten