Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2006, 16:41
Verwijderd
Mja, niet standaard lag dus, anders had ik er geen thread voor hoeven aanmaken.

Ik heb Red Alert 2 geinstalleerd, met dank aan mijn First Decade DVD, maar als ik het spel opstart krijg ik in het main menu al een soort van lag; als ik op een knop klik duurt het even voor het nieuwe menu laadt, en ook tijdens het spelen gebeurt dit: Bij het deployen van mn MCV duurt het namelijk al 5 seconden voor dit daadwerkelijk gebeurt, evenals bij het bouwen van buildings, deployen van andere units.........niet fatsoenlijk speelbaar dus. Andere C&C games werken wel, en heb het op een andere computer hier ook geinstalleerd, maar daar doet hij het wel normaal. Reinstallen (meerdere keren) werkt uiteraard weer eens niet.....zijn er andere mensen die hier last van hebben gehad, en hier evt een oplossing voor hebben? EA site is niet erg behulpzaam.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2006, 17:25
T_ID
T_ID is offline
Ik ben wel bekend met het fenomeen dat een MCV 'uitklappen' een merkbare vertraging oplevert, maar 5 seconden, nee, dat niet. Volgens mij komt dat doordat die gebeurtenis invloed heeft op de AI van de computerspelers; hoe meer je bouwt hoe machtiger je bent en hoe meer aanvallen je voor je kiezen krijgt.

Tja, de oorzaak in jouw geval weet ik niet. Simpele units deployen heeft geen effect op de AI of het missiescript (als je de campaign speelt) dus daar kan het niet aan liggen.

Heb je geen andere processen draaien die problemen kunnen veroorzaken? Als je windows XP hebt, helpt het dan om RA2 als hoger in de prioriteitenlijst te zetten of andere programma's lager te draaien?
Oud 08-11-2006, 17:27
Koning
Koning is offline
Mja ligt hem puur aan het spel, veel over lang zitten spelen en het is gewoon erg zwaar.

Schiet maar eens 20 raketten van destroyers af tegelijkertijd. Spel zit een beetje raar in elkaar.
Oud 08-11-2006, 18:18
mepsteen
mepsteen is offline
ik heb er nooit problemen mee gehad. zelfs niet tegen een stuk of 5 brutal enemies.

maar als ik er voor kies om ff 1000 tanks er uit te pompen wil het wel eens ietsjes langzamer gaan ja.
Oud 08-11-2006, 18:52
Verwijderd
Mja, het gebeurt dus ook als ik in het hoofdmenu op Single PLayer klik. Duurt het eerst 5 seconden voor hij naar het menu gaat, en vervolgens nog een paar seconden voor de animatie (dat radar ding) in het linkerdeel van het scherm geladen is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten